Αξίζει να πάω για ΕΠΟΠ;

Υπηρεσίες, αρμοδιότητες, μισθοί, μονιμοποίηση και παραίτηση
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
admiral123q
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 08, 2009 2:55 pm
Τοποθεσία: Greece
Ενδιαφέροντα: Στρατιοτικα , πολεμικες τεχνες κ.α
Επικοινωνία:

Αξίζει να πάω για ΕΠΟΠ;

Δημοσίευση από admiral123q »

Γεια σε όλους είμαι 17 χρονων και σε λίγο καιρό έρχονται η πανελλήνιες, είμαι μαθητής στο "επαλ" (Επαγγελματικό λύκειο) και έχω την ειδικότητα δομικών έργων (δομικά έργα, τοπογραφία, έργα υποδομής.) Έτσι όπως τα υπολογίζω δεν μπορώ να πιάσω σε μόρια στρατιωτικές σχολες (δυστυχώς γαμώτο!) ωστόσο πιστεύω μπορώ να περάσω σε πολλά τει, θέλω να ρωτήσω αξίζει να πάω για ΕΠ. ΟΠ; Μπορεί να φαίνεται λίγο χαζή ερώτηση αλλα θέλω τι βοήθεια σας
Θέλω να ρωτήσω ακόμα, ΕΠ. ΟΠ στην αεροπορία είναι το πιο καλλίτερη επιλογή >(και η πιο δύσκολη;) και 2 ερώτηση αν πάω σε τει τοπογραφίας και πάρω το πτυχίο θα μου χρειαστεί στους ΕΠ. ΟΠ;
άμα μπορείτε απαντήστε σε κάποιες από της ερωτήσεις μου αν όχι σε όλες, ευχαριστώ πολύ παιδιά.
Εικόνα
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ ΟΤΑΝ ΜΠΕΡΕ ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ!
Marina2
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 1299
Εγγραφή: Δευ Φεβ 16, 2009 6:24 pm
Επικοινωνία:

Αξίζει να πάω για ΕΠΟΠ;

Δημοσίευση από Marina2 »

Υπαρχει τέτοια ειδικότητα για ΕΠΟΠ στο στρατό ξηρας (φετος) σαν αυτή που θέλεις να σπουδάσεις και σιγουρα αν εχεις πτυχιο θα εχεις και περισσοτερα μόρια για να μπεις. Το δευτερο θετικό ειναι οτι δεν θα πας σε ασχετη ειδικότητα που ισως να θέλει και περισσότερη σωματική καταπόνηση αλλα σε μια ειδικότητα πολύ καλή!
Άβαταρ μέλους
admiral123q
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 08, 2009 2:55 pm
Τοποθεσία: Greece
Ενδιαφέροντα: Στρατιοτικα , πολεμικες τεχνες κ.α
Επικοινωνία:

Αξίζει να πάω για ΕΠΟΠ;

Δημοσίευση από admiral123q »