Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
GrTommy
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί Ιουν 08, 2010 12:20 am
Επικοινωνία:

Εμπορικό Ναυτικό: Γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από GrTommy »

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα. μιας και είναι το πρώτο μου ποστ στο forum!Εικόνα Είμαι και σε άλλα forums μέλος, αλλά ειλικρινά εσείς με ένα topic μου καλύψατε αρκετές απορίες, αλλά παρόλα αυτά θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις και συγγνώμη αν έχουν ξαναειπωθεί με διαφορετικό τρόπο, αλλά επειδή διάβασα σχεδόν όλο το topic σε μερικά σημεία λέγονται άλλες απαντήσεις και σε μερικά άλλα. άλλες απαντήσεις και για αυτό θα ήθελα μερικές διευκρινήσεις!Εικόνα Πρώτα απ' όλα είμαι μαθητής Β' Λυκείου κι έχω σκοπό να ακολουθήσω τον δρόμο της εμπορικής ναυτιλίας. Το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα κι ελπίζω να το καταλάβετε και από τις ερωτήσεις μου, αλλά απλά. από πολλά που έχω διαβάσει έχω ψιλομπερδευτεί σε κάποια θέματα.Εικόνα Λοιπόν.

1) Τελικά όσον αφορά την μυωπία. μπορείς να εξεταστείς με γυαλιά αν δεν κάνω λάθος και πρέπει να πιάσεις 7/10 (για πλοίαρχος). Αυτό το 7/10 τι είναι ακριβώς; Σου δείχνουν 10 αριθμούς-γράμματα και πρέπει να πιάσεις τα 7; Λογικό δεν είναι με τα γυαλιά να τα πιάσεις; Αν δεν πιάσεις 7 τι γίνεται; Κόβεσαι; Κόβεσαι οριστικά; Αυτές οι εξετάσεις πότε γίνονται; Πριν τις πανελλήνιες ή αφού περάσεις -αν περάσεις- στη σχολή;