ΚΕΝ Άρτας (πρώην ΚΕΥΓ)

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Sotiris-Kavala
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 08, 2007 4:56 am
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

ΚΕΝ Άρτας (πρώην ΚΕΥΓ)

Δημοσίευση από Sotiris-Kavala »

Εγώ παρουσιάζομαι 13 φεβρουαρίου 2007 στο ΚΕΥΓ στην Άρτα! Είμαι λογοθεραπευτής από Καβάλα. Όλοι μόλις ακούν υγειονομικό μου λένε πολύ χύμα και ότι είναι κολέγιο. Θα περάσω καλά κτλ... Δεν έχω βάλει βύσμα ειλικρινά.. άλλωστε έχω σχέση με την υγεία λόγω της σχολής που τέλειωσα αλλά κατέχω και πτυχία Α βοηθειών του ελληνικού ερυθρού σταυρού... οπότε δεν είμαι άσχετος με το αντικείμενο! Εικόνα Αυτο που θέλω να μάθω είναι το μετά... δηλαδή τι γίνεται με μας του υγειονομικού αφού φύγουμε από το Κέντρο; ωραία το λέτε χημείο αλλά μόνο στην Άρτα ή σε όλη τη θητεία μας; υπάρχει πιθανότητα να με αλλάξουν όπλο ή σώμα; γενικά θα ήθελα να μου πουν όσοι ξέρουν τι γίνεται αφού φύγουμε από το Κέντρο στην Άρτα τι γίνεται;

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

ΚΕΝ Άρτας (πρώην ΚΕΥΓ)

Δημοσίευση από yandr »

Σε όλη την θητεία σου, καθώς υπάρχουν ελάχιστοι κομπλεξικοί αξιωματικοί στο υγειονομικό και τουλάχιστον πολύ λιγότεροι σε σχέση με τα υπόλοιπα όπλα/σώματα. Αφού φύγεις από το κέντρο θα τοποθετηθείς σε κάποια μονάδα υγειονομικού και εδώ υπάρχουν πολλές θέσεις και σε πολλές περιοχές της χώρες.
Sotiris-Kavala
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 08, 2007 4:56 am
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

ΚΕΝ Άρτας (πρώην ΚΕΥΓ)

Δημοσίευση από Sotiris-Kavala »

Έχω ακούσει ότι υπάρχει πιθανότητα να πάω και σε στρατιωτικά νοσοκομεία. Αληθεύει; Μόνο τα βύσματα πάνε;

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

ΚΕΝ Άρτας (πρώην ΚΕΥΓ)

Δημοσίευση από yandr »