Απαλλαγή λόγω ψυχωτικού επεισοδίου

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Γιατρός
Πολίτης
Πολίτης
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 26, 2022 7:56 pm
Επικοινωνία:

Απαλλαγή λόγω ψυχωτικού επεισοδίου

Δημοσίευση από Γιατρός »

Καλησπέρα σας! Είμαι γιατρός στο επάγγελμα και πριν από δύο χρόνια εκδήλωσα ψυχωτικό επεισόδιο λόγω ψυχοπιεστικων γεγονότων (ήμουν στην Γερμανία για μετεκπαίδευση, δουλεύω συνεχώς χωρίς άδεια από τον Γενάρη μέχρι τον Ιούνιο έγιναν και κάτι οικογενειακά και θέματα με τις σχέσεις μου και εκδηλώθηκε το επεισόδιο). Τον περασμένο Μάρτιο κλήθηκαν για κατάταξη και τους ανέφερα για το επεισόδιο. Μου δώσανε ένα χρόνο αναβολή και με προέτρεψαν να πάρω απαλλαγή για να μην μπω στον κίνδυνο να εκδηλωσω και άλλο επεισόδιο εντός στρατού (οι περισσότεροι που παθαίνουν ψυχωτικό επεισόδιο το εκδηλώνουν πρώτη φορά εντός στρατού). Το ερώτημα μου είναι αν θα πρέπει να μπω στον στρατό γιατί υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες ζητάνε χαρτί από το στρατό και να διακινδυνεψω την υγεία μου ή να πάρω απλά μια απαλλαγή και να το ψάξω μετά στο δημόσιο ή να ανοίξω ένα ιατρείο. Γνωρίζει κανείς αν στον ιδιωτικό τομέα υπάρχει πρόβλημα με το ι5; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Ιουν 26, 2022 9:25 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
apricot99
Λοχίας
Λοχίας
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: Παρ Μαρ 31, 2023 11:47 am
Επικοινωνία:

Re: Απαλλαγή λόγω ψυχωτικού επεισοδίου

Δημοσίευση από apricot99 »