Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Ανταλλάξτε απόψεις και διασταυρώστε τα ξίφη σας με επιχειρήματα
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

Panos87 έγραψε:Μήπως ξέρει κανείς να μας πεί ποιό επάγγελμα έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση (του πλοιάρχου ή του μηχανικού) ; Δλδ, ποιός "αποροφάται" ποιο εύκολα;


Οι μηχανικοι γιατι ειναι παρα πολυ λιγοτεροι.
kapten nikos

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από kapten nikos »

Μια συμβουλή στους νέους δοκιμους δίνω μην αρχίσετε το επάγγελμα μόνο για τις απολαβές που μπορεί να έχετε!(δε γνωρίζετε αν σίγουρα θα βρείτε εύκολα να μπαρκάρετε και όχι μόνο αυτό) !
Πρέπει να έχετε γερό στομάχι.
Η ζωή του καπετάνιου ήτου μηχανικού αντοίστιχα δυστυχώς δεν είναι όπως τα χρόνια της σχολής!
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

sotirisd έγραψε:Δεν μου ειπατε ειναι καλος βαθμος γιατι τωρα θα ασχολειθω με το ναυτικο και δεν πολυξερω τους βαθμους

Οι βαθμοι ειναι οι εξης:Μηχανικοι:Γ' Μηχανικος-Β' Μηχανικος-Α' Μηχανικος
Πλοιαρχοι:Aνθυποπλοιαρχος-Υποπλοιαρχος-Α' Πλοιαρχος ή Καπετανιος
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Ο πλοίαρχος είναι ο κυβερνήτης των εμπορικών ή ακτοπλοϊκών σκαφών και ταυτόχρονα ο αντιπρόσωπος του πλοιοκτήτη στο πλοίο. Είναι ο κύριος υπεύθυνος για την ασφάλεια του πλοίου, του πληρώματος, του φορτίου και των επιβατών.
Περιγραφή: Ειδικότερα, ο πλοίαρχος χαράζει την πορεία του πλοίου και παρακολουθεί την ταχύτητά του με τη βοήθεια ειδικών ηλεκτρονικών μηχανημάτων ναυσιπλοΐας και χαρτών και κάνει τους απαραίτητους ελιγμούς για την ομαλή προσέγγιση ή την απομάκρυνση του πλοίου από την προβλήτα του λιμανιού. Επιπλέον, έχει τη γενική ευθύνη για τον ανεφοδιασμό του πλοίου, κρατάει το ημερολόγιο του πλοίου και κάνει τον αναγκαίο προγραμματισμό. Κατευθύνει και οργανώνει την εργασία όλων των μελών του πληρώματος παρακολουθώντας ταυτόχρονα τη σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους. Έχει ευθύνη για την παροχή ιατρικής βοήθειας σε μέλη του πληρώματος ή σε επιβάτες σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Όταν εργάζεται σε εμπορικό πλοίο, προετοιμάζει το σχέδιο φόρτωσης και εκφόρτωσης του πλοίου, επιβλέπει τις αντίστοιχες διαδικασίες και φροντίζει για την ασφάλεια των εμπορευμάτων. Παράλληλα, κάνει τις απαραίτητες συνεννοήσεις με τις λιμενικές αρχές και τους φορτωτές, καθώς και τις διαπραγματεύσεις με τους παραλήπτες του φορτίου που μεταφέρει.
Στη διάρκεια του ταξιδιού έχει απόλυτη εξουσία όσον αφορά στη διοίκηση αλλά και σε νομικά θέματα. Για παράδειγμα, μπορεί να διατάξει ακόμα και την κράτηση επιβατών που παραβαίνουν το νόμο, να αποφασίσει την απόρριψη εμπορευμάτων ή την εγκατάλειψη του πλοίου σε περίπτωση κινδύνου για τη ζωή του πληρώματος ή των επιβατών.
Είναι υπεύθυνος για την πληρωμή των μισθών του πληρώματος, καθώς και για τη σύνταξη αναφορών και εκθέσεων που απαιτούνται από τις αρχές ή τη ναυτιλιακή επιχείρηση. Για τη διεκπεραίωση πολλών από αυτά τα καθήκοντά του συνεργάζεται με τους άλλους αξιωματικούς του πλοίου.
Γενικά, ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για τη χάραξη της πορείας του πλοίου και τους ελιγμούς προσέγγισης στα λιμάνια. Έχει ευθύνη για την επιλογή και το συντονισμό των αρμοδιοτήτων του πληρώματος, την τήρηση της τάξης, τον έλεγχο καταλληλότητας και την καλή λειτουργία και ασφάλεια του πλοίου.
Σπουδαιότητα: Το επάγγελμα του πλοιάρχου απαιτεί υπευθυνότητα, αποφασιστικότητα και κριτική σκέψη. Ο πλοίαρχος πρέπει να είναι τολμηρός, εύστροφος, ανεξάρτητος, να έχει συναισθηματική ωριμότητα και καλή υγεία. Πολύ σημαντικό, εξάλλου, είναι να έχει διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες, αφού είναι απαραίτητο να χειρίζεται πολλά θέματα ταυτόχρονα και να διοικεί ικανοποιητικά το σύνολο του πληρώματος, το οποίο, όπως προαναφέρθηκε, συνήθως είναι ανομοιογενές, κάτω από τις δύσκολες συνθήκες απομόνωσης που επιβάλλει το θαλάσσιο ταξίδι. Ακόμη, οφείλει να είναι δίκαιος και αμερόληπτος, να διαθέτει ευαισθησία και ενδιαφέρον για τα μέλη του πληρώματος και τις συνθήκες διαβίωσής τους στο πλοίο και να εμπνέει σεβασμό.
Το επάγγελμα επιλέγουν, κυρίως, άνθρωποι αυτάρκεις, που αγαπούν τη θάλασσα, τα ταξίδια και αψηφούν τους κινδύνους.
Σήμερα, τα πλοία είναι αυτοματοποιημένα και για το λόγο αυτό για την ενασχόληση με το επάγγελμα απαιτούνται γνώσεις χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών και άλλων πολύ εξειδικευμένων ηλεκτρονικών μηχανημάτων. Επίσης, απαραίτητη θεωρείται η γνώση ξένων γλωσσών. ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Τρί Αύγ 24, 2010 10:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

Συνεχεια... ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ: Μέλλον: Η σταθερή ανάπτυξη της ναυσιπλοΐας και των θαλασσίων μεταφορών δημιουργούν θετικές προοπτικές απασχόλησης για εξειδικευμένα στελέχη, ενώ η αποφοίτηση από τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α. Ε. Ν.) ακολουθεί ελεγχόμενους ρυθμούς.

Περιβάλλον ενασχόλησης: Οι πλοίαρχοι απασχολούνται σε ναυτιλιακές εταιρίες. Μετά από αρκετά χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας μπορούν να αναλάβουν διάφορες θέσεις στα ναυτιλιακά γραφεία και έτσι να σταματήσουν να ταξιδεύουν.
Αρκετοί πλοίαρχοι εργάζονται ως καπετάνιοι σκαφών αναψυχής ή δημιουργούν εταιρίες ενοικιάσεως τέτοιων σκαφών.

Επαγγελματικές συνθήκες: Ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για ό, τι συμβαίνει στο πλοίο που κυβερνά, πράγμα που συνεπάγεται αυξημένες ευθύνες. Εξάλλου, και οι συνθήκες εργασίας του πλοιάρχου είναι ιδιαίτερες. Από τη φύση του το επάγγελμα απαιτεί παραμονή για μεγάλα χρονικά διαστήματα μακριά από το σπίτι και τα συγγενικά πρόσωπα. Επίσης, η σύσταση του πληρώματος ενός πλοίου είναι πολλές φορές ανομοιογενής, αφού αποτελείται από άτομα διαφόρων εθνικοτήτων, τα οποία δεν μιλούν την ίδια γλώσσα, έχουν διαφορετικές συνήθειες και αξίες, με αποτέλεσμα την πιθανότητα δημιουργίας προβλημάτων στην καθημερινή συμβίωση, γεγονός που ο πλοίαρχος καλείται να αντιμετωπίσει και να διευθετήσει. Ακόμα, στη διάρκεια του ταξιδιού οι κίνδυνοι και οι δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις κακοκαιρίας, είναι πολλοί. Τέλος, σε έκτακτες περιστάσεις, ο πλοίαρχος μπορεί να χρειαστεί να εργάζεται για πολλές ημέρες χωρίς διακοπή.
Στα σύγχρονα πλοία οι συνθήκες διαβίωσης είναι ιδιαίτερα καλές. Ειδικότερα οι αξιωματικοί έχουν τις δικές τους καμπίνες, οι οποίες είναι πλήρως εξοπλισμένες, ενώ οι κοινόχρηστοι χώροι διαθέτουν τηλεόραση,video, αίθουσα ψυχαγωγίας κ. Λπ.

Γενικά σχόλια: Ο πλοίαρχος χρειάζεται να διαθέτει συνέπεια, υπευθυνότητα, αίσθημα δικαιοσύνης και να αποπνέει κύρος, εμπιστοσύνη και σεβασμό τόσο στο πλήρωμα, όσο και στους επιβάτες.
Ο πλοίαρχος είναι απαραίτητο να διαθέτει ηγετικές δεξιότητες, προκειμένου να επιτυγχάνει τη διευθέτηση των όποιων προβλημάτων δημιουργούνται και τη διευκόλυνση της συνεργασίας των μελών του πληρώματος.

...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Τρί Αύγ 24, 2010 10:33 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

Ορισμός: Ο μηχανικός πλοίων είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση, την καλή λειτουργία των μηχανών του πλοίου, καθώς και για τον υπολογισμό και την προμήθεια καυσίμων, νερού, λιπαντικών και ανταλλακτικών στα πλοία.

Περιγραφή: Ο μηχανικός εργάζεται κυρίως στο μηχανοστάσιο και ελέγχει την καλή λειτουργία της μηχανής και των άλλων μηχανημάτων και συσκευών του πλοίου, όπως ηλεκτρογεννήτριες, γερανοί κλπ. Ο έλεγχος των μηχανών στα σημερινά πλοία γίνεται κυρίως μέσω της κονσόλας ελέγχου και με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή. Πιο αναλυτικά, ο μηχανικός με την βοήθεια του πληρώματος μηχανής προγραμματίζει και επιβλέπει τις εργασίες συντήρησης. Αναλαμβάνει τις επιδιορθώσεις που μπορεί να απαιτούνται, ώστε το πλοίο να συνεχίζει τη λειτουργία του χωρίς προβλήματα. Εξασφαλίζει τη σωστή κατανάλωση καυσίμων και λιπαντικών, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα έξοδα. Συνεργάζεται με τον πλοίαρχο για την ταχύτητα, τους ελιγμούς και τους χειρισμούς του σκάφους. Υπολογίζει τις απαραίτητες προμήθειες καυσίμων, λιπαντικών και άλλων ανταλλακτικών και θέτει τις παραγγελίες σε συνεννόηση με τη διοίκηση της ναυτιλιακής επιχείρησης. Τέλος, παραλαμβάνει τα καύσιμα και λιπαντικά και εκτελεί απογραφές των ανταλλακτικών. Ο μηχανικός μαζί με τον πλοίαρχο είναι οι αξιωματικοί με τις περισσότερες ευθύνες στο πλοίο και πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους.

Σπουδαιότητα: Η υπολογιστική και η μαθηματική ικανότητα είναι απαραίτητες, ώστε ο μηχανικός να εκτελεί με ακρίβεια υπολογισμούς κατανάλωσης και προμήθειας καυσίμων, λιπαντικών και άλλων ανταλλακτικών. Οι τεχνικές γνώσεις και η επιδεξιότητα στα χέρια είναι απαραίτητα προσόντα, ώστε να μπορεί να εκτελεί επιδιορθώσεις και να βρίσκει λύσεις σε βλάβες. Η γνώση ξένων γλωσσών και ιδιαίτερα της αγγλικής είναι επίσης απαραίτητη, τόσο για την προφορική, όσο και για την γραπτή επικοινωνία (σύνταξη αναφορών, κλπ.). Ο μηχανικός χρειάζεται να διαθέτει υπευθυνότητα, ευσυνειδησία και διοικητική ικανότητα, ώστε να μπορεί να διευθύνει το πλήρωμα της μηχανής, αλλά και να διευθετεί τυχόν διαφορές μεταξύ τους. Επίσης, πρέπει να αποπνέει κύρος και αξιοπιστία και να έχει ικανότητα αρμονικής συνεργασίας μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης με τους άλλους αξιωματικούς και τους εργαζόμενους στη μηχανή του πλοίου. Ακόμη, στα χαρακτηριστικά του επαγγελματία περιλαμβάνονται η ανεξαρτησία, η αγάπη για τη θάλασσα και τα ταξίδια. Επειδή η επαφή με τους ανθρώπους είναι σχετικά περιορισμένη, με τα μέλη του πληρώματος, το επάγγελμα αυτό ταιριάζει καλύτερα σε αυτάρκης ανθρώπους. Σήμερα, τα πλοία είναι αυτοματοποιημένα και για το λόγω αυτό απαιτούνται και γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και άλλων πολύ εξειδικευμένων ηλεκτρονικών μηχανημάτων.
... ... ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Τρί Αύγ 24, 2010 10:45 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

Συνεχεια... ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ Μέλλον: Το επάγγελμα αυτό εξακολουθεί να έχει ζήτηση με την ανάπτυξη του τουρισμού, την παγκοσμιοποίηση της αγοράς και την αύξηση του όγκου των θαλάσσιων μεταφορών και οι αποδοχές θεωρούνται αρκετά καλές.

Περιβάλλον ενασχόλησης: Οι μηχανικοί εργάζονται για λογαριασμό ναυτιλιακών εταιριών σε εμπορικά και επιβατηγά πλοία, ενώ μετά από αρκετά χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας μπορεί να αναλάβουν τη θέση του αρχιμηχανικού στα ναυτιλιακά γραφεία κάνοντας ελάχιστα ταξίδια. Ορισμένοι μηχανικοί δημιουργούν δικές τους μικρές εταιρίες επισκευής πλοίων και σκαφών αναψυχής.

Επαγγελματικές συνθήκες: Το επάγγελμα του μηχανικού πλοίων, είναι δύσκολο και σκληρό. Συνοδεύεται από πολλές ευθύνες και απαιτεί χειρωνακτικές εργασίες, ορθοστασία και συχνά, νυχτερινές βάρδιες. Η εργασία του εκτελείται κυρίως σε συνεργασία με άλλους εργαζόμενους στο πλοίο, το οποίο μπορεί και να αποτελείται από εργαζόμενους πολλών εθνικοτήτων με διαφορετικές συνήθειες και έθιμα. Το γεγονός αυτό μπορεί να δημιουργεί προβλήματα στη καθημερινή διαβίωση, καθώς η συνεργασία και η ομαδική δουλειά είναι απαραίτητη στον περιορισμένο χώρο του πλοίου. Παλαιότερα, οι συνθήκες εργασίας της δουλειάς του μηχανικού ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και ανθυγιεινές, με μεγάλη πιθανότητα ατυχημάτων στους χώρους των μηχανοστασίων εξαιτίας της λειτουργίας των μηχανών και των καυσίμων υλών. Στα σύγχρονα πλοία οι συνθήκες διαβίωσης είναι αισθητά πολύ πιο καλές. Ειδικότερα, οι αξιωματικοί έχουν τις δικές τους καμπίνες πλήρως εξοπλισμένες, ενώ στους κοινόχρηστους χώρους υπάρχει τηλεόραση,video, αίθουσα ψυχαγωγίας, εστιατόριο. Θα πρέπει όμως να σημειώσουμε, ότι ο μηχανικός περνάει μεγάλο μέρος του χρόνου του στο μηχανοστάσιο, όπου ο θόρυβος είναι αρκετά ενοχλητικός και ορισμένες φορές η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή. Στα καινούργια πλοία ο χώρος του μηχανοστασίου είναι πλήρως αυτοματοποιημένος και ο έλεγχος της καλής λειτουργίας γίνεται με το πάτημα πλήκτρων από ειδικό θάλαμο ελέγχου. Το συγκεκριμένο επάγγελμα περιλαμβάνει όλες τις δυσκολίες και τα προβλήματα που συνεπάγεται η ζωή του ναυτικού και τους επιπλέον κινδύνους ατυχήματος, που εγκυμονεί η απασχόλησή του στο χώρο του μηχανοστασίου.

Γενικά σχόλια: Το επάγγελμα του μηχανικού πλοίων αφορά ανθρώπους που αγαπούν τη θάλασσα, τα ταξίδια και διαθέτουν ιδιαίτερες δεξιότητες στις μηχανές, απαιτεί υπευθυνότητα και ιδιαίτερη προσοχή, καθώς από τις εντολές, οδηγίες και ενέργειες του μηχανικού εξασφαλίζεται ο σωστός και ασφαλής πλους του πλοίου μέσα στη θάλασσα.

...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος greko_27 την Τρί Αύγ 24, 2010 10:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
anestios
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 19, 2010 9:30 pm
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από anestios »

Οι πλοιαρχοι στον ελευθερο τους χρονο στο πλοιο τι κανουνε;
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

anestios έγραψε:Οι πλοιαρχοι στον ελευθερο τους χρονο στο πλοιο τι κανουνε;

Οτι κανουν και οι αλλοι... Βλεπουν ταινειες, ασχολουνται με το λαπτοπ τους ή κοιμουνται...
δημητρης

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από δημητρης »

Πεστε μου αν ξερετε το επαγγελμα του μηχανικου Ε, Ν, ειναι βαρυ και ανθυγειινο?
anestios
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 19, 2010 9:30 pm
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από anestios »

greko_27 έγραψε:
anestios έγραψε:Οι πλοιαρχοι στον ελευθερο τους χρονο στο πλοιο τι κανουνε;

Οτι κανουν και οι αλλοι... Βλεπουν ταινειες, ασχολουνται με το λαπτοπ τους ή κοιμουνται...

η επικοινωνια με τον εξω κοσμο πως γινεται; Υπαρχει ιντερνετ, τα κινητα πιανουν, η τηλεοραση; Δλδ πως μαθαινεις τα νεα στην ελλαδα ή πως μιλας με τα κοντινα σου προσωπα;
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

δημητρης έγραψε: Πεστε μου αν ξερετε το επαγγελμα του μηχανικου Ε, Ν, ειναι βαρυ και ανθυγειινο;

Εννοειτε... Και πολυ μαλιστα
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από greko_27 »

anestios έγραψε:η επικοινωνια με τον εξω κοσμο πως γινεται; Υπαρχει ιντερνετ, τα κινητα πιανουν, η τηλεοραση; Δλδ πως μαθαινεις τα νεα στην ελλαδα ή πως μιλας με τα κοντινα σου προσωπα;


Με το δορυφορικο τηλεφωνο και το οποιο πληρωνεις επικοινωνεις με τους δικους σου. Τις ειδησεις τις μαθαινεται απο το ΥΕΝ μεσω ενος ειδος τελεξ.
Δημητρα

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από Δημητρα »

Λαθος και οι 2 ειδικοτητες ειναι πολυ σημαντικες πανω στο πλοιο, μπορει εσεις οι μηχανικοι να γνωριζετε απο μηχανες κλπ αλλα απο θεματα ναυσιπλοιας και αποφυγει συγκρουσεων δεν γνωρισετε και κατι τετλευταιο δεν μπορω να καταλαβω γιατι υπαρχει ενας τοσο διαχωρισμος αναμεσα κουβερτας και μηχανης δηλαδη οι μεν ειναι ναυτικοι και οι δε οχι δεν καταλαβαινω; Δεν πρεπει να υπαρχουν πλοιαρχοι ή μηχανικοι αλλα ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΙ (αποψη μου ειδικα αυτες τις μερες που περναει δυσκολα η ναυτιλια μας) απο μια Δοκιμο Πλοιαρχο
Stelios

Πλοίαρχος ή Μηχανικός;

Δημοσίευση από Stelios »

Παιδιά γιασας ειναι το θέμα οτι διαλέξεις πρεπει να σου αρέσει γιατι αργότερα θα το Μισήσεις και θα Αισθάνεσαι σαν φυλακή σας το λέω με εμπειρία γιατι ειμουν πλοίαρχος μου Λέγανε οτι θα κανείς Βάρδια κ τελος αλλα τα πράγματα Ηταν Τελείως διαφορετικά τρέξιμο μερα νύχτα γιαυτό προσοχή και οι μηχανική κ οι πλοιαρχοι ειναι μια ομαδα δεν ειναι εχθροί γιατι το εχουν Ξεφτιλίσει πολύ το θεμα αλλα οι δοκιμη τραβανε ζορη μεσα στο βαπορη λες κ ειναι στο στρατο κ τους κανουν καπσονια τι να πο αυτη η νοτροπια Πρέπει να αλλάξει γιατι πας για μπαρκο τους τα λες κ σε βλέπουν σαν εξωγηνο καλα ναστε καλες θάλασσες!!! @
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης