Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

Με ευκαιρία λοιπόν τις παραδόσεις των νέων ελικοπτέρων ΝΗ-90 της ΑΣ θα σας παραθέσω και την προσωπική μου άποψη αναφορικά με τον μείζον και διαχρονικό πρόβλημα της αεροκίνησης- αερομεταφοράς του Ε. Σ είτε σε επίπεδο συμβατικών δυνάμεων είτε σε επίπεδο ειδικών δυνάμεων. Σε κάθε περίπτωση η αγορά των 20 ΝΗ-90 για εμένα ήταν μια όχι και τόσο σωστή επιλογή. Αδιαμφισβήτητα, όμως πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο Ε/Π μάχης. Οι βασικές ενστάσεις μου Έγκειται στο γεγονός πως πρόκειται για ένα πανάκριβο Ε/Π με μειωμένες επιχειρησιακές αξίες σε Σχέση με τα τότε. Οι μειωμένες επιχειρησιακές του επιδόσεις βρίσκονται αφενός στην αδυναμία να φέρει οπλισμό αποτελούμενο από καλάθουν ρουκετών Και κατά δεύτερον στο πολύ υψηλό του κόστους Που αυτόματα μας οδηγεί σε περιορισμένο αριθμό Ε/Π. Συνεπώς,τα ΝΗ-90 είναι μια πολύ καλή επιλογή δεν λύνει όμως το πρόβλημα αν δεν γίνει μια νεα αγορά Ε/Π και φυσικά όχι του ίδιου τύπου για λόγους υπέρογκου κόστους. Να σημειωθεί πως τα Ε/Π τύπου ΝΗ-90 τα 4 ειδικών επιχειρήσεων ουσιαστικά δεν θεωρούνται. Με άλλα λόγια ολα μας τα Ε/Π θα πρέπει να θεωρούνται Ε/Π ειδικών επιχειρήσεων.

Και επειδή δυστυχώς ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω και οι τωρινές επιλογές μας είναι άκρως περιορισμένες βάσει των μηδαμινών χρημάτων για νεες εξοπλιστικές αγορές τότε αναντίρητα θα οδηγηθούμε σε μια επιλογή χαμηλού κόστους. Σαφώς, και δεν θέτω θέμα αναβάθμισης Των UH-1H/ AB-205 δίότι οποιαδήποτε τέτοια άποψη είναι λανθασμένη εξαιτίας των υψηλών τιμών αναβάθμισης (θα γίνει όπως με τα Mirage 2000) αλλά και των δύο κυριότερων αφενός το Ε/Π είναι δομικά εξαντλημένο και αφετέρουν δεν υπάρχουν και διαθέσιμα πλέον προγράμματα αναβάθμιοσης από τις εταιρίες. Τέτοια άποψη είχα υοθετήσει οι Αμερικανοί πεζοναύτες πολύ παλαιότερα και εαν έπρεπε να κάνουμε κάτι τέτοιο έπρεπε να το είχαμε πράξει 15 έτη πριν. Επομένως, οδηγούμεθα Αναγκαστικώς σε μια περαιτέρω αγορά ενός νέου οικονομικώς προσιτού Ε/Π που ταυτοχρόνως θα ικανοποιεί στο έπακρο και τις ανάγκες μας. Για μένα δύο είναι οι επιλογές: Το αμερικανικό UH-60I που είναι έκδοση ειδικών επιχειρησέων με κάλάθους ρουκετών και βαρύ οπλισμό ικανό να λειοτουργήσει και σαν επιθετικό Ε/Π που βεβαίως έχει όπως και να το κάνουμε και ένα ελαφρώς υψηλό κόστος και η δεύτερη επιλογή μου είναι το νεο Ε/Π ένα καθαρόαιμο ευρωπαϊκό προϊον το Eurocopter EC645. Και το τελευταίο μπορεί να φέρει οπλισμό αποτελούμενο από καλάθους ρουκετών και Α/Τ πυραύλους Helfire. Σε κάθε περίπτωση είτε το ένα είτε το άλλο θα πρέπει να έχει συλλογή FREIS- Fast Rope, οι πιλότοι να έχουν NVG για νυχτερινές επιχειρήσεις, θερμική κάμερα, κάμερα αναγλύφου FLIR, κτλ. Η αγορά 20 Ε/Π πάντως είναι επιβεβλημένη. Εαν είχαμε επιλέξει αντι για το ΝΗ-90 το καλύτερο για εμένα UH-60I τώρα θα μπορούσαμε να πορευτούμε με νεότερες εκδόσεις. Άποψη είναι πως το το EC645 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα ούτε από το ΝΗ-90 ούτε και από το UH-60I. Αξίζει να σημειωθεί πως τούτο το Ε/Π το αγοράζει μαζικά και ο Αμερικανικός στρατός μέσω της αμερικανικής έκδοσης UH-72 Lakota που θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ. Εκ των προαναφερθέντων φαίνεται πως πια οι Αμερικάνοι φαίνεται να δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και εκτίμση στις δυνατότητες του EC645 παρά στο δικό τους UH-60. Για περισσότερες τεχνικές πληροφορίες για την επιλογή μου ως προς το EC645 δείτε http://www.eurocopter.com/site/en/ref/Overview_893.html

Για σύγκριση με το UH-60I δείτε αν και οι παρεχόμενες πληροφορίες σχετικά μετα τεχνικά χαρ/κα του Ε/Π είναι μηδαμινές.( http://www.sikorsky.com/Products ) και ίσως και σε αυτό το ιστολόγιο: http://www.airforce-technology.com/projects/black_hawk/

...
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11237
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από yandr »

Γιάννη νομίζω ότι ρεαλιστικότερο θα ήταν ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού 40 έως 50 ελικοπτέρων heuy , με αντικατάσταση κινητήρα, έλικας, συστήματος μετάδοσης κλπ και ανάλογα με τα διαθέσιμα χρήματα ό, τι άλλο μπορεί να αναβαθμιστεί.

Αγορά νέων μεταφορικών ελικοπτέρων πριν το 2020 ας μην αναμένουμε
...
Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

Δεν νομίζω πως αξίζει να αναβαθμίσουμε ένα Ε/Π 70 ετών όταν με τα ίδια χρήματα μπορούμε να πάρουμε νεα. Καλύτερα, να πάρουμε ένα φτηνό οικονομικό Ε/Π σαν αυτό που σου είπα το 645 Σε 20 κομμάτια Παρά να αναβαθμίοσυμε τα φέρετρα κάνοντας τα νεκροφόρες... Σου είπα, ισχύει οτι και για αυτά που σου έγραψα αναλυτικά για τα άρματα /forum/forum_posts.asp?TID=3070&PN=7 . Δεν υπάρχουν προγράμματα αναβάθμισης για ένα Ε/Π 70 ετών, αυτά τα έκαναν οι Αμερικάνοι αλλά 20 χρόνια πριν.Να δώσουμε χρήματα για ένα Ε/Π που πόσα χρόνια ακόμα θα τοκρατήσουμε; Ποιό το χάσμα με τα ΝΗ-90; Σαν να λέμε να αναβαθμίσουμε τα Mirage 2000 όταν τιμή κόστους δίνουν 52εκατ και με τα ίδια παίρνουμε καινούργια.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11237
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από yandr »

Giannis Ni έγραψε:Δεν νομίζω πως αξίζει να αναβαθμίσουμε ένα Ε/Π 70 ετών όταν με τα ίδια χρήματα μπορούμε να πάρουμε νεα.


Σε καμία περίπτωση δεν κοστίζει το ίδιο. Μιλάμε για υποδεκαπλάσιο κόστος.

Διαφορετικά, και έχοντας ως δεδομένο ότι νέα μεταφορικά ως το 2020 δεν πρόκειται να παραγγελθούν, θα άξιζε να αναζητήσουμε μεταχειρισμένα UH-60 αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν τέτοια στην αγορά.

Πάντως νέα αγορά μπορείς να την αποκλείσεις.

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Nassos »

Εδώ οι Αμερικάνοι Πεζοναύτες αναβάθμισαν τα UH-1N σε UH-1Y Super Vemon , που το πρόβλημα;

Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

yandr έγραψε:
Giannis Ni έγραψε: Δεν νομίζω πως αξίζει να αναβαθμίσουμε ένα Ε/Π 70 ετών όταν με τα ίδια χρήματα μπορούμε να πάρουμε νεα.


Σε καμία περίπτωση δεν κοστίζει το ίδιο. Μιλάμε για υποδεκαπλάσιο κόστος.

Διαφορετικά, και έχοντας ως δεδομένο ότι νέα μεταφορικά ως το 2020 δεν πρόκειται να παραγγελθούν, θα άξιζε να αναζητήσουμε μεταχειρισμένα UH-60 αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν τέτοια στην αγορά.

Πάντως νέα αγορά μπορείς να την αποκλείσεις.

Ρε Γιάννη δεν αναβαθμίζεις ένα Ε/Π 70 ετών...

Είναι ένα άκρως απαρχαιωμένο σύστημα. Σου είπα τους λόγους.

Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

Nassos έγραψε:Εδώ οι Αμερικάνοι Πεζοναύτες αναβάθμισαν τα UH-1N σε UH-1Y Super Vemon , που το πρόβλημα;

'Αλλο ρε παιδιά οι Αμερικανοί πεζοναύτες... Τι συγκρίνετε; Αφου μέχρι και οι αμερικανικές εταιρίες δεν έχουν καταθέσεις στην Ελλάδα προγράμματα αναβάθμισης την στιγμή που ψοφάνε για χρήμα ή όταν αναβαθμίζονται συστήματα όπως τα Αρτεμις...

Σας είπα, δεν γίνονται αναβαθμίσεις. Σε ένα δομικά εξαντλημένο Ε/Π. Αν διαβάσατε καλά οι Αμερικανοί πεζοναύτες αναβάθμισαν μια μεταγενέστερη έκσοση του Χιούι και όχι αυτή του Βιετνάμ που έχουμε εμείς και χρειάζεται ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ.

Γιατί να αναβαθμίσεις ένα δομικώς και χρονικώς άκρως εξαντηλέμενο Ε/Π και την ίδια στιγμή να μην αγοράσεις 20 νεα λίγων τόνων όπως αυτό που σας είπα. Το EC645. Δεν σας μίλησα ούτε για νεα ΝΗ-90 ούτε για νεα S-92...

Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

Για τα αναβαθμισμένα Ε/Π του US Marine Corp Δύο βασικές παρατηρήσεις: 1ον) Από το πρόγραμμα οι ΠΖΝ ήθελαν να αναβαθμίσουν 100 Ε/Π αλλά τελικά αναβάθμισαν μόνον 36. Γιατί; Ή το πρόγραμμα απέτυχε για διάφορους λόγους ή τα οικονομικά κόστη ως προς τα επεδιωκόμενα επιχειρησιακά ήταν ελάχιστα. Γι αυτό και το πρόγραμμα δεν συνέχισε. Αναφέρει η wikipedia από τον λινκ που διάβασα μεσω του Νασσου: "In 1996,the USMC launched the H-1 upgrade program by signing a contract with Bell Helicopter for upgrading 100 UH-1Ns και συνεχίζει παρακάτω λέγοντας United States Marine Corps has received 31 UH-1Ys from its order. Αρα κάτι έγινε και το πρόγραμμα σταμάτησε απότομα...

2ον) Γιατί τα αναβθμισμένα Ε/Π των ΠΖΝ δεν έχουν λάβει μέρος σε καμία πολεμική επιχείρηση; Γιατί και στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν κανείς μας δεν είδε Αμερικανούς ΠΖΝ να αερομεταφέρονται με Χιούι ούτε καν με UH-60 (και αυτά αποδείχτηκαν αρκετά μειωμένης αξίας σε ορισμένες περιπτώσεις) αλλά με τα βαρια HH-47; Το κείμενο της Wikipedia το αναφέρει πως συμμετείχαν τα Ε/Π αλλά προσωπικά δεν έχω δει καμία μα Καμία φωτογραφία Ε/Π Χίουι να αερομεταφέρει ΠΖΝ όπως΄βλέπω στην Σάρισα να μεταφέρεται η 71η... Θυμίζοντας εποχές Βιετνάμ και ταινίες Είμασταν κάποτε στρατιώτες...

Άβαταρ μέλους
hermes
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 10, 2006 9:50 pm
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από hermes »

Το UH-1Y χρησιμοποιείται Επιχειρησιακά Στο Αφγανιστάν.
Η Wikipedia Αναφέρει Ότι Οι Αμερικανοί Έχουν Παραλάβει 30 Από Τα 70 Ελικόπτερα Που Έχουν Παραγγείλει Το 2010. Ο Συνολικός Σχεδιασμός Τους Μιλά Για 160 UH-1Y.http://www.aviationweek.com/aw/generic/story_channel.jsp?channel=defense&id=news/awx/2010/10/12/awx_10_12_2010_p0-261127.xml&headline=U.S.%20Marines%20Propose%20AH-1Z%20Production%20Boost
Άβαταρ μέλους
Nicolas_mk2
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 623
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 1:27 am
Τοποθεσία: Φραπεδούπολη
Επάγγελμα: Υπάλληλος Μ.Ι.Τ.
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Nicolas_mk2 »

Nassos έγραψε:Εδώ οι Αμερικάνοι Πεζοναύτες αναβάθμισαν τα UH-1N σε UH-1Y Super Vemon , που το πρόβλημα;


Ενα ανεκδοτο των Αμερικανών ελικοπτεραδων λεει πως οταν θα αποσυρθεί το τελευταίο blackhawk τα Huey θα πετάνε ακόμα!Εικόνα
Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

Nicolas_mk2 έγραψε:
Nassos έγραψε:Εδώ οι Αμερικάνοι Πεζοναύτες αναβάθμισαν τα UH-1N σε UH-1Y Super Vemon , που το πρόβλημα;


Ενα ανεκδοτο των Αμερικανών ελικοπτεραδων λεει πως οταν θα αποσυρθεί το τελευταίο blackhawk τα Huey θα πετάνε ακόμα!Εικόνα
Εικόνα

Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

Η αλήθεια ειναι πως δεν το γνώριζα πως χρησιμοιποιήται επιχειρησιακά αλλά σε κάθε περίπτωση επιμένω με την μη αναβαθμισή του και είμαι υπερ της αγοράς μιας παρτίδας 20 μικρών Ε/Π των 5 τόνων.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11237
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από yandr »

Φτάνουν τα 20 νέα ελικόπτερα για να αντικαταστήσουν τα Huey και τα παρεμφερή AB-205 / AB-212;
Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από Giannis Ni »

yandr έγραψε:Φτάνουν τα 20 νέα ελικόπτερα για να αντικαταστήσουν τα Huey και τα παρεμφερή AB-205 / AB-212;
Προσωπικά, εγω είμαι υπερ της μείωσης των οροφών σε όλους τους κλάδους εφόσον υπάρχουν συστήματα ανώτερης ποιότητας από αυτά του αντιπάλου. Και στην προκειμένη περίπτωση προτιμώ 20 νεα ΝΗ-90 (εννοώ αυτά που θα έρθουν) Συν άλλα 20 σαφώς μικρότερα των ΝΗ-90 (πχ το πολύ καλό και φτηνό EC645, που έχει και πολλά κοινά με το ΝΗ-90) Τα οποία θα έχουν 100% επιχειρησιακή ετοιμότητα πάντα Και όχι οτι γίνεται σήμερα με τα Χιούι που έχουν διαθεσιμότητα 20%. Για μένα μετράει η ποιότητα και οχι η ποσότητα. Και αφου σαν χώρα ποτέ μας δεν θα πετύχουμε την ποσοτική υπεροχή ας πετύχουμε την δεύτερη που και αυτή θα την χάσουμε...

Όπως είπες και εσυ καλύτερα 500 άρματα παρα 1500 αλλά να κινούνται τα 500.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11237
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk

Δημοσίευση από yandr »

Δεν διαφωνώ για τις οροφές, όμως δε νομίζω ότι οι ανάγκες αερομεταφοράς εξαντλούνται με 20 + 20 ελικόπτερα. Και το 100% διαθεσιμότητα είναι ουτοπικό. Πάντα θα υπάρχουν κάποια καθηλωμένα για συντήρηση.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες