Αποκρατικοποιήσεις

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Εσένα τι σου λέει η αντιπολίτευση;
Signaller
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Φεβ 16, 2010 1:35 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από Signaller »

yandr έγραψε:Εσένα τι σου λέει η αντιπολίτευση;
οτι μας ψεκάζουν

Ο πιο ανίκητος εχθρός, είναι λοχία ο καιρός!
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα τείνω να πιστέψω ότι όντως μας ψεκάζουν...
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από dn24 »

Κινεζικές εταιρείες... Φλερτάρουν τις ελληνικές αποκρατικοποιήσεις

Συγκεκριμένα ο όμιλος Shanghai International Group αναζητά ευκαιρίες στην Ελλάδα και εξέφρασε το ενδιαφέρον του για τον τομέα του τουρισμού ενώ ο όμιλος FOSUN, σχεδιάζει να εισέλθει και στον ελληνικό καταναλωτικό τομέα. Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη χρονιά η FOSUN αγόρασε το 13,4% των ελληνικών καταστημάτων Folli Follie. Τέλος, η China Development Bank εκδήλωσε την πρόθεση της να στείλει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, γεγονός που δίνει ψήφο εμπιστοσύνης από την Κίνα στην ελληνική οικονομία.

Πηγή Ας μήν βλέπουμε τις αποκρατικοποιήσεις σαν έναν κακό δαίμονα ή μια ιερή αγελάδα που δεν πρέπει να πειράξουμε ποτέ.'Ομως αυτή η πτώση του βιοτικού/μισθολογικού επιπέδου μας σε επίπεδα Βουλγαρίας, ώστε να προσελκυθούν οι νέες επενδύσεις, δεν είναι θεμιτός τρόπος.

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Signaller
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Φεβ 16, 2010 1:35 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από Signaller »

Εδώ είναι ένα λάθος που το κάνουν πολλοί. Οι μισθοί δεν πέφτουν για να γίνεις ανταγωνιστικός. Επειδή δεν είσαι ανταγωνιστικός έχεις χαμηλούς μισθούς. Έτερον εκάτερον
Ο πιο ανίκητος εχθρός, είναι λοχία ο καιρός!
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από dn24 »

Signaller έγραψε:Εδώ είναι ένα λάθος που το κάνουν πολλοί. Οι μισθοί δεν πέφτουν για να γίνεις ανταγωνιστικός. Επειδή δεν είσαι ανταγωνιστικός έχεις χαμηλούς μισθούς. Έτερον εκάτερον


Εγώ συμφωνώ μαζί σου. Το λάθος δεν το κάνω εγώ, άλλωστε εγώ δεν θεωρώ αυτό. Το λάθος το κάνει η κυβέρνηση που ακολουθεί αυτό το δόγμα.

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από dn24 »

Cosco

Στέλνει μήνυμα μέσω Πεκίνου για τον ΟΛΠ:

Κυρίαρχος του λιμανιού του Πειραιά θέλει να γίνει ο κινεζικός ναυτιλιακός κολοσσός Cosco που ελέγχει ήδη μέσω μακροχρόνιας σύμβασης παραχώρησης τις δύο από τις τρεις προβλήτες εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «China Daily», η Cosco εξετάζει το ενδεχόμενο να διεκδικήσει το 60% των μετοχών αν και εφόσον η ελληνική κυβέρνηση αποφασίσει να πωλήσει μέρος του ποσοστού που κατέχει σήμερα και που αντιστοιχούν στο 73% του συνόλου.

τίποτε δεν αποκλείει και το ενδεχόμενο να πωληθεί παράλληλα και ένα σημαντικό ποσοστό μετοχών κάτω από την πίεση των δανειακών υποχρεώσεων της χώρας και φυσικά να δοθεί και το μάνατζμεντ στον στρατηγικό επενδυτή του λιμανιού, που σε κάθε περίπτωση θα είναι η Cosco.

Σύμφωνα με την κινεζική εφημερίδα, η Cosco φέρεται διατεθειμένη να επενδύσει για την απόκτηση του 60% του ΟΛΠ 1 δις. Ευρώ, αλλά Περιμένει το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης για τις ιδιωτικοποιήσεις προτού υποβάλει την πρότασή της.

ΠΗΓΗ

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από dn24 »

Σχέδιο με μικρή και μεγάλη ΔΕΗ για να μπουν οι ιδιώτες:

Στο πρότυπο του ιταλικού μοντέλου αποκρατικοποίησης της ENEL το 2000

Δημιουργία μιας «μικρής ΔΕΗ», στην οποία θα περάσει το 20%-30% των ορυχείων, των μονάδων και των υπηρεσιών της σημερινής επιχείρησης, μαζί φυσικά με τμήμα του προσωπικού των 19.000 εργαζομένων, προκειμένου εν συνεχεία να πωληθεί από το ΤΑΙΠΕΔ. Αυτό είναι το επικρατέστερο σενάριο που εξετάζει η κυβέρνηση για την αποκρατικοποίηση της Επιχείρησης.

Σε δεύτερη φάση, και αφού ο αγοραστής της «μικρής ΔΕΗ» έχοντας στα χέρια του το ίδιο φθηνό μείγμα καυσίμων θα μπορεί να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τη δημόσια Επιχείρηση, η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή για το υπόλοιπο της ΔΕΗ. Ούτως ή άλλως, προηγείται στις μνημονιακές υποχρεώσεις η πρόσβαση ιδιωτών στα λιγνιτικά αποθέματα.

Συνέχεια



Προσωπικά θεωρώ πως η αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ κρίνεται επιτακτική καθώς είναι μια ζημιογόνος εταιρεία διαφθοράς. Κατά την ταπεινή μου άποψη όμως το εγχείρημα αυτό, το σημαντικότερο εμπόδιο που θα συναντήσει είναι η ΓΕΝΟΠ αλλά και οι διάφοροι κοινωνικοί της εταίροι. Κύριοι της ΓΕΝΟΠ την ώρα που η ΔΕΗ αναζητεί απεγνωσμένα δάνεια με ταπεινωτικούς όρους, πως γίνεται παράλληλα να τρέχει διαγωνισμό με διαφημιστικές εταιρείες για να μοιράσει χρήμα στους εξίσου χρεοκοπημένους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ; Ποιός θα μου το απαντήσει αυτό;

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Όταν συζητούσαμε ξανά πριν από μερικά χρόνια το θέμα της ΔΕΗ, η απάντηση ήταν ότι είναι κερδοφόρος.

Αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα είναι ότι τα κρατικά Μονοπώλια Διαστρεβλώνουν Την αγορά, μοιράζουν χρήματα στους ημετέρους και διατηρούν την κερδοφορία τους μόνο σε συνθήκες πλασματικής ανάπτυξης.

Οτιδήποτε μπορεί να φέρει κέρδος στο δημόσιο μπορεί να λειτουργήσει 200% καλύτερα στον ιδιωτικό τομέα για τον απλούστατο λόγο ότι στον ιδιωτικό τομέα οι εργαζόμενοι που δεν εργάζονται απολύονται. Τόσο απλά.

100% σπάσιμο στα δύο και ιδιωτικοποίηση, άνοιγμα αγοράς στους ιδιώτες και κατάργηση όλων των προκλητικών προνομίων των εργαζομένων της ΔΕΗ που στην τελική επιβαρύνουν τα τιμολόγια.

dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από dn24 »

Ένα βήμα πιο κοντά στην αποκρατικοποίηση προχώρησαν τα ΕΛΠΕ:

Ένα βήμα πιο κοντά στην αποκρατικοποίηση προχώρησαν τα ΕΛΠΕ μετά τη σημερινή έγκριση αλλαγών του καταστατικού που επιτρέπουν τη μείωση του ποσοστού του Ελληνικού Δημοσίου στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας. Η έκτακτη γενική συνέλευση του ομίλου ΕΛΠΕ ενέκρινε την τροποποίηση που κρίνεται αναγκαία προκειμένου το ποσοστό του Δημοσίου να διατεθεί σε επενδυτή.

πηγή

Με αφορμή την ανωτέρω παράθεση, θέλω να πω ότι προσωπικά τάσσομαι υπέρ των αποκρατικοποιήσεων όμως όχι με απ'ευθείας ανάθεση από την Ελληνική κυβέρνηση, αλλά δια μέσω διαγωνισμών. Κάποτε πρέπει να τελειώσει η πολιτική βούληση που έγινε ουσιαστικά αβουλία, στο θέμα της ορθολογικής Διαχείρισης Των δημόσιων επιχειρήσεων, οι μίζες, τα ρουσφέτια, και η αντιπαραγωγικότητα πρέπει να αποτελέσουν παρελθόν. Τα υπόλοιπα είναι μπανανιές.

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
D.Y.K
Α/ΓΕΝ
Α/ΓΕΝ
Δημοσιεύσεις: 11313
Εγγραφή: Τρί Φεβ 03, 2009 11:02 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από D.Y.K »

Οι αποκρατικοποιήσεις από το 2011 έχουν αποφέρει μόλις 2,9 δις. Ευρώ...


Η πενιχρή συμβολή του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων στα δημόσια οικονομικά αποτυπώνεται σε έγγραφο του ΤΑΙΠΕΔ που διαβίβασε στην Βουλή ο υπουργός Οικονομικών Γκίας Χαρδούβελης. Σύμφωνα με το έγγραφο τα ποσά που έχει εισπράξει από το 2011 εως σήμερα το ΤΑΙΠΕΔ από την αξιοποίηση των περιουσιακών του στοιχείων ανέρχονται περίπου σε 2,9 δις. Ευρώ.

Αναλυτικότερα, το 2011 τα έσοδα από αποκρατικοποιήσεις ανήλθαν σε 1,56 δις. Ευρώ, την επόμενη χρονιά κατά την οποία διεξήχθησαν οι διπλές εθνικές εκλογές τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις έπεσαν στα...22 εκατ. Ευρώ. Το 2013 στα δημόσια ταμεία εισέρευσαν 1,04 δις. Ευρώ ενώ στους πρώτους μήνες του 2014 έχουν καταγραφεί έσοδα μόλις 325 εκατ. Ευρώ.

Σύμφωνα με το επικαιροποιημένο μνημόνιο, οι εισπρακτικοί στόχοι του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων ανέρχονται σωρευτικά από το 2011 έως το 2014 σε 4,106 δις. Ευρώ, την τετραετία έως το 2015 σε 6,329 δις. Ευρώ και μέχρι το 2016 σε 9,681 δις. Ευρώ.

Το ΤΑΙΠΕΔ διαβίβασε το έγγραφο μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής της ΝΔ Σταύρος Καλογιάννης ο οποίος ζητούσε να ενημερωθεί και για το πρόγραμμα αποκρατικοποίησης της Εγνατίας οδού και ποια η πορεία αποκρατικοποίησης των ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ μετά τις σχετικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Ως προς το ζήτημα της Εγνατίας οδού και την έναρξη του διαγωνισμού παραχώρησης του αυτοκινητοδρόμου και των καθέτων αξόνων, το ΤΑΙΠΕΔ απαντά ότι με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων υπήρξε μεταβολή στο σχεδιασμό προκειμένου να επιτευχθεί σύστημα που θα πληροί τις απαιτήσεις αναλογικής χρεώσεως των χρηστών του αυτοκινητοδρόμου.

Το ΤΑΙΠΕΔ είναι σε αναμονή των απαραίτητων ενεργειών του υπουργείου Μεταφορών για τον καθορισμό και την εξειδίκευση του συστήματος αναλογικής χρέωσης των διοδίων αλλά και την ειδίκευση της εφαρμοστέας πολιτικής διοδίων που απαιτεί προηγούμενη έκδοση Υπουργικής Απόφασης. Επίσης το Ταμείο αναμένει τις απαραίτητες ενέργειες του υπουργείου για να τεθούν σε λειτουργία ήδη αδειοδοτημένοι σταθμοί σε σημεία του άξονα που έχουν προ πολλού ολοκληρωθεί και δοθεί στη χρήση των αυτοκινητιστών.

Μετά την οριστική διαμόρφωση του εφαρμοστέου συστήματος αναλογικών διοδίων και της πολιτικής διοδίων, το ΤΑΙΠΕΔ δύναται να εκκινήσει άμεσα διαγωνισμό για την παραχώρηση του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού. Ως προς το ζήτημα των ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι έπειτα από την απόφαση του ΣτΕ για την ακύρωση της μεταβίβασης του 34% του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΥΔΑΠ ΑΕ στο ΤΑΙΠΕΔ, έχουν τεθεί σε αναστολή οι διαδικασίες αποκρατικοποίησης. Όπως αναφέρεται, το Ταμείο βρίσκεται στη διαδικασία αξιολόγησης των δυνατοτήτων αξιοποίησης των συμμετοχών του στις εν λόγω εταιρείες στο πλαίσιο όμως της απόφαση του ΣτΕ.

ΠΗΓΗ

Signaller
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Φεβ 16, 2010 1:35 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από Signaller »

Μόνο 2,9 δις ; Καλά είναι. Βηματάκι - βηματάκι θα τα φτάσουμε τα 50 Εικόνα
Ο πιο ανίκητος εχθρός, είναι λοχία ο καιρός!
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Αφιερωμένο σε όσους διαμαρτύρονταν κατά της COSCO, βλέπε ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ.

Πρωτος στη Μεσόγειο παραμένει ο ΟΛΠ στη διακίνηση containers

Το λιμάνι του Πειραιά έρχεται τέταρτο στην Ευρώπη και 26ο παγκοσμίως

https://m.naftemporiki.gr/story/1631958/protos-sti-mesogeio-paramenei-o-olp-sti-diakinisi-containers

Terminator
Α/ΓΕΑ
Α/ΓΕΑ
Δημοσιεύσεις: 1855
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 11, 2011 3:04 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από Terminator »

Οι κινέζοι κάναν φοβερή δουλειά στο λιμάνι τα τελευταία 9 χρόνια!
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες