AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Για να κάνουμε μία σύγκριση μεταξύ των τριών.(Δεν έβαλα το τελευταίο ka-52)
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »

3 ελικόπτερα, ίσως τα καλυτερα στον κόσμο, ενα αμερικανικό το δεύτερο ευρωπαϊκό και το τρίτο ρωσικό
ποιο υπερέχει ;
Το AH-64 Apache
Πολλοί λέγανε ότι το Apache ήταν πολύ περίπλοκο στην χρήση. Ο πόλεμος στο Ιρακ απέδειξε το αντίθετο Ιπτάμενο αρπακτικό των Ιρακικών τανκς, αποδείξτε αποτελεσματικότητά του επανειλημμένως στους δυσφημιστές του. Η ένωση του συστήματός του απόκτησης και προσδιορισμού στόχων και τα βλήματα Hellfire ηταν θανατηφόρα και δεν άφησαν καμία τύχη στους αντιπάλους. Είναι κατασκευασμένο απο την Boeing, αποδείχθηκε να είναι το πρώτο ελικόπτερο που κατασκευάζεται για να πετάξει με κάθε καιρό, συμπεριλαμβανομένου την νύχτα και από τις κακές μετεωρολογικές συνθήκες.
Ρόλος ελικόπτερο επίθεσης
Κατασκευαστής Hughes / McDonnell Douglas / Boeing
Πρώτη πτήση Σεπτέμβριος 1975
Είσοδος σε λειτουργία 1984
Κατασκευάσθηκε σε 1084 δειγματα,38 εχει η Ελλαδα
Πλήρωμα 1 πιλοτος 1 χειριστης οπλων
Τουρμποκινητήρας 2 χ General Electric T700,1660 αλογα ο καθενας
Ελικες 4
Διάμετρος του rotor14,63 m
Μήκος με το rotor 17,76 m
Ύψος 3,84 m
Ταχύτητα πτήσεως 265 km/h
Ταχύτητα maximale 365 km/h
Ταβάνι 6 400 m
Ταχύτητα ανοδου 760 m/min
Μέγιστη Απόσταση 482 km
Οπλισμός
εσωτερικός Κανόνι M230 de 30mm
Εξωτερικός AGM-114 Hellfire,FIM-92 Stinger,Starstreak HVM,AIM-9 Sidewinder
Ροκεττες Hydra 70,FFAR

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TOPOL-M την Τρί Απρ 13, 2010 5:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »


Το Eurocopter είναι ένα επιθετικό ελικόπτερο που κατασκευάζεται από την εταιρεία Eurocopter. Στη Γερμανία είναι γνωστό ως Tiger στη Γαλλία και την Ισπανία καλείται Tigre.
Protection
To Tiger είναι ικανό να σταματήσει ένα πυρ από κανόνι 23 χλσ.
Η άτρακτος ειναι 80% carbon fiber reinforced polymer and kevlar
11% aluminium
6% titanium
Οι έλικες είναι από ίνα-πλαστικό ικανοί να αντισταθούν σε πολεμικές και ζημιές πουλιών. Η προστασία ενάντια στην αστραπή και σε EMP εξασφαλίζονται από το ενσωματωμένο πλέγμα χαλκού/χαλκού και φύλλου αλουμινίου χαλκού. Στο ελικόπτερο είναι εγκατεστημένο σύστημα AN/AAR-60 MILDS που εξασφαλίζει την προειδοποίηση ραντάρ, την προειδοποίηση λέιζερ, την έναρξη βλημάτων, τον ανιχνευτή προσέγγισης που αναπτύσσονται από EADS, τα παντα συνδέονται με τη μονάδα κεντρικής επεξεργασίας το Thales και τα μέτρα αντιβλημάτων saphir-μ/φλογών από MBDA. Το σύστημα ναυσιπλοΐας περιέχει δύο τριαξονικές μονάδες γυροσκοπίων λέιζερ δαχτυλιδιών Thales Avionique, δύο μαγνητόμετρα, δύο υπολογιστές στοιχείων αέρα, το ραντάρ Doppler τέσσερις-ακτίνων του Καναδά CMA το 2012 συστημάτων BAE, το ράδιο υψομετρητή, το σύστημα παγκόσμιας πλοήγησης και μια ακολουθία των χαμηλών αισθητήρων ταχύτητας αέρα και των αισθητήρων για την ακολουθία εκτάσεων.
Εξοπλισμός για τα διάφορα μοντέλα
ATA 2x Mistral/Stinger
ATA LR 2x Mistral/Stinger 1x 350 litre drop tank
PGM-M 4x PARS 3 LR ATGM 4x PARS 3 LR ATGM
PGM-M 1x 22 SNEB 68mm Rocket/19 Hydra 70 mm Rocket 4x PARS 3 LR ATGM
PGM-M 4x Euromissile HOT III
PGM-M 1x 22 SNEB 68mm Rocket/19 Hydra 70 mm Rocket 4x Euromissile HOT III
PGM-M 2x Mistral/Stinger 4x PARS 3 LR ATGM/HOT III
PGM-M LR 4x PARS 3 LR ATGM/HOT III 1x 350 litre drop tank
UG-R 1x 22 SNEB 68mm Rocket/19 Hydra 70 mm Rocket 1x 22 SNEB
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Kamov Κα-50
Το Kamov Κα-50 μαύρος καρχαρίας (ΤΟ ΝΑΤΟ Του εκθέτει το όνομα: " Hokum A") είναι ένα ρωσικό επιθετικό μονοθέσιο ελικόπτερο με το διακριτικό ομοαξονικό σύστημα ελυκων.
General characteristics

Θέσεις 1 (Ka-52:2)
Μήκος:13.50 m (44 ft 3 in)
Rotor diameter:2x 14.50 m (2x 47 ft 7 in)
Ύψος:5.4 m (17 ft 9 in)
Βάρος άδειο:7,800 kg (17,200 lb)
Μέγιστο βάρος:9,800 kg (21,600 lb)
Βάρος με ολικό εξοπλισμό:10,800 kg (23,810 lb)
Κινητήρες:2×Klimov TV3-117VK turboshafts,1,660 kW (2,226 shp) ο καθένας

Performance
Ανώτερη ταχ:390 km/h
Ταχ κρουαζιέρας:270 km/h (146 knots,168 mph)
Απόσταση:1,160 km
Ταβάνι 5,500 m (18,000 ft)
Ταχ ανωδου:10 m/s (1,970 ft/min)

Εξοπλισμός
Κανόνι 1x 30 mm Shipunov 2A42
Και πολλαπλοί συνδυασμοί οπλισμού 23-mm gun pods (240 rounds each),12xAT-16 VIKhR ATGM,Vympel R-73 (NATO:AA-11 Archer), έως 20 S-8 rocket pods,S-13 rocket pods,High caliber missiles,4x 500 kg (1,100 lb) bombs,500 l (130 US gal) external fuel tanks
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Ένα ίσως από τα πιο δυσνόητα κομμάτια του Black Shark για έναν αρχάριο είναι η περιγραφή και λειτουργία του Auto Flight Control System (AFCS) δηλ. Με απλά λόγια του Auto Pilot. Αυτή η περιγραφή βασίζεται σε sticky thread του official forum του DCS:Black Shark. Βασική προυπόθεση για την κατανόηση του AFCS είναι η πλήρης κατανόηση του trimming στο Black Shark. Ο σκοπός του Auto Flight Control System (AFCS) στο Black Shark συνοψίζεται στα παρακάτω :

1) Να πετάει το ελικόπτερο στην προκαθορισμένη ή επιθυμητή πορεία.
2) Να βελτιώνει την ευστάθεια του ελικοπτέρου εν πτήση με control damping (*1) και attitude hold (*2).
3) Να παράγει τα δεδομένα για το σύστημα Flight Director, όταν ο χειριστής θέλει να ακολουθήσει μία πορεία χειροκίνητα.
4) Να ελέγχει το AutoTurn (κίνηση yaw) προς ένα καθορισμένο στόχο.
5) Να παρέχει δεδομένα στο υποσύστημα Auto Hover (Αυτ. Αιώρησης) και Altitude Hold.Κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι το Ka-50 είναι το μοναδικό μονοθέσιο επιθετικό ελικόπτερο στον κόσμο. Αυτό σημαίνει ότι τη δουλειά που σε άλλα διθέσια ελικόπτερα (AH-64,Mi-28 klp) κάνει ο χειριστής και ο πυροβολητής, στην περίπτωση του Ka-50, την αναλαμβάνει ένας μόνο άνθρωπος. Είναι κατανοητό ότι ο φόρτος εργασίας του χειριστή ενός Ka-50 είναι μεγαλύτερος σε σχέση με άλλα επιθετικά ελικόπτερα. Έχοντας υπόψη αυτό το γεγονός, οι σχεδιαστές της Kamov, έφτιαξαν αυτό το μοναδικό ελικόπτερο έτσι ώστε ο φόρτος εργασίας του χειριστή, όσον αφορά την πλοήγηση του ελικοπτέρου, να είναι ο μικρότερος δυνατός. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση του AFCS και συγκεκριμένα του Stability Augmentation. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι σχεδιαστές αναφέρουν ότι ένας πεπειραμένος χειριστής ελικοπτέρου μπορεί να πετάξει το Ka-50 από την πρώτη κιόλας στιγμή ενώ ένας εντελώς άπειρος χειριστής μπορεί να μάθει να πετάει το Black Shark σε μικρότερο χρονικό διάστημα από οποιοδήποτε άλλο ελικόπτερο!

Λάβετε υπόψη τα παρακάτω Σε πραγματικές συνθήκες πτήσης, πάνω στο ελικόπτερο, ασκούνται πολλές δυνάμεις οι οποίες μπορούν να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά πορείας του ελικοπτέρου. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο χειριστής πρέπει να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να αναιρέσει το αποτέλεσμα των δυνάμεων αυτών. Αυτό φυσικά έχει σαν αποτέλεσμα ο χειριστής να είναι διαρκώς επικεντρωμένος στο χειρισμό κάνοντας τις απαραίτητες μικροδιορθώσεις. Η λειτουργία Stability Augmentation έρχεται να "ανακουφίσει" τον χειριστή και αναλαμβάνει όχι μόνο να ομαλοποιεί τους χειρισμούς του αλλά να κάνει αυτόματα μικροδιορθώσεις, αντί για το χειριστή, έτσι ώστε το ελικόπτερο να διατηρεί τα χαρακτηριστικά πορείας του. Το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι νέοι παίκτες του Black Shark είναι να συνηθίσουν αυτή τη λειτουργία του AFCS και να μάθουν να χρησιμοποιούν προς όφελός τους. Πολύ συχνά οι νέοι παίκτες προτιμούν την εύκολη λύση που είναι να απενεργοποιούν τις λειτουργίες αυτές πράγμα που μπορεί να φαίνεται ότι μειώνει τα "προβλήματα" χειρισμού αλλά στην ουσία τους φορτώνει με άλλα (συνεχείς μικροδιορθώσεις)

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TOPOL-M την Τρί Απρ 13, 2010 5:34 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από Su-35 »

Δεν εβαλες ψηφοφορια. Ψηφιζω Apache.
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Εγώ ψηφίζω Black Shark.

Λόγω ΚΑΙ της οικονομικής κρίσης.

Αν και το δικαιότερο θα ήταν να έβαζα στην σύγκριση το νέο ΚΑ-52 το οποίο είναι και αυτό "διθέσιο" και απ ότι λένε πολλοί στρατιωτικοί αναλυτές είναι κορυφή.

Είδα πρόσφατα ένα Videaki στο youtube που πήγαινε σφαίρα όπισθεν

Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από Su-35 »


Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από Su-35 »

Ειναι δεδομενο οτι ειναι το πιο ευελικτο. Οι Ρωσοι ειναι απιαστοι σε αυτο το τομεα (το ιδιο ισχυει και για τα μαχητικα αεροσκαφη) αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να επιτυχουν καλυτερη θωρακιση απο αυτη του apache.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από Nassos »

Το Tiger τελικά είχε και εκτινασσόμενο cockpit;
Su-35
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3648
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
Τοποθεσία: Alpha Centauri
Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από Su-35 »

Υπαρχει και παρομοιο θεμα
/forum/forum_posts.asp?TID=5724
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Stealth μαχητικό ελικόπτερο από την Ρωσία; Εικόνα Εικόνα 14-05-2010 15:03:59 Η ρωσική εταιρεία σχεδίασης ελικοπτέρων Mil σχεδιάζει την ανάπτυξη του πρώτου πέμπτης γενιάς μαχητικού ελικοπτέρου το οποίο θα μπορεί να εμπλέξει ακόμα και μαχητικά αεροσκάφη, ενώ θα είναι αόρατο στα ραντάρ.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Αντρέι Σιμπίτοφ, γενικό διευθυντή της εταιρείας, η εταιρεία εργάζεται πάνω στο γενικό σχέδιο του ελικοπτέρου, αν και δεν προσδιόρισε επακριβώς τις τεχνικές του προδιαγραφές.

Εικόνα To Ka-58. Πρόκειται για φανταστικό σχέδιο, αλλά είναι ενδεικτικό μιας πιθανής προσέγγισης με διπλό ρότορα.

Τόνισε όμως ότι η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε αυτό το πρόγραμμα ανάπτυξης, αναμένοντας περεταίρω χρηματοδότηση και από τον κρατικό προϋπολογισμό.

H Mil εργάζεται πάντως πάνω σε ένα συμβατικό σχέδιο με έναν κύριο ρότορα και έναν μικρότερο στην ουρά, ενώ η Kamov που αναπτύσσει και αυτή ένα δικό της σχέδιο, έχει επικεντρωθεί στην πεπατημένη από την εταιρεία λύση των διπλών αντιπεριστρεφόμενων ροτόρων.

Ένα τέτοιο ελικόπτερο χαμηλής παρατηρησιμότητας πάντως δεν έχει παραχθεί μέχρι σήμερα από καμία χώρα στον κόσμο. Υπενθυμίζεται ότι το αντίστοιχο αμερικανικό πρόγραμμα την δεκαετία του '90, το οποίο κατέληξε στο RAH-66 Commanche, ακυρώθηκε τελικά αφού πρώτα απορρόφησε δισεκατομμύρια δολάρια σε έρευνα και ανάπτυξη.

Ανάμεσα στις φημολογούμενες προδιαγραφές είναι χαμηλό ίχνος στα ραντάρ, αλλά και χαμηλή οπτική και ακουστική υπογραφή, εκτεταμένη ακτίνα δράσης, πλήρως ψηφιακό σύστημα ελέγχου πυρός, ικανότητα εμπλοκής μαχητικών αεροσκαφών και μέγιστη ταχύτητα 500-600 χ. Α. Ώ.

Ένα τόσο φιλόδοξο πρόγραμμα όμως δεν πρόκειται να προχωρήσει χωρίς κυβερνητική υποστήριξη. Το ελικόπτερο θα μπορούσε να φτιαχτεί μέσα σε διάστημα πέντε ετών, αν υπήρχε η κατάλληλη χρηματοδότηση.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=12157&Itemid=46
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TOPOL-M την Παρ Μάιος 14, 2010 9:17 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Δεν ξέρω αν η Photo είναι σχετική πάντως είναι εντυπωσιακή.

Αν όντως προχωρήσει το project (ληφθή πολιτική απόφαση) και δεδομένου ότι λεφτά πλέον υπάρχουν, τότε...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος TOPOL-M την Παρ Μάιος 14, 2010 9:19 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
monty2
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Παρ Μάιος 07, 2010 1:23 am
Επικοινωνία:

AH-64 Apache vs Eurocopter vs KA-50 Black Shark

Δημοσίευση από monty2 »

Εξαιρετικό θέμα προς συζήτηση. Πρόκειται για τρία διαφορετικής φιλοσοφίας σκάφη. Το Αμερικανικό είναι ουσιαστικά ο αντικαταστάστης των Α-10. Το ευρωπαϊκό είναι πραγματικά state of the art και ότι πιο κοντά στη δυτική έννοια επιθετικού ελικοπτέρου. Το Ρώσικο όμως είναι το πιο σκληροτράχηλο. Η εκπαίδευση των πιλότων ελικοπτέρων είναι πολυ πιο δύσκολη από των αεροσκαφών (παρατηρειστε τις ώρες πτήσεις και το κόστος εκπαίδευσης που δίδουν οι σχολές). Η χρήση των ελικοπτέρων στο Σοβιετικό δόγμα ήταν αυτή του ιπτάμενου πυροβολικού άνωθεν των αρμάτων μάχης που προέλαυναν. Σύμφωνα με τους Ρώσους στη πλειοψηφία των εμπλοκών δε χρειάζεται η χρήση δεύτερου χειριστή. Συνυπολογίστε τη δυνατότητα εκτόξευσης πιλότου και την απουσία ουσιαστικά του οπίσθιου αντίστροφου ρότορα (το ελικόπτερο έχει τουλάχιστον μισή ώρα πτήσης Χωρίς λάδια ή χωρίς την ουρά του-σημείο συνήθους προσβολής Α/Α Πυράυλων λόγο εξαγωγής καυσαερίων-) και αντιλαμβάνεστε Τις ικανότητες επιβίωσης του. Βέβαια σκοπός είναι να μη βληθείς. Πιθανολογώ ότι με τα Ισραηλινά σκοπευτικά και ηλεκτρονικά, βελτιώνονται οι αδυναμίες του. Είχα διαβάσει ότι για το ελικόπτερο αυτό οι Ρώσοι κατασκέυαζαν πύραυλο εμβέλειας 15ΚΜ σε τετραπλό φορέα όμως αντί του εξαπλού. Αν λοιπόν έχεις τα αντίστοιχα σκοπευτικά, σκεφτείτε ότι βάλλεις από απόσταση ασφαλείας ακόμη και σύγχρονων SHORADS.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες