Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Zaman αναφέρει πως το προηγούμενο σαββατοκύριακο έφθασαν στην Τουρκία τα δύο πρώτα συστήματα Μη-επανδρωμένων Εναερίων Οχημάτων (UAV) Heron, με καθυστέρηση μεγαλύτερη του ενός έτους εξαιτίας της εκπρόθεσμης παράδοσης των ηλεκτροπτικών συστημάτων AselFLIR 300T από την Aselsan στον Ισραηλινό Συνεταιρισμό UAV (IUP) των ΙΑΙ και Elbit.

Πρόσθετο αίτιο καθυστέρησης ήταν η εναρμόνιση μεταξύ των εναερίων οχημάτων Heron της ΙΑΙ και του εξοπλισμού εδάφους της Elbit. Η σχετική σύμβαση ύψους $183 εκατ. υπεγράφη και ενεργοποιήθηκε αντίστοιχα στις 19 Απριλίου και 31 Αυγούστου 2005, προβλέποντας την προμήθεια 10 συστημάτων Μέσου Ύψους, Μακράς Διάρκειας πτήσης ( MALE) Heron .

...

Με 8,5 M μήκος και 16,6 M εκπέτασμα πτερύγων, το Heron κατασκευάζεται από το τμήμα Malat της ΙΑΙ. Το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 1.150 Kg και το μέγιστο φορτίο 250 Kg . Η μέγιστη ταχύτητα είναι 250 κόμβοι, η οροφή 7.750 M (25.426 Ft ) και η διάρκεια πτήσης 40 με 50 ώρες σε ακτίνα 200 Km . Συγκριτικά, το ΠΗΓΑΣΟς ΙΙ της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας με 4,3 M μήκος και 6,2 M εκπέτασμα, επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 100 κόμβων, οροφή 16.000 Ft (4.877 M ) και διάρκεια πτήσης 14 ωρών με ταχύτητα 60-70 κόμβων σε ακτίνα 100 ναυτικών μιλίων (185 Km ). Το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 250 Kg , με φορτίο αποστολής 50 Kg .

Αμυντική Γραμμή

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Ανταποκρίσεις του διεθνούς αμυντικού Τύπου από την 9η Διεθνή Έκθεση Αμυντικής Βιομηχανίας (IDEF) - η οποία πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη μεταξύ 27 και 30 Απριλίου 2009- αναφέρουν πως τον Μάιο η Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία (ΤΑΙ) επρόκειτο να αρχίσει την κρίσιμη ανασκόπηση σχεδίασης του ΤΙΗΑ, ή Τουρκικού Εγχώριου Μη-επανδρωμένου Εναέριου Οχήματος (UAV) Μέσου Υψόμετρου, Μακράς Διάρκειας πτήσης (MALE).

...

Η αρχική σύμβαση μεταξύ SSM και ΤΑΙ ύψους $65 εκατ. Ενεργοποιήθηκε στις 24 Δεκεμβρίου 2004. Αντικείμενο της σύμβασης ήταν η σχεδίαση, ανάπτυξη, κατασκευή και δοκιμή τριών πρωτότυπων και συστημάτων εδάφους μέχρι το τέλος του 2010. Ωστόσο το πρόγραμμα αναθεωρήθηκε τον Οκτώβριο του 2007, καθώς η SSM ζήτησε να ενσωματωθούν πρόσθετες λειτουργικότητες, κυρίως συμβατότητας με πρότυπα του ΝΑΤΟ, περιλαμβανόμενης της συμφωνίας τυποποίησης STANAG 4586 με αντικείμενο τον έλεγχο λειτουργίας των UAV από επανδρωμένα αεροσκάφη.

...

Το φορτίο μέγιστου βάρους 250kg θα περιλαμβάνει το ηλεκτροπτικό σύστημα ASELFLIR 300T και Ραντάρ Συνθετικού Διαφράγματος/ Ένδειξης Επίγειου Κινούμενου Στόχου (SAR/GMTI). Για την επιλογή ραντάρ απεστάλη Αίτημα Προσφορών (RfP) από την ΤΑΙ σε 5 δυνητικούς προμηθευτές. Το ASELFLIR 300T περιλαμβάνει μονάδα θερμικής απεικόνισης, έγχρωμη τηλεοπτική μονάδα ημέρας και μονάδες λέιζερ μέτρησης απόστασης, σήμανσης στόχων και ιχνηλάτησης κηλίδας. Δύο μονάδες θα παραδοθούν από την ASELSAN στην ΤΑΙ προ του τέλους του 2009.

Αμυντική Γραμμή

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Η πτώση τουρκικού Μη Επανδρωμένου Εναέριου Οχήματος (UAV) στις 30 Σεπτεμβρίου στη Σινώπη είναι απόρροια των εντατικών δοκιμών που πραγματοποιούνται στο τομέα στη γειτονική χώρα, αποκαλύπτοντας ακόμη ένα εγχώριο πρόγραμμα ανάπτυξης. Το UAV που κατέπεσε έχει μήκος 6,5 μέτρα και είναι ένα εκ των πολλών εκδόσεων της γνωστής στο όνομα κατηγορἰ ας Çaldıran.

Η Τουρκία σχεδιάζει να επενδύσει το ποσό των $4 δις στον τομέα των UAV για τα επόμενα δέκα χρόνια. Ο ανταγωνισμὸ ς εὶ ναι μεγάλος και το ατού της τουρκικής αεροδιαστημικής βιομηχανίας φέρει το όνομα Çaldıran. Το UAV που κατέπεσε πιθανότατα είναι μία έκδοση της συγκεκριμένης οικογένειας. Το ύψος πλεύσης του αερομέσου ανέρχεται στα 20.000 πόδια και η πτητική διάρκεια είναι 8 ώρες περίπου.

Strategy - Geopolitics
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Δημοσιεύτηκαν για πρώτη φορά φωτογραφίες του υπό ανάπτυξη τουρκικού UAV TIHA-A κατά την παρουσίαση του συστήματος στις εγκαταστάσεις της εταιρείας ΤΑΙ. Το συγκεκριμένο αερόχημα ανήκει στην κατηγορία των UAV MALE η ανάπτυξη του ξεκίνησε το 2005 με το πρόγραμμα να ολοκληρώνεται στα μέσα του 2011.

Οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις σχεδιάζουν να αποκτήσουν 6 συστήματα με 18 αεροχήματα. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αεροχήματος είναι τα ακόλουθα, μήκος 10 μέτρα εκπέτασμα πτερύγων 20,1 μέτρα ουραίο πτερύγιο σε σχήμα V ανοίγματος 4,5 μέτρων, μέγιστο βάρος απογείωσης 1500 κιλά, ωφέλιμο φορτίο 200 κιλά καύσιμο 250 κιλά, επιχειρησιακή οροφή 30.000 πόδια, αυτονομία 24 ώρες, ταχύτητα πλεύσης 75 κόμβοι, εμβέλεια 200 χλμ, ενώ διαθέτει αναδιπλώμενα σκέλη προσγείωσης.

Εικόνα

Το αερόχημα είναι εξοπλισμένο με αισθητήρα FLIR ASELFLIR-300T της εταιρείας Aselsan, ενώ μπορεί να μεταφέρει φορτίο αισθητήρων SAR/GMTI,ISAR.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος TIHA-A θα ακολουθήσει το αερόχημα TIHA-Β το οποίο ουσιαστικά θα είναι το πρώτο UCAV τουρκικής κατασκευής. Το νέο αερόχημα θα μπορεί να μεταφέρει 4 ρουκέτες Cirit τουρκικής κατασκευής με εμβέλεια 8 χλμ.

Εικόνα

Η ανάπτυξη των συστημάτων αυτών από την ΤΑΙ και γενικότερα από την τουρκική πολεμική βιομηχανία αποδεικνύει τη δέσμευση της Τουρκίας να αναπτύξει μία σοβαρή πολεμική βιομηχανία η οποία δεν θα καλύπτει απλά τις εγχώριες ανάγκες, αλλά θα μπορεί να εξάγει και τά προϊόντα που θα παράγει.

Defencenet

Giannhs1993
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Τρί Απρ 27, 2010 2:02 am
Τοποθεσία: Ελλάδα
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από Giannhs1993 »

Και εμείς έχουμε τον E1-79 Πήγασο, Ελληνικό UAV !
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »


Η τουρκική αεροπορική βιομηχανία ΤΑΙ αποκάλυψε στα μέσα Ιανουαρίου την ανάπτυξη στροφιοφόρου UAV (Rotary UAV) με το όνομα Sivrisinek ("Κουνούπι") για λογαριασμό του Τουρκικού Στρατού. Το τουρκικό RUAV που έχει πραγματοποιήσει ήδη τη πρώτη του πτήση, έχει μέγιστο βάρος απογείωσης 300 κιλών και φέρει αισθητήρα FLIR/TV κατασκευής ASELSAN ενώ στις φωτογραφίες που δημοσιεύθηκαν είναι εξοπλισμένο με εκτοξευτή κατευθυνομένων ρουκετών Cirit των 70mm, στο κάτω μέρος της ατράκτου. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Sivrisinek έχει αυτονομία 1,5 ωρών σε απόσταση 8-10 χιλιομέτρων από τον σταθμό βάσης. Σημειώνεται πως πρόσφατα είχε πραγματοποιήσει τη πρώτη του πτήση και το ελληνικής κατασκευής RUAV (βλ. Το ΓΕΣ παρουσίασε το πρώτο ελληνικό Μη Επανδρωμένο Ελικόπτερο).



Strategy Report

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Έχω μπερδευτεί. Πόσα διαφορετικά UAV ετοιμάζουν οι Τούρκοι;

ΑΓΚΥΡΑ- Το μη Επανδρωμένο Τουρκικό Όχημα (ΤΙΗΑ) ΑΝΚΑ, πραγματοποίησε σήμερα πτήση 1,5 ώρας. Με βάση τις πληροφορίες του ανταποκριτή του ΑΑ, το ΑΝΚΑ στα πλαίσια των δοκιμών του που συνεχίζονται από τις 30-12-2010 έως τώρα, σήμερα πραγματοποίησε πτήση διάρκειας περίπου 1,5 ώρας. Σε αυτή την πτήση όλα τα συστήματα λειτούργησαν με επιτυχία. Καθώς όμως μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών κατά την επιστροφή δεν λειτούργησε το σύστημα προσγείωσης, εφαρμόστηκαν διαδικασίες έκτακτης ανάγκης. Η βλάβη όμως δεν αποκαταστάθηκε και κατά την προσγείωση υπήρξαν ελαφρές φθορές στην μούρη και στο δεξί φτερό του σκάφους. Έγινε γνωστό πως δεν θα επηρεαστούνε από αυτό το γεγονός οι πτητικές δοκιμές των άλλων πρωτότυπων αεροσκαφών που έχουν παραχθεί.

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΚΑ

Το μη Επανδρωμένο Τουρκικό Όχημα (ΤΙΗΑ) ΑΝΚΑ έχει άνοιγμα πτερύγων 17 μέτρα, βάρος απογείωσης 1600 κιλών, και συγκαταλέγεται στην ανώτερη κατηγορία. Το ΑΝΚΑ αποτελείται από περίπου 7.000 τεμάχια και καθώς ο κορμός και τα φτερά του σκάφους είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα το ίχνος του στα ραντάρ είναι μειωμένο. Διαθέτει κινητήρα ντίζελ 155 ίππων και μπορεί να παραμείνει 24 ώρες στον αέρα. Το ωφέλιμο φορτίο του είναι 200 κιλά, που είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του. Το ΑΝΚΑ είναι εύκολο να μεταφερθεί. Μπορεί να μεταφερθεί όπου χρειάζεται με τα αεροσκάφη C-130. Το 40% του σχεδίου ΑΝΚΑ κατασκευάζεται από την εθνική βιομηχανία. Διαθέτει ικανότητα αυτόματης απογείωσης και προσγείωσης, ενώ έχει λινκ μετάδοσης με εμβέλεια 200 χιλιομέτρων και προστατευμένο ηλεκτρονικά. Το 2012 στο ΑΝΚΑ θα ενταχθεί ραντάρ που θα μπορεί να παίρνει εικόνες πίσω από σύννεφα.

πηγή
dn24
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3013
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 15, 2010 7:01 pm
Τοποθεσία: Εμπ. Ναυτικό
Ενδιαφέροντα: Μηχανολογία, Alfa Romeo, Παναθηναϊκός
Επάγγελμα: Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από dn24 »

Ολοκλήρωση δοκιμών αποδοχής του τουρκικού MALE UAV,ANKA:

Η Τουρκική Αεροδιαστημική Βιομηχανία (ΤΑΙ) ανακοίνωσε πως ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δοκιμές αποδοχής του Συστήματος Μη-επανδρωμένου Εναέριου Οχήματος (UAV) Μέσου Υψόμετρου, Μακράς Διάρκειας πτήσης (MALE) ANKA (Φοίνικας) που σχεδίασε και ανέπτυξε η ίδια, με την εκτέλεση των τελευταίων δοκιμαστικών πτήσεων μεταξύ 20 και 22 Ιανουαρίου 2013.

Στη διάρκεια της πτήσης επιτεύχθηκε συντονισμός με τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας (ATC) μέσω αερομεταφερόμενης συσκευής ασυρμάτου, η οποία αναμετέδιδε στον Σταθμό Ελέγχου Εδάφους (GCS) διαμέσου της ζεύξης δεδομένων, επιδεικνύοντας την ικανότητα του ΑΝΚΑ να επιχειρεί με ασφάλεια σε εναέριο χώρο ελεγχόμενο από ATC.

Σε διαφορετική δοκιμαστική πτήση στις 22 Ιανουαρίου, επιδείχθηκαν νυχτερινές απογειώσεις και προσγειώσεις με το Αυτόματο Σύστημα Απογείωσης και Προσγείωσης (ATOLS).

Από την πρώτη πτήση του τον Δεκέμβριο του 2010, το ΑΝΚΑ έχει υπερβεί τις 140 ώρες πτήσης, στη διάρκεια των οποίων τα συστήματα ελέγχου πτήσης, ζεύξης δεδομένων, πρόωσης, καυσίμου, προσγείωσης, περιβαλλοντικού ελέγχου, προστασίας από πάγο και το ηλεκτρικό σύστημα, καθώς και τα συστήματα αποστολής περιλαμβάνοντας το φορτίο Ηλεκτροπτικών/ Υπερύθρων (ΕΟ/IR), τον ασύρματο ATC και τον καταγραφέα δεδομένων, υποβλήθηκαν σε δοκιμές σε υψόμετρα μέχρι και 26.000ft. Οι ικανότητες αυτόματου πιλότου, ναυτιλίας, αυτόματου επαναλαμβανόμενου προτύπου περιφοράς και ATOLS επιδείχθηκαν στο σύνολο του φακέλου πτήσης, περιλαμβάνοντας δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Η ανακοίνωση καταλήγει: «Διαπραγματεύσεις σύμβασης βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με το SSM για την αρχική σειριακή παραγωγή δέκα συστημάτων ANKA για την Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. »

πηγή

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
Άβαταρ μέλους
antonioknight
Λοχίας
Λοχίας
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 19, 2012 9:45 pm
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από antonioknight »

Πιστεψτε με εχουμε την ικανοτητα να φτιαξουμε τα καλυτερα uav εχουμε την εαβ με πολυ εξιδικευμενο προσωπικο αλλα χωρις οικονομικους πορους δεν μπορεις να κανεις ΤΠτ
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11197
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από Nassos »

Την πρώτη του αποστολή πραγματοποίησε το τουρκικό UAV ΑΝΚΑΤην πρώτη αποστολή στην νοτιοανατολική Τουρκία στις επαρχείες Elazig και Tunceli πραγματοποίησε την περασμένη εβδομάδα το UAV Anka της τουρκικής εταιρείας TAI. Το αερόχημα πέταξε στα 5.800 μέτρα και η πτήση διήρκησε 4 ώρες.

Το αερόχημα που χρησιμοποιήθηκε ανήκε σε αυτά που η ΤΑΙ έχει μέχρι σήμερα κατασκευάσει στο πλαίσιο του αναπτυξιακού προγράμματος αφού η κατασκευή των αεροχημάτων παραγωγής καθυστερεί σημαντικά λόγω των αλλαγών που ζήτησε η Τουρκική Αεροπορία.

Αν και το συμβόλαιο για την σειριακή παραγωγή του Αnka υπογράφηκε το 2013 με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται να ξεκινάνε το 2016 τελικά αυτές θα πραγματοποιηθούν το 2017 δηλ. Επτά χρόνια από την πρώτη πτήση του αεροχήματος και 13 χρόνια από τότε που υπογράφηκε η σύμβαση για την ανάπτυξη του συστήματος.

Το UAV Anka πραγματοποίησε αποστολή επιτήρησης και συλλογής πληροφοριών στις κοιλάδες Munzur και Venk τις οποίες μετέδωσε στις επιτόπου στρατιωτικές δυνάμεις καθώς και σε επιθετικά ελικόπτερα AH-1S Cobra.

Το συγκεκριμένο αερόχημα χρησιμοποιήθηκε αυτή τη χρονιξκή στιγμή για να δοκιμαστούν στην πράξη τα υποσυστήματα του Αnka το οποίο σύμφωνα με τους κατασκευαστές του θα μπορεί να φτάσει τα 30.000 πόδια ύψος και να ίπταται για 24 ώρες κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει επιτευχτεί αφού κατά την τελική πτήση αποδοχής του αεροχήματος από την Τουρκική Αεροπορία το ΑΝΚΑ έφτασε στα 26.000 πόδια και πέταξε για 18 ώρες.

Viadiplomacy.gr

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Η καναδική εταιρεία Bombardier ανακοίνωσε ότι αναστέλλει την προμήθεια κινητήρων για τα γνωστά τουρκικά drones Bayraktar τα οποία πραγματοποιούν στρατιωτικές επιχειρήσεις στο Αζερμπαϊτζάν.

"Πρόσφατα μάθαμε ότι ορισμένοι κινητήρες Rotax χρησιμοποιούνται επί του παρόντος σε στρατιωτικά UAV και έχουμε ξεκινήσει μια διεξοδική έρευνα" "δήλωσε ο Μαρτιν Λανγκελιε, ανώτερος αντιπρόεδρος της BPR και εκπρόσωπος της εταιρείας, στο Radio Canada International.

Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αναφέρει μεταξύ άλλων ότι σταματάει πλέον να παραδίδει τους κινητήρες της σε χώρες που τους χρησιμοποιούν με "σκιώδεις σκοπούς". Σημειώνεται ότι κινητήρες της εν λόγω εταιρείας βρίσκονται σε πολεμικά drones της Τουρκίας που παίρνουν μέρος στις μάχες του Αζερμπαϊτζάν κατά της Αρμενίας στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ.

https://www.liberal.gr/diplomacy/o-kanadas-prosgeionei-anomala-ta-tourkika-drones-bayraktar/331142

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Στην φετινή έκθεση τεχνολογίας και αεροδιαστημικής Teknofest που μόλις ξεκίνησε στην Κωνσταντινούπολη, παρουσιάστηκε το πρωτότυπο του μη επανδρωμένου τζετ, Κizillema, της εταιρίας Baykar. Στην έκθεση, όπως καταγράφει το turkishdefencenews.com, το αεροσκάφος επιδείχθηκε ως στατικό έκθεμα -χωρίς να είναι ολοκληρωμένο- μαζί με δείγματα οπλισμού του, όλα τουρκικής προέλευσης. Όπως τον πύραυλο cruise SOM, τους πυραύλους αέρος-αέρος μικρής ακτίνας Bozdogan και μέσης ακτίνας Gokdogan και βόμβες MK-82 με το κιτ κατεύθυνσης LACIN της Roketsan.

Το σημαντικό είναι πως υπάρχει πλέον πιο σαφής εικόνα για το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής κινητήρων. Έτσι σε αρχικό στάδιο θα είναι ο ουκρανικός Ivchenko AI-25, μεγίστης ώσης 1.720 kgf (ή 3.800 λίμπρες), γνωστός από τη χρήση του στο εκπαιδευτικό L-39 Albatros. Αργότερα θα μπει ο ισχυρότερος Ivchenko AI-322F (με μετακαυστήρα), με μέγιστη ώση τα 4.200 kgf, ενώ θα υπάρξει και δικινητήρια έκδοση με τον τελευταίο, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και υπερηχητική. Την ίδια διαμόρφωση με 2 ΑΙ-322F αξιοποιεί και το κινεζικό εκπαιδευτικό Ηongdu L-15.

Πηγή



Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ανάπτυξη τουρκικών UAV

Δημοσίευση από yandr »

Ακόμη δύο αφρικανικές χώρες προστέθηκαν όπως φαίνεται στο πελατολόγιο των τουρκικών μη επανδρωμένων Bayraktar TB2. Αρχικά το Τόγκο, όπου τα τουρκικά UCAV επιχειρούν από το αεροδρόμιο Niamtougou, το οποίο είναι τόσο πολιτικό όσο και στρατιωτικό. Δεν είναι σαφής ο αριθμός των μη επανδρωμένων, πάντως έχει αξία να αναφερθεί ότι τη χώρα είχε επισκεφθεί ο Ερντογάν τον Οκτώβριο του 2021 κατά την τότε αφρικανική περιοδεία του.

Πηγή



Η κατασκευή φθηνών, αναλώσιμων UAV ήταν game changer.

Ακόμη να το καταλάβουν Αμερικανοί και Ευρωπαίοι.

Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες