Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Εξοπλιστικά προγράμματα, προμήθειες και η αμυντική βιομηχανία
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
Nicolas_mk2
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 623
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 1:27 am
Τοποθεσία: Φραπεδούπολη
Επάγγελμα: Υπάλληλος Μ.Ι.Τ.
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από Nicolas_mk2 »

Nassos έγραψε:
Χαμό προκάλεσε η αποκάλυψη Ντένι Πλέσσα στην Τουρκία

H αποκάλυψη του αντιπροέδρου της Lockheed Martin, Ντένι Πλέσσα στην Πρόσφατη συνέντευξη Της εταιρείας σε κεντρικό ξενοδοχείο, ότι "Ανταλλακτικά για τα τουρκικά μαχητικά κατασκευάζονται στην Ελλάδα, στην ΕΑΒ" φαίνεται ότι έχει ενοχλήσει πολύ και πολλούς στην γειτονική χώρα. Σήμερα ο τουρκικός τύπος αντιμετωπίζει Την είδηση με... Οργή: Η εφημερίδα Χουριέτ κυκλοφόρησε με τίτλο «Η Ελλάδα παράγει για την αμερικανική εταιρεία και η Τουρκία χρησιμοποιεί τα F-16», η "Ακσάμ" με τίτλο «Το 29% των F-16 από την Ελλάδα», η "Μπουγκιούν" με τίτλο «αερομαχίες με ελληνικής παραγωγής F-16», η "Σαμπάχ" με τίτλο «Ας μην είναι τουρκικά και ό, τι θέλει ας είναι», η "Ταράφ" με τίτλο «Τα εξαρτήματα των F-16 ήρθαν από την Ελλάδα», η "Τουρκιέ" με τίτλο «Τα F-16 μας παράγονται στην Ελλάδα», κι η "Γιενί Σαφάκ" με τίτλο «Ισχυρισμός ότι παρήχθησαν στην Ελλάδα».

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Εικόνα

Έτσιιιι... Βεντούζα!Εικόνα
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11199
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από Nassos »

Σύμβαση δεκαετούς διάρκεια μεταξύ ΕΑΒ και ΝΑΤΟ

Σύμβαση για την εργοστασιακή συντήρηση (DLM) κινητήρων και παρελκομένων TF33-PW-100A όλου του στόλου των ιπτάμενων Radar του ΝΑΤΟ (Ε3Α AWACS) υπέγραψε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία με το ΝΑΤΟ (NAMSA/IAMCO) διευρύνοντας έτσι την ήδη υπάρχουσα πολυετή συνεργασία της με τον μεγάλο αυτό Οργανισμό. Η νέα σύμβαση έχει 10ετή διάρκεια με σημαντικά οφέλη για την ΕΑΒ, όπως δημιουργία εσόδου, εξασφάλιση φόρτου στο Εργοστάσιο Αεροκινητήρων, διασφάλιση μακροχρόνιας απασχόλησης θέσεων εργασίας προσωπικού.

Στην πορεία της μέχρι τώρα συνεργασίας με την IAMCO, η ΕΑΒ ανέλαβε τη συντήρηση 279 συνολικά κινητήρων και 750 μονάδων παρελκομένων, ανταποκρινόμενη με συνέπεια στις απαιτήσεις του προγράμματος και κερδίζοντας την αναγνώρισή της ως Επισκευαστικού Κέντρου (Source of Repair) για τον κινητήρα.

Η υπογραφή της σύμβασης αυτής αποτελεί μία σημαντική επιτυχία για την εταιρεία και μία ακόμη απόδειξη της εμπιστοσύνης των πελατών της ΕΑΒ στην απόδοση, στην συνέπεια ως προς τα χρονοδιαγράμματα, αλλά και στην υψηλή ποιότητα των εργασιών της.

Συνέχεια: Defence-point.gr

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Με μια γιγαντιαία σύμβαση συνολικού ύψους 114 εκατ δολλαρίων που υπεγραψε χθές «πατάει γκάζΙ» η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (EAB).

Προκειται για την ανάθεση από τη αμερικανική εταιρία Lockheed Martin συμβασης βάσει της οποίας η ελληνική κρατική εταιρια θα κατασκευασει και θα συναρμολογησει στο εργοστασιό της στην Τανάγρα εξαρτήματα και υποσυγκροτηματα για 112 νέα μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 50 και Block 60.

Καθε «πακετο υποσυστημάτων» από τα συνολικά 112 περιλαμβάνει το περιπου το 30% της ατρακτου καθε μαχητικού.

Η σύμβαση διασφαλίζει την επέκταση τρέχοντος προγράμματος στο πλαίσιο του οποίου η ΕΑΒ συναρμολογεί υποσυγκροτήματα του F-16 για όλους τους πελάτες της Lockheed Martin ως μοναδικός προμηθευτής παγκοσμίως και για όλη τη διάρκεια παραγωγής του αεροσκάφους.

Ηδη από τις νέες παραγγελίες καποια αεροσκαφη θα πάνε, συμφωνα με πληροφορίες, στην Αιγυπτο, στο Ιρακ, στο Ομάν, και αλλού... Η νεα σύμβαση έχει 6ετή διάρκεια και θα ξεκινησει αρχές του 2012, εξασφαλίζοντας φόρτο εργασιας και απασχόληση.

Η νέα σύμβαση, λέει η διοίκηση της ΕΑΒ, είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής εξωστρέφειας που εφαρμόζει με συνέπεια και επιτυχία η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, εξασφαλίζει σημαντικό φόρτο για το εργοστάσιο των Αεροκατασκευών και συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των εξαγωγών της επ ωφελεία ολοκληρης της ελληνικής οικονομίας.

Μεχρι σημερα έχουν κατασκευστει κομματια της ατρακτου ( 30% αυτης) για 190 αεροσκάφη F-16.
Παράλληλα, υποστηρίζει, με αυτου του τυπου τις συμβάσεις, η κρατική εταιρεία ενισχύει το κύρος της στη διεθνή αγορά συμμετέχοντας στην κατασκευή ενός αεροσκάφους με διεθνή παρουσία και μάλιστα ως μοναδικός προμηθευτής μίας από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο της αεροναυπηγικής.

Οπως αναφέρουν το σύνολο των πωλήσεων της ΕΑΒ προς την συγκεκριμένη αμερικανική εταιρεία έχει σημειώσει σημαντική αύξηση, από ? 9 εκ. το 2004 και αναμένεται να εξαπλασιαστεί έως το τέλος του 2011 (? 54 εκ.).

πηγή
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Δεν μπορώ να καταλάβω πως συμβαδίζουν όλες αυτές οι 'εξαγωγικές επιτυχίες' με την δραματική οικονομική κατάσταση της ΕΑΒ και των υπόλοιπων αμυντικών βιομηχανιών στη χώρα, αλλά παρόλα αυτά παραθέτω και άλλο άρθρο.

Μνημόνιο συνεργασίας με την εταιρεία AMMROC (Αdvanced Military Maintenance,Repair and Overhaul Center), υπέγραψε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία ΑΕ (ΕΑΒ), ενισχύοντας την επιχειρηματική της παρουσία στην περιοχή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ).

Η AMMROC είναι ο κύριος φορέας υποστήριξης σε θέματα συντήρησης της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΑΕ και ανήκει στον αεροναυπηγικό τομέα της εταιρείας Mubadala του Abu Dhabi με κυρίαρχη παρουσία και πολλαπλό ρόλο σε διεθνές επίπεδο.

Αντικείμενο του μνημονίου είναι η συνεργασία των δύο εταιρειών σε δραστηριότητες εργοστασιακής συντήρησης αεροσκαφών, κινητήρων, παρελκομένων, καθώς και τεχνικής εκπαίδευσης η οποία θα καλύπτει σχεδόν όλο το φάσμα των ειδικοτήτων συντήρησης αεροπορικού υλικού.

Σημειώνεται ότι οι δύο χώρες διαθέτουν κοινούς τύπους αεροσκαφών, όπως F16,M-2000,C-130 και ελικοπτέρων.

Η συνεργασία με την AMMROC είναι ιδιαίτερης σημασίας για την ΕΑΒ, καθώς δημιουργεί νέες ευκαιρίες διείσδυσης στην εξαιρετικού επιχειρηματικού ενδιαφέροντος περιοχή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Είναι δε αποτέλεσμα της εξωστρεφούς στρατηγικής που εφαρμόζει με επιτυχία η ΕΑΒ τα τελευταία χρόνια.

Ειδικότερα, η Εταιρεία πέτυχε ετήσια αύξηση των εξαγωγών της κατά 37% το 2010 έναντι του 2009. Σημειώνεται ότι το ανατεθέν στην ΕΑΒ με υπογεγραμμένες συμβάσεις και προς εκτέλεση έργο για την εγχώρια και τη διεθνή αγορά μέχρι τα τέλη του 2013 ανέρχεται στα 830 εκατ. Ευρώ, εκ των οποίων τα 464 εκατ. Ευρώ (ποσοστό 56%) αφορούν την αγορά του εξωτερικού.

Υπογραμμίζεται ότι η ΕΑΒ ήδη βρίσκεται σε συνεργασία με τις Ένοπλες Δυνάμεις των ΗΑΕ.

Συγκεκριμένα, στο εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας στην Τανάγρα την περίοδο αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη πρόγραμμα τετράμηνης διάρκειας στο πλαίσιο του οποίου εξειδικευμένοι εκπαιδευτές εκπαιδεύουν 46 σπουδαστές -τεχνικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΑΕ, με ειδίκευση σε αεροπορικό υλικό.

πηγή
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Και συνεχίζοντας τα ευχάριστα Εικόνα

Το ποσό των 153.814.706,52 ευρώ χρειάστηκε να καταβάλει το ελληνικό Δημόσιο το 2011 για καταπτώσεις εγγυήσεων δανείων της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) προηγούμενων χρόνων.

Το ίδιο έτος, το Δημόσιο παρείχε και την εγγύησή του για κάλυψη ομολογιακού δανείου ποσού 25.000.000 ευρώ.

...

Ο κ. Σαχινίδης αναφέρει, ως προς το θέμα χρηματοδότησης της εταιρείας από τον προϋπολογισμό, ότι το ελληνικό Δημόσιο, πάντα στα πλαίσια της σχετικής νομοθεσίας (ν.2322/95), έχει παράσχει προς τα πιστωτικά ιδρύματα την εγγύησή του για τη δανειοδότηση της εταιρείας, ενώ στη συνέχεια, εξαιτίας των ταμειακών δυσχερειών και της αδυναμίας της να εξυπηρετήσει την εξόφληση των συναφθέντων δανείων, προβαίνει ως εγγυητής στην εξόφλησή τους, προβαίνει ως εγγυητής στην εξόφληση των υποχρεώσεων, που απορρέουν από την κατάπτωση των εγγυήσεων, επιβαρύνοντας ισόποσα τα χρηματοοικονομικά μεγέθη (έλλειμμα και χρέος).

Ακολούθως το Δημόσιο, ως αποκλειστικός μέτοχος της ΕΑΒ, και στα πλαίσια υιοθέτησης μέτρων, προκειμένου η εταιρεία «να συνεχίσει απρόσκοπτα τις δραστηριότητές της», προβαίνει στην κεφαλαιοποίηση των βεβαιωθέντων σε βάρος της χρεών από καταπτώσεις εγγυήσεων δανείων, με αντίστοιχες αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου και ως εκ τούτου στη διαγραφή τους.
...

Ο υπουργός αναφέρεται και στα οικονομικά αποτελέσματα της χρήσης 2010, που συντάχθηκαν κατά τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, λέγοντας ότι υπήρξε σημαντική βελτίωση σε σχέση με το 2009, ως αποτέλεσμα του Προγράμματος Αναδιάρθρωσης 2011-2015. Όπως ειδικότερα ενημερώνει ο κ. Σαχινίδης, για πρώτη φορά επιτεύχθηκε θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα προ αποσβέσεων και τόκων (EBITDA), ενώ μεγάλη μείωση της τάξης του 20% σημειώθηκε στο λειτουργικό κόστος της εταιρείας.

Σε ό, τι αφορά την εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας, η οποία ξεπερνά το 50% των συνολικών της πωλήσεων, ο υπουργός Οικονομικών ενημερώνει ότι κατά την τρέχουσα χρονική περίοδο, το ανατεθέν με υπογεγραμμένες συμβάσεις και προς εκτέλεση έργο για την εγχώρια και διεθνή αγορά για τα επόμενα έτη ανέρχεται στα 830 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων 464 εκατομμύρια ευρώ (ποσοστό 56%) αφορούν την αγορά του εξωτερικού.

Οι εξαγωγές της ΕΑΒ, παρά τις συνθήκες της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, ανήλθαν σε 80 εκατομμύρια ευρώ μόνο για το 2010, με ανοδική τάση, η δε ετήσια αύξηση το 2010 σε σχέση με το 2009 ήταν 37%. Στο επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρείας -επισημαίνει ο κ. Σαχινίδης- εκτιμάται περαιτέρω αύξηση εξαγωγών 30% κατ΄έτος έως το 2013.

Ο υπουργός αναφέρεται όμως και στη δυνατότητα εξαίρεσης του προσωπικού της ΕΑΒ ΑΕ από το ενιαίο μισθολόγιο, θυμίζοντας ότι με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο παρέχεται η δυνατότητα με κοινή υπουργική απόφαση να εξαιρούνται συγκεκριμένες ειδικότητες ή κλάδοι από τα ανώτατα όρια των μηνιαίων τακτικών αποδοχών.

πηγή
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11199
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από Nassos »

Έργο στο πρόγραμμα του C-130J Super Hercules για την ΕΑΒΣτην υπογραφή σύμβασης με την εταιρεία Lockheed Martin για τη συνέχιση του προγράμματος συμπαραγωγής του αεροσκάφους C-130J Super Hercules προχώρησε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ Α. Ε.). Στο πλαίσιο αυτής, η ΕΑΒ θα συνεχίσει την κατασκευή και συναρμολόγηση δομικών τμημάτων του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους μέχρι το 2019.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα ξεκίνησε στα τέλη του 2009 και η ΕΑΒ έχει αναλάβει την κατασκευή και συναρμολόγηση μειζόνων συγκροτημάτων της ατράκτου του στρατιωτικού μεταγωγικού που αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% του αεροσκάφους ως μοναδικός προμηθευτής παγκοσμίως για όλους τους πελάτες της Lockheed Martin.

Η αξία του νέου προγράμματος θα ανέλθει στα 72 εκ. Δολάρια.

Η νέα σύμβαση είναι ιδιαίτερης σημασίας για την ΕΑΒ καθώς:

- διευρύνει την ήδη υπάρχουσα επιτυχημένη συνεργασία της με την Lockheed Martin, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο της αεροναυπηγικής,

- εξασφαλίζει φόρτο εργασίας σε βάθος χρόνου,

- συμβάλει στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου της ΕΑΒ για αύξηση πωλήσεων και περαιτέρω ενίσχυση του εξωστρεφούς της προσανατολισμού,

- οδηγεί στη μεταφορά τεχνογνωσίας και στην εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων παραγωγής μέσα από τη συμμετοχή της ΕΑΒ στην κατασκευή ενός επιτυχημένου τύπου αεροσκάφους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η σύμβαση αυτή θα προστεθεί στο ανεκτέλεστο έργο 520 εκ. Ευρώ που ήδη εκτελεί η ΕΑΒ συμβάλλοντας στη σταθερή πορεία της εταιρείας σε εμπορικό και οικονομικό επίπεδο. Είναι χαρακτηριστικό ότι, εφαρμόζοντας με συνέπεια συγκεκριμένη στρατηγική ανάκαμψης και ανάπτυξης, αναμένεται ότι -για πρώτη φορά από την ίδρυσή της- η ΕΑΒ θα κλείσει το οικονομικό έτος 2014 με θετικό αποτέλεσμα προ φόρων.

Defence-point.gr

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Στα τελευταία στάδια αποκρατικοποίησης η ΕΛΒΟ και σειρά παίρνει η άλλη ντροπή της Ελλάδας, η ΕΑΒ με τα παρκαρισμένα εδώ και χρόνια C-130 που αναζητούν συντήρηση!

Ηταν 2018 όταν είχε ικανοποιηθεί από την τότε κυβέρνηση αίτημα της ΕΑΒ για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, με συμψηφισμό ύψους 479 εκατ. Ευρώ από καταπτώσεις κρατικών εγγυήσεων δανείων. Ακόμα και έτσι όμως, οι ορκωτοί ελεγκτές έγραφαν στις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις (2018) πως το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της ΕΑΒ, κατά τη λήξη της χρήσης, υπερέβαινε τη συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών στοιχείων της κατά το ποσό των 346,384 εκατομμυρίων.

Τα αποτελέσματα της χρήσης του 2018 ήταν ζημίες μετά φόρων 39,47 εκατ. Σε σχέση με ζημίες 13,78 εκατ. Το 2017, ενώ ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 50,13 εκατ. Έναντι 59,60 εκατ. Το 2017, εμφανίζοντας μείωση 15,88%. Οι ζημίες έφτασαν τα 9,44 εκατ. Έναντι κερδών 5,61 εκατ. Το 2017. Αλλά η ΕΑΒ παρουσίασε και κατά το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2019 απόκλιση στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της,19% και 49,2%, αντιστοίχως.

https://www.kathimerini.gr/1093790/gallery/oikonomia/epixeirhseis/tesseris-provlhmatikes-epixeirhseis-gyrizoyn-selida

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11199
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από Nassos »

Μόνο τα C-130; Είναι και κάτι Super Puma που ακόμη περνάνε βαριά συντήρηση.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Πάντως εαν καταφέρουμε να ξαναπετάξουν, μετά από τόσα χρόνια καθηλωμένα θα έχουμε ολοκαίνουρια:

  • Spartan
  • NH-90


Και με λίγες ώρες πτήσεις τα C-130 και Super Puma.

Αστειεύομαι βέβαια...

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11199
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από Nassos »

Έναρξη νέων παραδόσεων εργοσυνόλων F-16 από την ΕΑΒ

Το πρώτο εργοσύνολο του πίσω μέρους της ατράκτου (aft fuselage) του αεροσκάφους F-16 παραδόθηκε σήμερα από την ΕΑΒ στην Lockheed Martin, στο πλαίσιο του προγράμματος συμπαραγωγής F-16.

Το εργοσύνολο αυτό κατασκευάζεται από την ΕΑΒ, που είναι μοναδικός υποκατασκευαστής και τροφοδοτεί ολόκληρη την τελική γραμμή παραγωγής του αεροσκάφους στις εγκαταστάσεις της Lockheed στο Greenville (Νότια Καρολίνα,HΠΑ). Συνιστά όχι μόνο το μεγαλύτερο εργοσύνολο της ατράκτου του μαχητικού αεροσκάφους, αλλά και ένα από τα πλέον πολύπλοκα της δομής του σε ό, τι αφορά τις τάσεις που δέχεται, καθώς φιλοξενεί το κύριο μέρος του κινητήρα αλλά και το σύστημα αεροδυναμικής πέδησης.

Με αφορμή αυτό το γεγονός, η Lockheed Martin έδωσε τα συγχαρητήριά της στην ΕΑΒ για την ανοδική πορεία του προγράμματος σε σχέση με τις παραδόσεις.Eυχαρίστησε ιδιαίτερα το προσωπικό για τη συνεργασία, τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή του στην επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος, τηρώντας απόλυτα τα ιδιαίτερα στενά χρονοδιαγράμματα.

Η ΕΑΒ χαιρετίζει την παράδοση του δομικού συγκροτήματος, καθώς αποτελεί σημαντικό επίτευγμα στην προσπάθεια για την επιτυχημένη εξέλιξη του προγράμματος. Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΕΑΒ θα συνεχίσουν να εργάζονται απο κοινού αποτελεσματικά, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.

Δούρειος Ίππος

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Togo
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 332
Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2021 3:43 am
Τοποθεσία: 2ο Γραφείο
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από Togo »

Εδώ ομιλούν τα γεγονότα. Η Ελλάδα δέν πήρε μέρος στην ανάπτυξη του μαχητικού F-35 και οι ΗΠΑ δεν επιτρέπουν τη συμπαραγωγή του ή τη μεταφορά τεχνολογιών του. Επιπλέον οι ΗΠΑ δέν πρόκειται ποτέ να αποδεσμεύσουν προηγμένα όπλα (AARGM-ER,JASSM-ER,JSOW-ER, κτλ) για την Ελλάδα. Ούτε πρόκειται να πιστοποιηθούν στο F-35 ευρωπαϊκά όπλα (Meteor Mk2,SCALP EG, κτλ).

Ακόμα και ο πύραυλος NSM/JSM που αναπτύχτηκε αποκλειστικά για την εσωτερική αποθήκη οπλισμού του F-35 δέν έχει νόημα να μπει σε ελληνική υπηρεσία όταν υπάρχει ήδη ο AM.39 Exocet.

Συνεπως όλη αυτή η ιστορία με το F-35 στην Πολεμική Αεροπορία είναι θολό τοπίο με πολλές λακούβες.

Είναι βέβαιο ότι μιά μοίρα Rafale δέν έχει νόημα ούτε επιχειρησιακά ούτε λογιστικά-οικονομικά. Θα πρέπει να αγοραστεί και δεύτερη μοίρα. Αυτή είναι η προτεραιότητα άσχετα με τις επιλογές που θα κάνει η Τουρκική Αεροπορία. Το άλλο δεδομένο είναι ότι υπάρχει μιά τεράστια διαφορά μεταξύ της τουρκικής και ελληνικής αεροπορικής βιομηχανίας. Η Τουρκία κατασκευάζει τουρκικά drones, μή επανδρωμένα αεροσκάφη και ετοιμάζεται να βγάλει σε παραγωγή και στέλθ μαχητικό! Η Ελλάδα αγρόν αγοράζει. Πρέπει επομένως να προχωρήσει άμεσα η εξυγείανση της ΕΑΒ και να αρχίσει να παράγει κορυφαία τεχνολογικά προϊόντα.

Να ξεκινήσει έλεγχος βιογραφικών-πτυχιων-πιστοποιητικών σε ολο το προσωπικό της ΕΑΒ και όποιος αποδειχτεί ότι έχει πλαστά χαρτιά ή γενικά δέν παράγει τα αναμενώμενα να απολυθεί!

Να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς της ΕΑΒ και να μπούν ιδιώτες managers. Κάτι σαν το κινεζικό μοντέλο του κρατικού καπιταλισμού". Οι θέσεις εργασίας θα πρέπει να καλυφθούν απο Ελληνες επιστήμονες και μηχανικούς του εξωτερικού με την ανάλογη εργασιακή εμπειρία σε κορυφαίες εταιρίες αεροναυπηγικής.

Η ΕΑΒ θα μπορούσε να ξεκινήσει συνεργασία με γαλλικές εταιρίες και να βγάλει σε παραγωγή ένα στρατηγικό UCAV! Παράδειγμα είναι το ευρωπαϊκό nEUROn που χρησιμοποιήθηκε ώς αερόχημα επίδειξης τεχνολογίας. Οι τεχνολογίες του θα εφαρμοστούν στο μελλοντικό στέλθ FCAC που θα αντικαταστησει το Rafale. Δέν θα μπω σε περιγραφή των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του που θυμίζουν ταινία επιστημονικής φαντασίας. Εϊναι πολύ καλύτερη κίνηση απο την αγορά "F-35 με δόσεις" και περιορισμούς. Και το κυριότερο πέφτουν όλα τα χρήματα στην ανάπτυη της ελληνικής αεροπορικής βιομηχανίας.

Εικόνα

Όποιος μας απειλεί θα βρει μπροστά του νέο Μαραθώνα, Σαλαμίνα, ύψωμα 731
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Το 80% των προγραμμάτων της ΕΑΒ προέρχεται από την Lockheed Martin και για το λόγο αυτό η ανάληψη του management και του έργου από την αμερικανική εταιρεία αποτελεί περίπου μονόδρομο.

Συμφωνώ μαζί σου βέβαια ότι πρέπει επιτέλους να φύγει από τον κρατικό έλεγχο και να επιδιωχθεί η αναβάθμισή της, που με τόσα προγράμματα που τρέχουν δεν αποτελεί και ιδιαίτερα δύσκολο έργο.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Δρομολογείται η «διχοτόμηση» της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας

Στις αρχές Σεπτεμβρίου υπολογίζεται ότι το σχέδιο για τη διχοτόμηση της ΕΑΒ και την ιδιωτικοποίηση του παραγωγικού μέρους με την εισαγωγή στρατηγικού εταίρου (Lockheed Martin) θα είναι έτοιμο και θα παραδοθεί στους αρμοδίους. Εξ ορισμού αρμόδιος για το σκέλος της ιδιωτικοποίησης (και μόνον) είναι ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης, ωστόσο η επιστολή που θα περιγράφει τα δεδομένα από την πλευρά των Αμερικανών θα παραδοθεί και στους υπουργούς Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα και Εθνικής Αμυνας Νίκο Παναγιωτόπουλο.

Άβαταρ μέλους
Togo
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 332
Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2021 3:43 am
Τοποθεσία: 2ο Γραφείο
Επικοινωνία:

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από Togo »

Έτσι όπως κατέντησαν τις αμυντικές βιομηχανίες οι κυβερνήσεις των παλαιότερων ετών - καρπός των οποίων είναι και η τωρινή - η ιδιωτικοποίηση της ΕΑΒ απο την LM είναι μονόδρομος.

Πολλά προϊόντα της LM υπηρετούν ή είναι πολύ πιθανόν να υπηρετήσουν στις ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις οπότε τα οφέλη είναι αυτονόητα.

Όποιος μας απειλεί θα βρει μπροστά του νέο Μαραθώνα, Σαλαμίνα, ύψωμα 731
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Re: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημοσίευση από yandr »

Ξεκίνησε η διαδικασία για την εύρεση στρατηγικού επενδυτή για την ιδιωτικοποίησης της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας Α. Ε.(Ε. Α. Β. Α. Ε.).

Σύμφωνα με πληροφορίες, εστάλησαν προσκλήσεις σε τουλάχιστον τέσσερις, πέντε εταιρείες του κλάδου της αεροναυπηγικής, προκειμένου να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της ΕΑΒ. Οι υποψήφιοι επενδυτές πρέπει να εμφανίζουν κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 5 δις. Ευρώ.

Το σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση της ΕΑΒ προβλέπει ότι θα χωριστεί σε δύο εταιρείες, η μία θα περιλαμβάνει τα πάγια και τις υποδομές και η άλλη την εμπορική εταιρεία, το 49% της οποίας θα διεκδικήσουν οι υποψήφιοι επενδυτές.

Πηγή
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες