Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Εξοπλιστικά προγράμματα, προμήθειες και η αμυντική βιομηχανία
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Αγγελος13
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Πέμ Απρ 14, 2011 8:43 pm
Τοποθεσία: Υποστράτηγος
Ενδιαφέροντα: Πολεμικο Ναυτικο-Ενοπλες Δυναμεις-ΠΑΟ-Γυναικες
Επάγγελμα: Μαθητης-Υποψηφιος Ναυτικος Δοκιμος
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Αγγελος13 »

Οτι πρεπε για την ΠΑ. Αθορυβοι δολοφονοι, δν θα ξερουν απο που τους ερχονται οι Τουρκοι. Μεσα στη γενικοτερη μαυριλα της πολεμικης βιομηχανιας, τετοιες κινησεις ειναι οαση. Μακαρι να συνεχισουμε ετσι...
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Nassos »

Το πρωτότυπο ευρωπαϊκό stealth UCAV,nEUROn, παρουσιάστηκε στη Γαλλία

Η Eλληνική Αεροπορική Βιομηχανία, μαζί με 5 Ευρωπαϊκές εταιρείες ηγέτιδες του κλάδου, ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη Σχεδίαση, Ανάπτυξη και Κατασκευή του πρωτοτύπου Ευρωπαϊκού Μαχητικού μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους.

Το πρώτο Ευρωπαϊκό Μη Επανδρωμένο Μαχητικό Αεροσκάφος UCAV nEUROn παρουσιάστηκε χθες σε μία επίσημη τελετή στη στρατιωτική βάση ISTRES της Γαλλίας. Το UCAV αναπτύχθηκε από εθνική χρηματοδότηση των χωρών Γαλλίας, Σουηδίας, Ισπανίας, Ελβετίας, Ιταλίας και Ελλάδας με τη συμμετοχή των εταιρειών SAAB,ALENIA,EADS-CASA,RUAG και ΕΑΒ και της DASSAULT AVIATION σε ηγετικό ρόλο.Στην τελετή παρουσίασης του UCAV χθες συμμετείχαν οι επίσημες Γαλλικές αρχές, υψηλοί αξιωματούχοι των χωρών μελών της κοινοπραξίας που αναπτύσσει το αεροσκάφος και των αντίστοιχων εταιρειών που συμμετέχουν σε αυτήν. Την ΕΑΒ εκπροσώπησαν ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Τάσος Φιλιππάκος, ο Γενικός Διευθυντής Εμπορικού κ. Ν. Βασιλόπουλος και η κα Ζαϊρα Μαριόλη-Ρήγα, Διευθύντρια Δ/νσης Έρευνας, Σχεδίασης και Ανάπτυξης Αεροδιαστημικών Συστημάτων. Το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας εκπροσώπησε ο Γενικός Διευθυντής ΓΔΑΕΕ κος Δημήτρης Γεωργιόπουλος.

Το UCAV έχει μοναδικά επιχειρησιακά χαρακτηριστικά όπως να πετά με υψηλές ταχύτητες, λίγα μέτρα πάνω από το έδαφος, με απόλυτα stealth χαρακτηριστικά. Το αεροσκάφος μπορεί να επιχειρεί στις πιο δύσκολες αποστολές -όπως καταστολή αεράμυνας- χωρίς να υπάρχει κίνδυνος απώλειας χειριστή ενώ το κόστος του είναι κλάσμα του κόστους των σύγχρονων μαχητικών.

Στο πλαίσιο της ισότιμης συμμετοχής της ΕΑΒ στην Κοινοπραξία, υψηλής τεχνολογικής αξίας τμήματα του αεροσκάφους σχεδιάστηκαν, αναπτύχθηκαν και κατασκευάστηκαν από Έλληνες Μηχανικούς της ΕΑΒ στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Σχηματάρι Βοιωτίας. Συγκεκριμένα, η ΕΑΒ ανέλαβε τη σχεδίαση και κατασκευή:

- του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (stealth)

- του οπισθίου μέρους της ατράκτου (Aft Fuselage) καθώς και

- του πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig).

Επιχειρησιακά, το νέο μαχητικό αεροσκάφος έχει σχεδιαστεί να πραγματοποιεί επιχειρήσεις Αέρος Εδάφους με εμπλοκή σε πλήρως ηλεκτρονικά δια-δικτυωμένο πληροφοριακό περιβάλλον:

-Επιχειρήσεις με πλήρη γεωμετρική και υπέρυθρη απόκρυψη

-Προσβολή στόχων επιφανείας με τη χρήση βομβών τοποθετημένων εσωτερικά της δομής με πολύ κλειστές απαιτήσεις από πλευράς διαθέσιμου χρόνου προσβολής του στόχου.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aeronut
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 370
Εγγραφή: Δευ Ιουν 14, 2010 3:50 pm
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από aeronut »

Αυτο πως τηλεχειριζεται; Μονο μεσω δορυφορων; Γινεται και μεσω επιγειων σταθμων; Τι εμβελεια πιθανον να εχει σε αυτη την περιπτωση;

GET TO THE CHOPPA!!! ;P
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Nassos »

Μέσω επίγειων σταθμών, με τη χρήση GPS.

Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων, παραγωγής ΕΑΒ

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11237
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από yandr »

Αναρωτιέμαι πότε θα είναι επιχειρησιακό και σε ποιες χώρες, ποιο θα είναι το κόστος του και αν προβλέπεται να αποκτήσουμε κανένα.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Nassos »

Επιχειρησιακό μάλλον ποτέ, το συγκεκριμένο είναι σκάφος επίδειξης τεχνολογίας. Εκτός και αν η κοινοπραξία (βασικά το δίδυμο Dassault - SAAB) αποφασίσει να προχωρήσει το project με το συγκεκριμένο σκάφος.

Γαλλία και Σουηδία είναι οι σίγουροι πελάτες και λογικά θα είναι οι launch customers. Σε εμάς υπάρχει μια πρόβλεψη για αγορά μερικών UCAV.
Άβαταρ μέλους
bodybuilder625
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 19, 2011 6:08 pm
Τοποθεσία: Λοκατζής
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από bodybuilder625 »

Αφου ειναι μεσα στην κατασκευη και αναπτυξη του και η Ελληνικη Αμυντιηκ Βιομηχανια... Δεν θα παρουμε και εμεις κανενα ;
ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΡΗΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11237
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από yandr »

Δωρεάν;

Ακόμη και η ΕΑΒ μόνη της να το είχε αναπτύξει θα έπρεπε να πληρωθεί (αδρά) για να το παράξει.

Άβαταρ μέλους
bodybuilder625
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 19, 2011 6:08 pm
Τοποθεσία: Λοκατζής
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από bodybuilder625 »

Οχι δωρεαν απλα ειναι γελοιο αν βοηθουσαμε στην κατασκευη του και δεν αποκτουσαμε καποιο... Αλλα θα μου πεις εδω δεν εχουμε λεφτα για αλλα και αλλα...
ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΡΗΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Nassos »

Φυσικά και θα αποκτηθούν, απλώς δεν είναι ψηλά στη λίστα προτεραιότητας για αγορά από την Π. Α.

Μέχρι να φτάσουμε να έχουμε επιχειρησιακά UCAV όπως οι ΗΠΑ έχουμε ακόμη πολύυυυυυυυυ δρόμο ακόμα.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11237
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από yandr »



Να και το επίσημο βίντεο, αρκετά ψαρωτικό~
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Nassos »

Παρθενική πτήση για το Νeuron

Πραγματοποιήθηκε σήμερα με επιτυχία στις εγκαταστάσεις της Dassault Aviation η πρώτη πτήση του Μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους Μάχης (UCAV) επίδειξης τεχνολογίας Νeuron, στην ανάπτυξη του οποίου συμμετέχει και η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ).

To πρόγραμμα Νeuron ξεκίνησε το 2005 με πρωτοβουλία της γαλλικoύ υπουργείου Άμυνας με τη συμμετοχή της γαλλικής Dassault που έχει και την ευθύνη συντονισμού, της σουηδικής SAAB, της ιταλικής Alenia, του ισπανικού κλάδου EADS-CASA, της ελβετικής RUAG και της ΕΑΒ από ελληνικής πλευράς.

Το UCAV θα συνεχίσει τις δοκιμές στο Istres της Γαλλίας μέχρι το 2014 και κατόπιν θα σταλεί στο Vidsel της Σουηδίας και στο Perdadesfogu της Ιταλίας για μετρήσεις χαρακτηριστικών απόκρυψης ίχνους (stealth) και αφέσεις όπλων.

Στο πλαίσιο της ισότιμης συμμετοχής της ΕΑΒ στην κοινοπραξία, υψηλής τεχνολογικής αξίας τμήματα του πρωτοποριακού αεροσκάφους σχεδιάστηκαν, αναπτύχθηκαν και κατασκευάστηκαν από Έλληνες μηχανικούς στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Σχηματάρι Βοιωτίας και συγκεκριμένα:

. του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (stealth)

. του οπισθίου μέρους της ατράκτου (Aft Fuselage) καθώς και

. του πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους προ της πτήσης (VMS Avionics Test Rig).

ΠΗΓΗ




Πολυβολιτής

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Πολυβολιτής »

Σχεδιάζουν Neuron II το οποίο δε θα είναι στα πλαίσια της επίδειξης τεχνολογίας αλλά αναμένεται να γίνει επιχειρησιακό για να "κονστράρει"-συναγωνιστεί τα αμερικανικά και άλλο ευρωπαϊκό ανάλογα συστήματα.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Nassos »

Στην Σαρδηνία συνεχίζονται οι δοκιμές του ευρωπαικού αεροχήματος επίδειξης τεχνολογίας nEUROnΣτην Σαρδηνία συνεχίζεται η τρίτη φάση των δοκιμών του ευρωπαϊκού αεροχήματος κρούσης (UCAV - Unmanned Combat Aerial Vehicle),nEUROn το οποίο αναπτύσσουν από κοινού η Γαλλία, η Σουηδία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ελβετία και η Ελλάδα.

Μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων φάσεων των δοκιμών του αεροχήματος κρούσης επίδειξης τεχνολογίας nEUROn στην Γαλλία, το πρόγραμμα συνεχίζεται στην αεροπορική βάση Decimomannu στην Σαρδηνία, από όπου το αερόχημα απογειώνεται για να πραγματοποιήσει τις δοκιμές στο πεδίο βολής Perdasdefogu.

Οι δύο πρώτες φάσεις των δοκιμών του nEUROn ξεκίνησαν στις αρχές του 2012 μετά την επίσημη παρουσίαση του αεροχήματος στις 20 Ιανουαρίου του 2012 στην αεροπορική βάση Istres στην Γαλλία, μετά από 5 χρόνια σχεδίασης ανάπτυξης και κατασκευής του πρωτοτύπου.

Το τεχνολογίας stealth UCAV πραγματοποίησε πτήσεις στην Γαλλία στις οποίες δοκιμάστηκε η ζεύξη δεδομένων για τον τηλεχειρισμό του αεροχήματος, ο ηλεκτροπτικός του αισθητήρας καθώς και η διαδικασία ανοίγματος των θυρών του εσωτερικού χώρου μεταφοράς των 2 βομβών που μπορεί να μεταφέρει.

Η δεύτερη φάση των δοκιμών του αεροχήματος περιελάμβανε την μέτρηση του υπέρυθρου και ηλεκτρομαγνητικού ίχνους του αεροχήματος η οποία ολοκληρώθηκε το Φεβρουάριο του 2015.

Η τρίτη φάση των δοκιμών που πραγματοποιείται στην Σαρδηνία θα περιλαμβάνει την επιχειρησιακή αξιολόγηση του nEUROn ενώ η τέταρτη φάση που θα ακολουθήσει στην Σουηδία στο πεδίο βολής του Visdel θα περιλαμβάνει την δοκιμή του αεροχήματος στην μεταφορά και την χρήση οπλισμού.

Το πρόγραμμα δοκιμών που ξεκίνησε το 2012 θα ολοκληρωθεί φέτος με συνολική διάρκεια τριών ετών. Υπενθυμίζεται ότι στο πρόγραμμα nEUROn από ελληνικής πλευράς συμμετέχει η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία η οποία σχεδίασε ανάπτυξε και κατασκεύασε το Σύστημα Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους (stealth), το οπίσθιο μέρους της ατράκτου (Aft Fuselage) καθώς και τον πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig).

Το ευρωπαϊκό αερόχημα κρούσης έχει μήκος 10 μέτρων, άνοιγμα πτερύγων 12,5 μέτρα και καθαρό βάρος 5 τόνων και χρησιμοποιεί τον αεροκινητήρα της Rolls-Royce Turbomeca "Adour".

Viadiplomacy.gr

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11202
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Ευρωπαϊκό steath UCAV nEUROn

Δημοσίευση από Nassos »

Εικόνα

Εικόνα

© copyright Alessandro Caglieri/The Aviationist
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες