Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

Άλλη μία ελληνική επιτυχία, στα μούτρα των 'καθηγητών' στα ελληνικά ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΑΤΕΙ, ΣκατΑΕΙ ή όπως αλλιώς θέλουν να τα ονομάσουν.

Μακριά από την πρώτη εκατοντάδα με τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, όπως αξιολογούνται στη λεγόμενη λίστα της Σαγκάης, παραμένουν τα ελληνικά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για ακόμη μία χρονιά συμπεριλαμβάνονται στη λίστα της Σαγκάης που δημοσιεύτηκε χθες, ωστόσο κατατάσσονται στις θέσεις 301- 400. Μάλιστα, το Καποδιστριακό φέτος τα πήγε χειρότερα: Στη λίστα του 2011 ήταν στις θέσεις 201-300. Σ' αυτές τις κατηγορίες πάντως μετά τα πρώτα 100 πανεπιστήμια δεν υπάρχει αύξων αριθμός για τα ιδρύματα αλλά αναφέρονται με αλφαβητική σειρά.

Η λίστα περιλαμβάνει τα αποτελέσματα αξιολόγησης 500 πανεπιστημίων απ' όλο τον κόσμο. Και μπορεί μεν τα ελληνικά ιδρύματα να παραμένουν σταθερά μακριά από τις πρώτες θέσεις, αλλά τα αμερικανικά αναδεικνύονται και πάλι πρωταθλητές καταλαμβάνοντας τις 17 από τις πρώτες 20 θέσεις. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ξανά το Χάρβαρντ, στη δεύτερη θέση το Στάνφορντ και στην τρίτη το ΜΙΤ, το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης. Μόλις δύο πανεπιστήμια από άλλες χώρες συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Πρόκειται για τα βρετανικά πανεπιστήμια του Κέμπριτζ που κατατάσσεται στην 5η θέση και της Οξφόρδης στη 10η.

...

ΑΛΛΕΣ ΛΙΣΤΕΣ. Από την πλευρά του, ο πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γιάννης Μυλόπουλος λέει στα «ΝΕΑ» ότι η λίστα της Σαγκάης δεν είναι η μοναδική διεθνής, υπάρχουν κι άλλες με καλύτερα αποτελέσματα για τα ελληνικά πανεπιστήμια. «Για παράδειγμα, προσφάτως δημοσιεύτηκε η λίστα Webometrics Ranking of World Universities». Σ' αυτήν το Αριστοτέλειο είναι στην 69η θέση στην ευρωπαϊκή λίστα και στην 197η σε όλον τον κόσμο από τα 200. Κι αυτό είναι σημαντικό αν αναλογιστεί κανείς ότι τα πανεπιστήμια που αξιολογούνται είναι περίπου 20.500. Δηλαδή και στις δύο λίστες τα ελληνικά είναι στο 1% και 2% των καλύτερων.

Ο κ. Μυλόπουλος παραδέχεται πως σχετικά με τα κριτήρια που αφορούν τις υποδομές, «τα εργαστήρια, τις εγκαταστάσεις, εκεί πράγματι υστερούμε. Κι αυτό διότι συγκρινόμαστε με πανεπιστήμια - κολοσσούς που έχουν μεγάλη ιστορία και σταθερή και καλή χρηματοδότηση. Εκεί δικαίως είμαστε ουραγοί. Ισοσταθμίζουμε όμως τα πράγματα στην ικανότητα του προσωπικού μας, στην επιστημοσύνη, στις επιστημονικές δημοσιεύσεις που έχουμε σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά».

πηγή
12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Να υποθέσω ότι το υπουργείο παιδείας που υποχρεώνει τα κακά ελληνικά πανεπιστήμια να περνάνε τα προγράμματα από 4 (!) υπουργικά γραφεία και ΑΣΕΠ (που δεν έχει προσωπικό ούτε για τα βασικά) για να πάρουν χρηματοδότηση από την ΕΕ, δεν φταίει καθόλου;
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

Δεν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

Για κοίτα και αυτό:

Στην αναστολή της διαδικασίας της εξωτερικής αξιολόγησης των ΑΕΙ και των ΤΕΙ προχώρησε η Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) - όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεσή της που δημοσιοποίησε χθες - με αποτέλεσμα πολλά τμήματα να κινδυνεύουν να χάσουν κοινοτικά κονδύλια για την έρευνα.Στο σύνολο των 520 τμημάτων, μόνον 171 έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης, η οποία αποτελεί προϋπόθεση τόσο για τη χρηματοδότησή τους στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, όσο και για την έγκριση προγραμμάτων σπουδών, κυρίως μεταπτυχιακών.

Η Αρχή παραθέτει δύο αιτίες που ουσιαστικά την οδήγησαν στην παραπάνω απόφαση. Η πρώτη είναι οι «διοικητικές δυσλειτουργίες» που έχουν δημιουργηθεί τους τελευταίους μήνες μετά την παραίτηση του προέδρου της στις αρχές του 2012. Η δεύτερη είναι η απροθυμία εξωτερικών εμπειρογνωμόνων να συμμετάσχουν σε Επιτροπές Εξωτερικής Αξιολόγησης, εξαιτίας ανησυχίας για τη συνεπή αποζημίωσή τους. «Τα μέλη των Επιτροπών Εξωτερικής Αξιολόγησης, ενώ δεν αμείβονται, πληρώνουν εξ ιδίων το - υψηλό - αντίτιμο όλων των μετακινήσεών τους και της διαμονής τους στην Ελλάδα, για να αποζημιωθούν συνήθως με καθυστέρηση ενός ή και δύο μηνών» αναφέρεται στην έκθεση.

Πηγές του υπουργείου Παιδείας πάντως τόνιζαν χθες, απαντώντας ουσιαστικά στις ανησυχίες της ΑΔΙΠ, πως «τα ευρωπαϊκά κονδύλια θα διασφαλιστούν», προσθέτοντας ότι η εξωτερική αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί. Ελεγαν ακόμη ότι ήδη έχουν κινηθεί οι διαδικασίες για την ανασυγκρότηση της Αρχής ώστε να αποκτήσει νέο πρόεδρο μέσα στον Αύγουστο. Σημείωναν επίσης πως το υπουργείο ήταν ενήμερο για την έκθεση.

Σε άλλο σημείο της έκθεσης η ΑΔΙΠ σημειώνει ότι θα πρέπει να περιοριστεί η αδικαιολόγητη γεωγραφική διασπορά των ΑΕΙ και των τμημάτων τους με «άκριτες πληθωριστικές τάσεις».

πηγή
12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Οι ευθύνες διαχέονται από την κορυφή προς τα κάτω. Το να αποδίδεις ευθύνες ξεκινώντας από την βαθμίδα των πανεπιστημιακών και προς τα κάτω (φοιτητές) είναι τουλάχιστον αφελές. Από την άλλη οι αξιολογήσεις δεν είναι και κάτι το τρομερό. Η αξιολόγηση μπορεί να λέει κάτι μπορεί και τίποτα. Ανάλογα με τα κριτήρια της αξιολόγησης η κατάταξη αλλάζει δραματικά. Παράδειγμα τα αγγλικά τμήματα όπου μπορεί κάποιος να διαπιστώσει και μόνος του ότι στην μία αξιολόγηση κάποιο τμήμα βρίσκεται στην θέση 3 ενώ σε άλλη αξιολόγηση βρίσκεται στην θέση 19 κοκ.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

Επομένως για τα πάντα φταίει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Αυτό είναι πολύ βολικό, γιατί μπορούμε εύκολα να τον αλλάξουμε και έτσι να βελτιώσουμε δραματικά την κατάσταση της χώρας σε όλα τα επίπεδα.

Επίσης η λογική αυτή βοηθά πολύ το σκεπτικό που επικρατεί στην Ελλάδα, ότι "δεν φταίω εγώ - φταίει ο άλλος, ο παραπάνω". Η έννοια της προσωπικής ευθύνης εξαντλείται στον άλλο. Όταν τα παίρνει ο υπάλληλος της πολεοδομίας φταίει ο υπουργός δημοσίων έργων και όταν ντοπάρεται ο αθλητής να παραιτείται ο υπουργός Αθλητισμού.

Λυπάμαι, αλλά δεν θα συμφωνήσω. Η κατάντια των ελληνικών πανεπιστημίων, που κατά την άποψή μου βρίσκονται στο βούρκο σε όλα τα επίπεδα, οφείλεται κατά 90% στους καθηγητές / Πρυτάνεις κλπ και κατά 10% σε όλα τα υπόλοιπα. Και 100 δις να είχαμε να ρίξουμε στην παιδεία σήμερα, τίποτα δεν θα βελτιωνόταν στο επίπεδο των σπουδών.

12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Είναι σαν να ακούω τον Πάγκαλο να λέει "μαζί τα τρώμε" και να εξισώνει την ευθύνη του μισθωτού με την ευθύνη του εφοριακού τον οποίο διόρισε και ακόμα χειρότερα ανέχτηκε ο εκάστοτε υπουργός.

Η ευθύνη διαχέεται από το μεγάλο κεφάλι προς τα μικρότερα. Ήτοι από τον πρωθυπουργό προς τους υπουργούς και μετά προς τα κάτω.
Τα περί βούρκου είναι κραυγές και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν επιχείρημα.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

Προφανώς είσαι της άποψης ότι υπάρχει πρωθυπουργός, υπουργός και 11 εκατομμύρια ηλίθια πρόβατα από κάτω. Η έννοια της προσωπικής ευθύνης σου είναι εντελώς άγνωστη;

Η άποψή μου ότι τα ελληνικά πανεπιστημία δίνουν άχρηστα χαρτιά που αποκαλούνται πτυχία δεν αποτελεί επιχείρημα αλλά αξιολόγηση. Δόξα το θεώ, μπήκα και είδα. Και εξακολουθώ να βλέπω τι φυντάνια μπαίνουν και βγαίνουν από εκεί μέσα. Για εμένα κακώς αποκαλούνται πανεπιστήμια, μάλλον μετα-λυκειακές σπουδές θα έπρεπε να λέγονται και μάλιστα στο χαλαρότερο.

Τα δικά σου επιχειρήματα δεν βλέπω όμως. Τι ακριβώς θαυμάζεις στα ελληνικά ΤΕΙ και ΑΕΙ. Το πτυχία δια αλληλογραφίας; Τους αιώνιους φοιτητές; Τις υποδομές; Το επίπεδο των φοιτητών; Των συγγραμμάτων; Των καθηγητών; Των κομματικών οργανώσεων; Την οργάνωση;

12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Κάνεις (ηθελημένα ή όχι) ένα λάθος. Λες ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα. Σε κάθε χώρα υπάρχουν καλά μεσαία και κακά πανεπιστήμια. Η έκφραση "Τα Γαλλικά πανεπιστήμια είναι πολύ καλά" δεν μπορεί να ειπωθεί από έναν νοήμονα καθ`ότι υπάρχει το Paris 1 Pantheon υπάρχει και το Lille 2. Ημέρα με νύχτα δηλαδή.Όσο για την Ελλάδα, μην συγκρίνεις ΕΜΠ με ΠΑΠΕΙ ή ΕΚΠΑ με Πάντειο. Όπως και στην Αγγλία δεν συγκρίνεις UCL με Brighton κ. Ο. Κ.
Εγώ σπούδασα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά σε δύο πολύ καλές σχολές δύο πολύ καλών ελληνικών πανεπιστημίων της Ελλάδας και αντίστοιχα σε ένα πολύ καλό πολυτεχνείο της Αγγλίας. Ειδικά στην Αγγλία έχω ρίξει πολύ γέλιο με τους απόφοιτους που βγαίνουν (ακόμα και) από καλά πανεπιστήμια.

Το ελληνικό πανεπιστήμιο έχει παθογένειες αλλά και ποιας χώρας τα πανεπιστήμια δεν έχουν; Αλλά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν οι συνήθεις μηδενιστές που συναντάμε την χώρα μας.

Τέλος για τρίτη φορά σου λέω: Άλλο ποσοστό ευθύνης έχει ο μισθωτός και άλλο ποσοστό ευθύνης ο Πρωθυπουργός.

Signaller
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Φεβ 16, 2010 1:35 pm
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από Signaller »

Σε λίγο βγαίνουν και οι βάσεις. Κάτσε να δεις κάτι 4άρια που θα μπαίνουν σε σχολέςΕικόνα
Ο πιο ανίκητος εχθρός, είναι λοχία ο καιρός!
12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Ενώ στα αγγλικά και τα γαλλικά πανεπιστήμια μπάινουν τα εικοσάρια και όχι τα internationl bacalaureat ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

12θεϊστής έγραψε:Η έκφραση "Τα Γαλλικά πανεπιστήμια είναι πολύ καλά" δεν μπορεί να ειπωθεί από έναν νοήμονα καθ`ότι υπάρχει το Paris 1 Pantheon υπάρχει και το Lille 2. Ημέρα με νύχτα δηλαδή.
Μιλάμε για το μέσο όρο. Προφανώς (και ειδικά στην Αγγλία) υπάρχουν κολέγια - πλέμπα, αλλά στην Ελλάδα οι παθογένειες είναι Συστημικές. Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν και καλές σχολές, αλλά είναι σα να λέμε δεν είναι κακό το επίπεδο το ταξί, υπάρχουν και πολύ καλοί ταξιτζήδες. Μπούρδες δηλαδή. Στο μέσο όρο αναφερόμαστε πάντα.

12θεϊστής έγραψε:

Τέλος για τρίτη φορά σου λέω: Άλλο ποσοστό ευθύνης έχει ο μισθωτός και άλλο ποσοστό ευθύνης ο Πρωθυπουργός.



Για εμένα μεγαλύτερη ευθύνη έχει ο μισθωτός, καθώς πέρα από την προσωπική ευθύνη εκλέγει και τον Πρωθυπουργό. Και όχι το αντίθετο.

Γι' αυτό άλλωστε και γελάω όταν ακούω για τους διεφθαρμένους πολιτικούς και τους τίμιους πολίτες. Αλλά ας μην ξεφύγουμε.

12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Δηλαδή εάν εσύ θέλεις να σπουδάσεις Νομική θα πάρεις τις αξιολογήσεις που αναφέρονται γενικά στην Ελληνική Γβάθμια και θα βγάλεις το συμπέρασμα ότι η Νομική της Αθήνας είναι χάλια;

Οκ, εάν κάποιος θέλει να σπουδάσει Πολιτικός Μηχανικός ας πάει στα καλά Αγγλικά πανεπιστήμια που είναι πρώτη μούρη στις αξιολογήσεις και ας αφήσει κενή την θέση στο ΕΜΠ ή το ΑΠΘ για κάποιον που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα. Υπό μία έννοια καλύτερα είναι. Προσοχή όμως, τα δίδακτρα ενός έτους σε Αγγλικό πανεπιστήμιο ανέρχονται σε 9.000 Στερλίνες και άνω! Εικόνα Να μιλήσω τώρα κι εγώ για value for money;

Άβαταρ μέλους
kappa
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 12:16 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από kappa »

Εγω ξερω οτι Ελλαδα μεχρι προτινως ηταν πολυ δυσκολο να μπεις (δεσμες) αλλα μετα χαβαλες λογω αντιγραφων (ολα τα μαθηματα γραπτα αλλωστε) και κομματικων οργανωσεων

Αν καποια στιγμη υπαρξει η πολιτικη βουληση, θα ηθελα να

-καταργηθει η αποκλειστικη συνδεση λυκειου - πανεμπιστημιου
* Καθε σχολη θα εχει τον αριθμο εισακτεων που μπορει να υποστηριζει. Ο καθενας θα μπορει να παει να δοκιμασει, οσες φορες θελει, να εισαχθει βασει πανελληνιων εξετασεων στην συγκεκριμενη σχολη (που μπορει να εχει εδρες σε διαφορες πολεις) Το απολυτηριο μπορει να δινει καποια μορια, αν ειναι καλο, αλλα το λυκειο πρεπει να αφορα στο να δινει γενικη μορφωση, αφου δεν πανε ολοι για πανεπιστημιο. Δειτε μονο ποσοι κανουν φριχτα ορθογραφικα λαθη εδω μεσα

-θεσπιστουν διδακτρα, για τους υπεραριθμους/προνομιουχους/αιωνιους κλτ κτλ
Το να ειναι ολες οι σχολες τοσο κλειστες και ανευ διδακτρων (τουλαχιστον επισημως, γιατι το φοιτητιλικι στοιχιζει) ειναι ανοητο... Μπορουν αν θεσπιστουν υποτροφιες και συντελεστες, ωστε αναλογως με τους βαθμους, τα χρονια φοιτησης, την ηλικια, την οικογενειακη κατασταση, το αν τυχων δουλευεις κτλ κλτ να πληρωνεις τα αναλογα διδακτρα
* Αναλογικα με τον πληθυσμο μας, πρεπει να μαστε η πρωτη σε εξαγωγη φοιτητων, χωρα ! Φτανει... Τοσα λεφτα και δυναμικο, αντι να ανακυκλωνονται στο εσωτερικο, φευγουν ανεπιστρεπτι...

-Η ελληνικη γλωσσα, ειναι "απομονωμενη". Δεν ειναι γερμανικα, η γαλλικα η ξερω γω αγγλικα που ομιλειται απο περισσοτερα κρατη και λαους. Θα`πρεπε οποτε, πιστευω, να δημιουργηθουν και αλλοφωνα τμηματα για συγκεκριμενες σχολες υψηλου επιπεδου, σε σχεση με αντικειμενα οπως ο τουρισμος, προς προσελκυση φοιτητων απο αλλα κρατη, αλλα και για καλυτερη προσαρμογη/προετοιμασια των δικων μας, για διεθνη σταδιοδρομια (αν τυχων το θελουν)

- Πρεπει να καταργηθουν Οι κομματικες νεολαιες. Φτανει πια με τα νταβατζηλικια και τα βυσματα. Ο φοιτητης πρεπει να ειναι ελευθερος να πολιτικοποιειται, αλλα δεν βλεπω για ποιο λογο θα πρεπει να "βαφεται" κομματικα μες στη σχολη.
* Ενα, γενικο, "πολιτικο" οργανο φοιτητων που να εκφραζει την βουληση των σπουδαστων σαν ενα σωμα, μεσα στη σχολη τους,(κατι σαν το 15 μελες στο λυκειο, μαλλον με περισσοτερα μελη) και οχι τη βουληση των κομματων. Ισως, σε βαθος χρονου, ενας τετοιος θεσμος να λειτουργησει και μορφωτικα στην κουλτουρα συνεργασιων για κοινους στοχους απο κοινες θεσεις (ανεξαρτητως κομματικης ταυτισης)

12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

kappa έγραψε:Εγω ξερω οτι Ελλαδα μεχρι προτινως ηταν πολυ δυσκολο να μπεις (δεσμες) αλλα μετα χαβαλες λογω αντιγραφων (ολα τα μαθηματα γραπτα αλλωστε) και κομματικων οργανωσεων

Αν καποια στιγμη υπαρξει η πολιτικη βουληση, θα ηθελα να

-καταργηθει η αποκλειστικη συνδεση λυκειου - πανεμπιστημιου
* Καθε σχολη θα εχει τον αριθμο εισακτεων που μπορει να υποστηριζει. Ο καθενας θα μπορει να παει να δοκιμασει, οσες φορες θελει, να εισαχθει βασει πανελληνιων εξετασεων στην συγκεκριμενη σχολη (που μπορει να εχει εδρες σε διαφορες πολεις) Το απολυτηριο μπορει να δινει καποια μορια, αν ειναι καλο, αλλα το λυκειο πρεπει να αφορα στο να δινει γενικη μορφωση, αφου δεν πανε ολοι για πανεπιστημιο. Δειτε μονο ποσοι κανουν φριχτα ορθογραφικα λαθη εδω μεσα

-θεσπιστουν διδακτρα, για τους υπεραριθμους/προνομιουχους/αιωνιους κλτ κτλ
Το να ειναι ολες οι σχολες τοσο κλειστες και ανευ διδακτρων (τουλαχιστον επισημως, γιατι το φοιτητιλικι στοιχιζει) ειναι ανοητο... Μπορουν αν θεσπιστουν υποτροφιες και συντελεστες, ωστε αναλογως με τους βαθμους, τα χρονια φοιτησης, την ηλικια, την οικογενειακη κατασταση, το αν τυχων δουλευεις κτλ κλτ να πληρωνεις τα αναλογα διδακτρα
* Αναλογικα με τον πληθυσμο μας, πρεπει να μαστε η πρωτη σε εξαγωγη φοιτητων, χωρα ! Φτανει... Τοσα λεφτα και δυναμικο, αντι να ανακυκλωνονται στο εσωτερικο, φευγουν ανεπιστρεπτι...

-Η ελληνικη γλωσσα, ειναι "απομονωμενη". Δεν ειναι γερμανικα, η γαλλικα η ξερω γω αγγλικα που ομιλειται απο περισσοτερα κρατη και λαους. Θα`πρεπε οποτε, πιστευω, να δημιουργηθουν και αλλοφωνα τμηματα για συγκεκριμενες σχολες υψηλου επιπεδου, σε σχεση με αντικειμενα οπως ο τουρισμος, προς προσελκυση φοιτητων απο αλλα κρατη, αλλα και για καλυτερη προσαρμογη/προετοιμασια των δικων μας, για διεθνη σταδιοδρομια (αν τυχων το θελουν)

- Πρεπει να καταργηθουν Οι κομματικες νεολαιες. Φτανει πια με τα νταβατζηλικια και τα βυσματα. Ο φοιτητης πρεπει να ειναι ελευθερος να πολιτικοποιειται, αλλα δεν βλεπω για ποιο λογο θα πρεπει να "βαφεται" κομματικα μες στη σχολη.
* Ενα, γενικο, "πολιτικο" οργανο φοιτητων που να εκφραζει την βουληση των σπουδαστων σαν ενα σωμα, μεσα στη σχολη τους,(κατι σαν το 15 μελες στο λυκειο, μαλλον με περισσοτερα μελη) και οχι τη βουληση των κομματων. Ισως, σε βαθος χρονου, ενας τετοιος θεσμος να λειτουργησει και μορφωτικα στην κουλτουρα συνεργασιων για κοινους στοχους απο κοινες θεσεις (ανεξαρτητως κομματικης ταυτισης)

Εξαιρετικά δομημένο το κείμενό σου και μπράβο. Πολύ σωστά επισημαίνεις το κακό επίπεδο των φοιτητών. Πλέον μαθητές Γ Λυκείου δεν μπορούν να λύσουν ούτε τριώνυμο. Η κατάσταση είναι δραματική και το κακό άρχισε με την κατάργηση των δεσμών. Επίσης πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων γιατί η οικονομία (και η αγορά εργασίας) δεν αντέχει. Πολύ σωστή η άποψη προσέλκυσης ξένων φοιτητών με δίδακτρα (πολλοί Άραβες, Βαλκάνιοι και Ρώσοι θα έρχονταν ευχαρίστως στην Ελλάδα για σπουδές). Θα συμβούλευα τον όποιο ενδιαφερόμενο να κάνει σπουδές στην Ελλάδα για να αποκτήσει μια καλή θεωρητική βάση και να χτυπήσει ένα καλό πρακτικό μάστερ σε πανεπιστήμια της Δ. Ευρώπης.

Παρόλα αυτά να ξέρετε ότι η συμπεριφορά των ευρωπαίων απέναντι σε άτομα που δηλώνουν Έλληνες είναι πολύ άσχημη και αυτό επηρεάζει και την εύρεση εργασίας. Αυτά παθαίνουμε όταν βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. Βλέπε δηλώσεις Παπανδρέου περί "διεφθαρμένου Ελληνικού λαού", δηλώσεις Πάγκαλου ότι "μαζί τα φάγαμε" οι οποίες δυστυχώς αναπαράγονται από αρκετούς συμπατριώτες μας.

Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης