Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Pavlos K.
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Δευ Δεκ 05, 2011 8:48 pm
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από Pavlos K. »

yandr έγραψε:
12θεϊστής έγραψε:Ήδη Με τον νόμο της Γιαννάκου η δύναμη των παρατάξεων έχει μειωθεί πάρα πολύ. Όπως και η δύναμη της κατάληψης έχει πρακτικά μηδενιστεί. Αν γίνει κατάληψη (ή απεργία ή αποχή) Δύο εβδομάδων τότε το εξάμηνο ακυρώνεται.

Δεν έχω ακούσει ποτέ για...



δεν είναι ανάγκη να μπεί υποχρεωτική παρακολούθηση και αν μπει πρέπει να προβλευθεί τι θα γίνει σε αρκετά προβλήματα που θα δημιουργήσει. Το μόνο που χριάζεται να γίνει είναι να σταματήσουν τρεις παράγωντες που δημιουργούν στην ουσία έχουν φέρει τα πανεπηστήμια εκεί που έιναι :

1) Σοβαρές μισθολογικές ποινές σε όποιον καθηγητή βάλει ίδια θέματα σε δυο εξεταστικές με διαφορά λιγότερη από 2 χρόνια

2) Άμεση απομάκρυνση για 1-2 χρόνια σε όποιο φοιτητή βρεθεί να αντιγράφει, και να επιτηρούν μόνο καθηγητές-διδακτορικοί και υπάλληλοι του τμήματος, όχι μεταπτυχιακοί.

3) Οι φοιτητικές παρατάξεις να μην έχουν λόγο στις εκλογές προέδρων, πρυτάνεων κτλ. Ας έχουν σε όλα τα υπόπολοιπα κανένα πρόβλημα.

Είναι καθαρά θέμα θέλησης.

Τώρα μερικές επεξηγήσεις. Είναι το δεύτερο μου πτυχίο και επειδή δουλεύω δεν έχω παρακολουθήσει παρά μόνο τα εργστήρια. Αρκετά μαθήματα τα πέρασα επειδή ο καθηγητής ανακύκλωσε. Δεν μιλάω για τη λογική ότι αυτή η παράγραφος είναι σημαντική ας βάλω από εδώ κάθε φορά κάτι, μιλάω για ξερή φωτοτυπία από ένα μέρος τω ερωτήσεων ως όλα τα θέματα. Σε αυτή την εξεταστική και επειδή ζορίζομαι να τελειώσω το έψαξα και βρήκα παλιά θέματα σε όλα όσα έδινα. Στο πρώτο έβαλε ακριβώς τα θέματα του Ιούνη, στο δεύτερο έβαλα ακριβώς θέματα του 2008, στο τρίτο έβαλε ένα συνδυασμό θεμάτων του 2010 και του 2011 στο τέταρτο αυτή τη φορά δεν ανακύκλωσε και τώρα περιμένω να δω στο πέμπτο. Εν συντομία αν είχα διαβάσει μόνο τα παλιά θέματα θα είχα περάσει τα τρία πιο δύσκολα μαθήματα της σχολής με διάβασμα 4-6 ημερών για να λύσω σωστά τα παλιά θέματα ή με διάβασμα 1-2 ημερών αν επέλεγα να διαβάσω τις λύσεις κάποιων άλλων.

Αντιγραφή. Καθαρά θέμα θέλησης να λυθεί. Απαγόρευση τουαλέτας και εφόσον πιαστείς 1-2 χρόνια εκτός σχολής. Αν απαγορευτεί και στους μεταπτυχιακούς να επιτηρούν τελείωσε.

Οι παρατάξεις έχουν ήδη διαλύσει ι εξαιτίας του, κατά τα άλλα Άθλιου νέου νόμου πλαισίου, και η αλήθεια είναι ότι χαίρομαι να βλέπω τα μεγάλα κομματόσκυλα να μην κολάνε ούτε αφίσα πλέων επειδή όπως λένε ¨κουράστηκαν να προσφέρουν¨ Εικόνα. Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει και τώρα το προσωπικό κέρδος έχει κοπεί πολύ αφού δεν μπορούν να ανταλλάξουν προσωπικές χάρες με ψήφους για στις εκλογές προέδρων και πρυτάνεων.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

Και μόνο από αυτά που συζητάμε (και πόσα ακόμη υπάρχουν) φαίνεται το επίπεδο των πανεπιστημίων.

Άβαταρ μέλους
0110 0111 1011 1110
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 13, 2012 9:25 pm
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 0110 0111 1011 1110 »

Με τοσους ανεργους στην Ελλάδα καλό θα ηταν να μειωσουν για καμια 10αρια χρόνια τους εισακτέους των Ελληνικων πανεπιστήμιων στο ελάχιστο και να συμπληρωσουν τον αριθμο με ξένους φοιτητες που θα πρεπει να πληρωσουν και κανα δίδακτρο αλλα να εχουν αλλα προνομια-κινητρα ωστε να ερθουν στη χώρα μας. Πχ φτηνή διαμονη σε εστίες

Η Ελλάδα ειναι γεμάτη απο πτυχιουχους και μορφωμένους που αναγκάζονται να δουλέψουν γκαρσόνια, καμαριέρες και πωλητές σε ψιλικατζίδικα για να ζησουν!
12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Pavlos K. έγραψε:

δεν είναι ανάγκη να μπεί υποχρεωτική παρακολούθηση και αν μπει πρέπει να προβλευθεί τι θα γίνει σε αρκετά προβλήματα που θα δημιουργήσει. Το μόνο που χριάζεται να γίνει είναι να σταματήσουν τρεις παράγωντες που δημιουργούν στην ουσία έχουν φέρει τα πανεπηστήμια εκεί που έιναι :

1) Σοβαρές μισθολογικές ποινές σε όποιον καθηγητή βάλει ίδια θέματα σε δυο εξεταστικές με διαφορά λιγότερη από 2 χρόνια

2) Άμεση απομάκρυνση για 1-2 χρόνια σε όποιο φοιτητή βρεθεί να αντιγράφει, και να επιτηρούν μόνο καθηγητές-διδακτορικοί και υπάλληλοι του τμήματος, όχι μεταπτυχιακοί.

3) Οι φοιτητικές παρατάξεις να μην έχουν λόγο στις εκλογές προέδρων, πρυτάνεων κτλ. Ας έχουν σε όλα τα υπόπολοιπα κανένα πρόβλημα.

Είναι καθαρά θέμα θέλησης.

Τώρα μερικές επεξηγήσεις. Είναι το δεύτερο μου πτυχίο και επειδή δουλεύω δεν έχω παρακολουθήσει παρά μόνο τα εργστήρια. Αρκετά μαθήματα τα πέρασα επειδή ο καθηγητής ανακύκλωσε. Δεν μιλάω για τη λογική ότι αυτή η παράγραφος είναι σημαντική ας βάλω από εδώ κάθε φορά κάτι, μιλάω για ξερή φωτοτυπία από ένα μέρος τω ερωτήσεων ως όλα τα θέματα. Σε αυτή την εξεταστική και επειδή ζορίζομαι να τελειώσω το έψαξα και βρήκα παλιά θέματα σε όλα όσα έδινα. Στο πρώτο έβαλε ακριβώς τα θέματα του Ιούνη, στο δεύτερο έβαλα ακριβώς θέματα του 2008, στο τρίτο έβαλε ένα συνδυασμό θεμάτων του 2010 και του 2011 στο τέταρτο αυτή τη φορά δεν ανακύκλωσε και τώρα περιμένω να δω στο πέμπτο. Εν συντομία αν είχα διαβάσει μόνο τα παλιά θέματα θα είχα περάσει τα τρία πιο δύσκολα μαθήματα της σχολής με διάβασμα 4-6 ημερών για να λύσω σωστά τα παλιά θέματα ή με διάβασμα 1-2 ημερών αν επέλεγα να διαβάσω τις λύσεις κάποιων άλλων.

Αντιγραφή. Καθαρά θέμα θέλησης να λυθεί. Απαγόρευση τουαλέτας και εφόσον πιαστείς 1-2 χρόνια εκτός σχολής. Αν απαγορευτεί και στους μεταπτυχιακούς να επιτηρούν τελείωσε.

Οι παρατάξεις έχουν ήδη διαλύσει ι εξαιτίας του, κατά τα άλλα Άθλιου νέου νόμου πλαισίου, και η αλήθεια είναι ότι χαίρομαι να βλέπω τα μεγάλα κομματόσκυλα να μην κολάνε ούτε αφίσα πλέων επειδή όπως λένε ¨κουράστηκαν να προσφέρουν¨ Εικόνα. Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει και τώρα το προσωπικό κέρδος έχει κοπεί πολύ αφού δεν μπορούν να ανταλλάξουν προσωπικές χάρες με ψήφους για στις εκλογές προέδρων και πρυτάνεων.
Σε πολλά από αυτά που αναφέρεις συμφωνούμε. Πάντως η επαναληψιμότητα των θεμάτων είναι μεγάλη υπόθεση στην οποία τα ελληνικά πανεπιστήμια ΔΕΝ υστερούν έναντι των ξένων (το Ζήτημα πάει πάντα συγκριτικά). Εγώ πάντως έχω κάνει πολλές επιτηρήσεις και γενικά ήμασταν φτιαγμένοι για μηδενισμούς. Ήδη από το πρώτο μου πτυχίο (2000) είχαν αρχίσει να δημιουργούνται black lists με φοιτητές που αντέγραφαν κλπ.

Pavlos K.
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Δευ Δεκ 05, 2011 8:48 pm
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από Pavlos K. »

12θεϊστής έγραψε:
Pavlos K. έγραψε:

...

Σε πολλά από αυτά που αναφέρεις συμφωνούμε. Πάντως η επαναληψιμότητα των θεμάτων είναι μεγάλη υπόθεση στην οποία τα ελληνικά πανεπιστήμια ΔΕΝ υστερούν έναντι των ξένων (το Ζήτημα πάει πάντα συγκριτικά). Εγώ πάντως έχω κάνει πολλές επιτηρήσεις και γενικά ήμασταν φτιαγμένοι για μηδενισμούς. Ήδη από το πρώτο μου πτυχίο (2000) είχαν αρχίσει να δημιουργούνται black lists με φοιτητές που αντέγραφαν κλπ.



Πρἐ πει να συμφωνήσεις όμως ότι είναι τελείως υποκριτικό και αντιπαραγωγικό να μιλάμε για μειωμένο επίπεδο ελληνικών πανεπιστημίων και οι φοιτητές να ξέρουν τα θέματα των εξετάσεων από πριν. Στο τελευταίο μου μάθημα έπρεπε να διαλέξω μεταξύ 500 σελίδων παπαγαλίας ή 30 σελίδων παλιών θεμάτων, δεν μου πήρε πολύ ώρα να αποφασίσω και προφανώς μια βδομάδα μετά αν εξαιρέσεις αυτές τις 30 σελίδες δεν έχω ιδέα τι έλεγε ο τόμος που εξεταζόμουν Εικόνα.

Το πρόβλημα με τους μεταπτυχιακούς είναι ότι είναι 100% σίγουρο ότι θα έχουν σειρές τους μέσα στο αμφιθέατρο που επιτηρούν. Δεν είναι εύκολο να έχεις βγει με τον άλλο και να τον επιτηρήσεις, ιδιαίτερα όταν είναι παλιός και ξέρεις και εσύ ότι πρέπει να τελειώνει. Γι αυτό μόνο διδακτορικοί και μόνιμο προσωπικό της σχολής. Φυσικά και είναι και θέμα καθηγητή, αλλά μόνο στα πολύ στραβόξυλα βλέπω ότι οι μεταπτυχιακοί είναι κύριοι, επειδή προφανώς φοβούνται.

Υπήρχαν και θα υπάρχουν καθηγητές που θυμούνται αλλά αυτά είναι άτυπα. Το θέμα είναι ο εκφοβισμός των υπόλοιπων. Είναι διαφορετικό να βγει ανακοίνωση που να λέει ότι ο Ταδε για 6 εξεταστικές δεν μπορεί να δώσει μάθημα. Το μαθαίνει κόσμος και το σκέφτεται δυο φορές. Βέβαια έτσι στιγματίζεις τον αντιγραφέα αλλά όχι άδικα όμως (στις περισσότερες περιπτώσεις).

Πἐ ρασα από μια σχολή που όταν οι άλλοι έβαζαν αλυσίδες εμείς τις μειώναμε γιατί το είχαμε παραξηλώσει. Ανά 1-2 βδομάδες υποχρεωτικές ασκήσεις, μέσω όρο ασκήσεων κάτω απο 4 και οι φοιτητές δεν ειχαν δικαίωμα να δώσουν το μάθημα ούτε το Σεπτέμβρη (ναι ήταν και είναι παράνομο αλλά ... ). Αποτέλεσμα; Σχολή 4 ετών με μέσο όρο αποφοίτησης 6-7 χρόνια, μεγάλα ποσοστά εισαχθέντων να μην τελειώνουν ποτέ και μιλάμε για παιδιά που μπήκαν με 17.000 μόρια μέσα. Η βία δεν θα αλλάξει κάτι, ο μόνος τρόπος να πατάνε οι φοιτητές είναι να θέλουν να πατήσουν. Δηλαδή να σταματήσει αυτή η στείρα παπαγαλία.

12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Παύλο θα πρέπει να συμφωνήσουμε αν ο καθηγητής "στραβόξυλο" είναι τελικά ο σωστός καθηγητής. Είναι ή δεν είναι; Και αν είναι ο σωστός, γιατί τον λέμε στραβόξυλο (αφού καταδικάζουμε τα φαινόμενα αντιγραφών κλπ).Εγώ απλώς λέω ότι σε πολλές σχολές υπάρχει πρόοδος η οποία δεν αναφέρεται ποτέ από τα media. Μόνο για κάτι κακό θα κάνει ρεπορτάζ κάποιο κανάλι. Εσύ πιστεύεις ότι το ΕΚΠΑ και τα πολυτεχνεία δεν έχουν κάνει τίποτα καλό; ΕΚΠΑ-CERN,ITE Κρήτης-NASA, ΑΠΘ-Art team και άλλα πολλά.

Μπες στο site του ΕΜΠ και δες το έργο που επιτελείται. Μετά μπες στα site των μεγάλων ευρωπαϊκών και σύγκρινε. Εγώ προκαλώ τον οποιοδήποτε να τα βάλουμε κάτω... Με επιχειρήματα όμως όχι με κλισέ του πρωκτού.

Κατά τα άλλα υπάρχουν και παθογένειες τις οποίες όμως πολλές φορές τις συναντάς και στα δυτικά πανεπιστήμια.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

12θεϊστής έγραψε:
Μπες στο site του ΕΜΠ και δες το έργο που επιτελείται. Μετά μπες στα site των μεγάλων ευρωπαϊκών και σύγκρινε. Εγώ προκαλώ τον οποιοδήποτε να τα βάλουμε κάτω... Με επιχειρήματα όμως όχι με κλισέ του πρωκτού.



μήπως συγχέεις την τριτοβάθμια εκπαίδευση με μία ή δύο σχολές στο ΕΜΠ;

Γιατί εγώ αναφέρομαι στο σύνολο ως μέσο όρο. Ούτε στην καλύτερη σχολή της Ελλάδας (όποια και αν είναι αυτή), ούτε στη χειρότερη.

12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

yandr έγραψε:
12θεϊστής έγραψε:
Μπες στο site του ΕΜΠ και δες το έργο που επιτελείται. Μετά μπες στα site των μεγάλων ευρωπαϊκών και σύγκρινε. Εγώ προκαλώ τον οποιοδήποτε να τα βάλουμε κάτω... Με επιχειρήματα όμως όχι με κλισέ του πρωκτού.



μήπως συγχέεις την τριτοβάθμια εκπαίδευση με μία ή δύο σχολές στο ΕΜΠ;

Γιατί εγώ αναφέρομαι στο σύνολο ως μέσο όρο. Ούτε στην καλύτερη σχολή της Ελλάδας (όποια και αν είναι αυτή), ούτε στη χειρότερη.

Το αντίθετο. Εσύ συγχέεις την τριτοβάθμια με ένα δύο τμήματα της Παντείου.

Για ψάξτε λίγο καλύτερα:

http://www.ntua.gr/

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από yandr »

Εγώ πάντως Μαθηματικό Αθήνας ήμουν. Όχι στην Πάντειο (άλλη παντελώς άχρηστη σχολή αυτή).
Pavlos K.
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δημοσιεύσεις: 169
Εγγραφή: Δευ Δεκ 05, 2011 8:48 pm
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από Pavlos K. »

12θεϊστής έγραψε:Παύλο θα πρέπει να συμφωνήσουμε αν ο καθηγητής "στραβόξυλο" είναι τελικά ο σωστός καθηγητής. Είναι ή δεν είναι; Και αν είναι ο σωστός, γιατί τον λέμε στραβόξυλο (αφού καταδικάζουμε τα φαινόμενα αντιγραφών κλπ).Εγώ απλώς λέω ότι σε πολλές σχολές υπάρχει πρόοδος η οποία δεν αναφέρεται ποτέ από τα media. Μόνο για κάτι κακό θα κάνει ρεπορτάζ κάποιο κανάλι. Εσύ πιστεύεις ότι το ΕΚΠΑ και τα πολυτεχνεία δεν έχουν κάνει τίποτα καλό; ΕΚΠΑ-CERN,ITE Κρήτης-NASA, ΑΠΘ-Art team και άλλα πολλά.

Μπες στο site του ΕΜΠ και δες το έργο που επιτελείται. Μετά μπες στα site των μεγάλων ευρωπαϊκών και σύγκρινε. Εγώ προκαλώ τον οποιοδήποτε να τα βάλουμε κάτω... Με επιχειρήματα όμως όχι με κλισέ του πρωκτού.

Κατά τα άλλα υπάρχουν και παθογένειες τις οποίες όμως πολλές φορές τις συναντάς και στα δυτικά πανεπιστήμια.



Τον χαρακτηρισμό στραβόξυλο τον παίρνει κάποιος από εμένα όταν έχει ένα σύνολο χαρακτηριστικών. Ας πούμε μη ρεαλισμό, όταν κάπιοι κάνουν το μάθημα τους υπερβολικά δύσκολο σε σχέση με τα υπόλοιπα είτε επειδή πιστεύουν ότι είναι απίστευτα σημαντικό είτε για λόγους κόμπλεξ τότε συγκαταλέγεται στα στραβόξυλα για τον απλούστατο λόγο ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είναι κολλημένος; Δεν μπορεί ένα μάθημα να είναι τόσο σημαντικό που να πρέπει να γίνει πολύ δύσκολο ώστε να καθυστερεί την πλειοψηφία των φοιτητών απο το πτυχίο; ΟΧΙ. Όταν πολλοί φοιτητές δεν παιρνάνε φταίει και ο καθηγητής και στην τελική με δυο πτυχία μένεις άνεργος, με λιγότερη γνώση ενός μαθήματος ο ίδιος επαγγελματίας θα είσαι.

Σε αυτά τα άτομα λοιπόν όταν δίνονται τα μαθήματα τους οι μεταπτυχιακοί είναι παναγίες επειδή τους φοβούνται. Κάτι σαν παρενέργεια της όλης συμπεριφοράς τους και όχι κάτι που θα με έκανε να τους πω στραβόξυλα.

Για τα ιδρύματα που ανέφερες για να είμαι ειληκρινής δεν είμαι υπερίφανος. Χριαζόμαστε καλούς δασκάλους και καλούς ερευνιτές, αλλά το ένα δεν συνεπάγεται το άλλο, μερικές φορές το αποκλίει και θα εξηγήσω τι εννοώ. Για να διδάξει κάποιος προπτυχιακούς δεν χριαζόμαστε δυνατούς ερευνιτές παγκόσμιας φήμης, στην τελική πολλά μαθήματα κορμού τα αναλαμβάνουν διδακτορικοί άτυπα. Χριαζόμαστε δυνατούς ερευνητές για να χτυπάμαι προγράμματα, δεν συμαίνει όμως ότι επειδή είσαι καλός στην έρευνα έχεις την δυνατότητα να διδάξεις κιόλας. Ακόμα έχω παρατηρήσει το φαινόμενο σε ορισμένα τμήματα που είναι πολύ συνδεδεμένα με ιδρύματα όπως το ΙΤΕ οι καθηγητές στην ουσία να μην διδάσκουν και να φορτώνουν σε μεταπτυχιακούς την διδασκαλία-προόδους-ασκήσεις και διόρθωση όλων όσων προανέφερα ωστε ο καθηγητής να έχει περισσότερο χρόνο για την πραγματική του δουλειά στο ΙΤΕ.

Όταν μιλάω για επίπεδο πανεπηστημίων με ενδιαφέρουν και τα δύο. Μια ομάδα ανθρώπων με την δυνατότητα και το χρόνο να μαθαίνουν τους προπτυχιακούς και μια ομάδα ανθρώπων που κάνουν έρευνα. Ίσως ελάχιστοι μπορούν να τα κάνουν και τα δύο, από άποψη ταλέντου-γνώσεων-χρόνου, πάντως όλοι σίγουρα δεν μπορούν να το κάνουν.

12θεϊστής

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από 12θεϊστής »

Μια γνώμη με επιχειρήματα για το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων: http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=477608

Άβαταρ μέλους
thanos123
Λοχαγός
Λοχαγός
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Δευ Οκτ 22, 2012 12:25 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από thanos123 »

Κανένας δεν αμφισβητεί ότι στα Ελληνικά Πανεπιστήμια υπάρχουν καθηγητές που σέβονται τον προορισμό τους, που κάνουν με υπευθυνότητα τη δουλειά τους, που σέβονται τους φοιτητές και τις θυσίες των γονιών για να σπουδάσουν τα παιδιά τους και βεβαίως αυτοί οι λίγοι εργάζονται σκληρά και αμείβονται πενιχρά για το έργο τους. Όμως υπάρχουν και κάποιοι, οι περισσότεροι θα έλεγα, που τίποτα δεν λογαριάζουν. Το μόνο που κάνουν είναι να 'βολεύουν' τα συγγενικά τους πρόσωπα σε θέσεις και αξιώματα και, με εξωθεσμικές δραστηριότητες, να δυναμιτίζουν το έργο των συνεπών και μη διεφθαρμένων. Αυτή είναι η εικόνα των Πανεπιστημιακών και οι αναβολές στις εξεταστικές δεν αφήνουν περιθώρια για κάτι άλλο! Από την άλλη πλευρά με βαση τις τελευταίες μειώσεις ένας αναπληρωτής καθηγητής θα παιρνει 1600 ευρώ με άνω των 15 ετών προυπηρεσία. Από αυτά θα πρεπει να πληρωσει τα εξοδά του, να χρηματοδοτήσει τα βιβλία του, τα συνεδριά του κτλ. Μήπως να παραιτηθεί Και Να Διορίστει Καθαρίστρια στη Βουλή με μισθό 1900 ευρώ το μήνα ;
Signaller
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Φεβ 16, 2010 1:35 pm
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από Signaller »

Τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι κακά. Μια χαρά είναι. Το Καποδιστριακό που τέλειωσα εγώ ήταν καλό

ΑΛΛΑ, είχαν μια ιδιαιτερότητα

Πρέπει να θέλει πολύ ο φοιτητής να μάθει για να φανούν χρήσιμα

Αν θες Μαθαίνεις. Αλλιώς είναι δυσλειτουργικά

Σίγουρα δεν υπάρχουν πολλά κονδύλια για έρευνα κλπ. Αλλιώς θα ήμασταν Χάρβαρντ

Αλλά είναι καλά

(βέβαια στο Χάρβαρντ διδάσκει και ο Γιωργάκης οπότε... Εικόνα)

Ο πιο ανίκητος εχθρός, είναι λοχία ο καιρός!
Άβαταρ μέλους
thanos123
Λοχαγός
Λοχαγός
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Δευ Οκτ 22, 2012 12:25 am
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από thanos123 »

Οι μισθοί των πανεπιστημιακών μπορεί να είναι (προσωπικά για τον καθένα) χαμηλοί, αλλά συνολικά θα ήταν τεράστιο κονδύλι αν οι μισθοί ήταν υψηλότεροι. Όλα τα απίθανα (και άχρηστα στη μεγάλη πλειονότητα) Τμήματα και Πανεπιστήμια που φυτεύτηκαν από το 1981 και μετά, και η δαπάνη συντήρησής τους, είναι που οδήγησαν στους χαμηλούς μισθούς. Θα ήταν άδικο για την υπόλοιπη κοινωνία (και αδύνατο να δοθούν πόροι), αν συνέχιζαν να χρηματοδοτούνται τα χιλιάδες Τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ και οι μισθοί των πανεπιστημιακών να ήταν υψηλοί. Οι πανεπιστημιακοί θα πρέπει να διαλέξουν: Ή λίγα και καλά ΑΕΙ
Signaller
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 3182
Εγγραφή: Τρί Φεβ 16, 2010 1:35 pm
Επικοινωνία:

Το επίπεδο των ελληνικών πανεπιστημίων

Δημοσίευση από Signaller »

Σωστά. Δυστυχώς η νοοτροπία των πολιτικών ήταν κάθε χωριό κ σχολή, για να τονώνεται η ντόπια οικονομία
Ο πιο ανίκητος εχθρός, είναι λοχία ο καιρός!
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης