Αεροπορικά ατυχήματα

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Terminator
Α/ΓΕΑ
Α/ΓΕΑ
Δημοσιεύσεις: 1855
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 11, 2011 3:04 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Terminator »

Πρέπει να υπάρξουν και ποινικές ευθύνες σε αυτούς που έδωσαν εντολή σε Χιούι με τέτοια καιρικά φαινόμενα να πετάξει Για ανθρωποκτονίες απο αμέλεια μόνο και μόνο ως παρηγοριά για τις οικογένεια που τους έκλεισαν τα σπίτια
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »

Εγκατάλειψη μονοθέσιου αεροσκάφους M-2000 στις Σποραδες

Τη Δευτέρα 29 Μαΐου 2017 και ώρα 12:25, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής άσκησης εναέριας μάχης από ζεύγος αεροσκαφών Μ-2000 της 114ΠΜ/332Μ ο Νο 2 του σχηματισμού εγκατέλειψε επιτυχώς το αεροσκάφος, λόγω μηχανικής βλάβης, ενώ βρισκόταν νότια των Σποράδων.Στις 13:30, ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας περισυνέλεξε τον Ιπτάμενο, τον οποίο και μετέφερε στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας.

Συγκροτήθηκε Αρμόδια Επιτροπή, η οποία Διεξάγει έρευνα για τα αίτια του ατυχήματος

Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Πτώση αεροσκάφους M2000-5

Την Πέμπτη 12 Απριλίου 2018 και ώρα 12:15, μονοθέσιο αεροσκάφος M2000-5 της 114ΠΜ/331Μ, στη φάση προσέγγισης για προσγείωση μετά ολοκλήρωση επιχειρησιακής αποστολής και σε απόσταση εννέα (9) ναυτικά μίλια βορειοανατολικά της Νήσου Σκύρου, προσέκρουσε στη θάλασσα με συνέπεια το θανάσιμο τραυματισμό του κυβερνήτη του αεροσκάφους Σμηναγού (Ι) Γεώργιου Μπαλταδώρου.

Συγκροτήθηκε αρμόδια επιτροπή για την διερεύνηση του δυστυχήματος.

Αντισμήναρχος (Ι) Ιωάννης Τσιτούμης
Εκπρόσωπος Τύπου ΓΕΑ

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »

Άλλη μια απώλεια στον ακήρυχτο πόλεμο του Αιγαίου. Αιωνία του η μνήμη και συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Άβαταρ μέλους
marsupilami
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 1087
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 26, 2015 12:48 pm
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από marsupilami »

Ο θεος ν αναπαυσει τν ψυχη τ.. δυστυχως μ ολες αυτες τς παραβιασεις ο κινδυνος τετοιων ατυχηματων ειναι υπαρκτος.. αυτη τν φορα περιμενε εμας στν γωνιαα..
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »

Σοβαρό ατύχημα με ελικόπτερο Χιούι στο ΣτεφανοβίκειοΈνα σοβαρό όσο και πρωτόγνωρο αεροπορικό ατύχημα, συνέβη στην Αεροπορία Στρατού, ευτυχώς χωρίς ανθρώπινα θύματα ή τραυματισμούς. Σύμφωνα με όσα καταγράφηκαν σήμερα, το ατύχημα συνέβη στις 20 Ιουνίου και έγινε γνωστό μάλλον «συμπτωματικώς», είχε ως αποτέλεσμα την μάλλον οριστική όπως φαίνεται διαγραφή του συγκεκριμένου ελικοπτέρου τύπου UH-1H Huey της 1ης Ταξιαρχίας Αεροπορίας Στρατού (1η ΤΑΞΑΣ).

Το συμβάν αυτό συνέβη την Τετάρτη στην έδρα της 1ης ΤΑΞΑΣ στο Στεφανοβίκειο Μαγνησίας, όταν το ελικόπτερο τύπου Huey πραγματοποιούσε δοκιμές μετά την ολοκλήρωση των εργασιών συντηρήσεως.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στο ελικόπτερο, στο οποίο επέβαιναν δύο έμπειροι πιλότοι της Αεροπορίας Στρατού, αμφότεροι πιστοποιημένοι «δοκιμαστές» του συγκεκριμένου τύπου ελικοπτέρου, πήραν το συγκεκριμένο ελικόπτερο για δοκιμή αέρος, που προϋπόθετε την υποχρεωτική διενέργεια συγκεκριμένων δοκιμών. Σε μία από αυτές και ενώ το ελικόπτερο αιωρείτο σε ύψος 5 ποδών (περίπου 1,5 μέτρο) και εντός του αεροδρομίου του Στεφανοβικείου, ο δοκιμαστής πιλότος του, έπρεπε να δώσει πλήρη ισχύ στη λειτουργία του κινητήρα, με αποτέλεσμα τότε ακριβώς να αποσπαστεί το δίφυλλο στροφείο με τις έλικες, πέρασε πάνω από τους δύο πιλότους και «καρφώθηκε» στο έδαφος μερικά μέτρα πιο πέρα, χωρίς να τραυματίσει κανέναν.

Οι δύο δοκιμαστές χάρη στην εμπειρία τους, προσγείωσαν το ελικόπτερό τους στο έδαφος, χωρίς να τραυματιστούν. Επιτροπή εμπειρογνωμόνων της Αεροπορίας Στρατού έχει αναλάβει ήδη τη διερεύνηση του συγκεκριμένου αεροπορικού συμβάντος.

Magnesianews.gr

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »

Θλίψη στην Πολεμική Αεροπορία: Νεκρός εντοπίστηκε ο κυβερνήτης του μοιραίου Τ2

Στη θλίψη βυθίζεται η Πολεμική Αεροπορία, καθώς νεκρός εντοπίστηκε ο Κυβερνήτης του εκπαιδευτικού αεροσκάφους Τ2Ε Buckeye,Επισμηναγός (Ι) Νικόλαος Βασιλείου, Από τις ομάδες Έρευνας και Διάσωσης, περίπου 2 ώρες μετά την συντριβή του αεροσκάφους σε δύσβατη περιοχή 7 ναυτικά μίλια βόρεια της Σπάρτης.

Ο άτυχος, κυβερνήτης του Τ2Ε Buckeye, Επισμηναγός (Ι) Νικόλαος Βασιλείου, ήταν 37 χρονών με καταγωγή από την Χαλκίδα, ενώ είχε και δύο παιδιά.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις για τα αίτια της τραγικής απώλειας του άτυχου επισμηναγού που γίνονται αυτή τη στιγμή, είτε η εγκατάλειψη του μοιραίου εκπαιδευτικού αεροσκάφους έγινε σε χαμηλό υψόμετρο με αποτέλεσμα να μην προλάβουν και οι δύο να χρησιμοποιήσουν το σύστημα εκτίναξης, είτε ο άτυχος Επισμηναγός να προσέκρουσε, μετά την εγκατάλειψη, πάνω σε κάποιο βραχώδες σημείο της περιοχής.

Οι δύο (2) Ιπτάμενοι ήταν μεγάλης πτητικής εμπειρίας με γενικό σύνολο περίπου 2.500 ωρών.

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορία έχει ορίσει επιτροπή εμπειρογνωμόνων με σκοπό τη διερεύνηση του ατυχήματος.

Ο συγκυβερνήτης, ηλικίας 39 χρόνων, ευτυχώς εντοπίστηκε ζωντανός και έχει ήδη μεταφερθεί στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του OnAlert.gr,o συγκυβερνήτης μετά την επιτυχημένη εγκατάλειψη του αεροσκάφους κάνοντας χρήση του αλεξίπτωτου του, ειδοποίησε της αρμόδιες υπηρεσίες Έρευνας και Διάσωσης με το κινητό του τηλέφωνο για την τοποθεσία στην οποία είχε προσγειωθεί, ενώ μετά την διάσωση του είχε και επικοινωνία με τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας Αντιπτέραρχο Χρήστος Χριστοδούλου.

Onalert.gr
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »

UAV SPERWER: Το ελληνικό drone έκανε βαριά προσγείωση
Δεν πρόκειται για πτώση, αλλά για βαριά προσγείωση λένε οι πληροφορίες του Armyvoice.gr για το UAV SPERWER - το ελληνικό drone που παρουσίασε βλάβη.

Σύμφωνα με αυτές η αναστάτωση που προκλήθηκε οφείλεται σε μηχανική βλάβη.

Το αεροσκάφος δεν έπεσε, αλλά έκανε "βαριά προσγείωση" και άμεσα ξεκίνησε η κινητοποίηση του Στρατού και της Πυροσβεστικής όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς.

Armyvoice.gr

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »

Απώλεια ισχύος οδήγησε σε αναγκαστική προσγείωση ελικόπτερο της Αεροπορίας ΣτρατούΑπό το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι, σήμερα το πρωί και περί ώρα 09:30, εκπαιδευτικό ελικόπτερο NH-300C, της Σχολής Αεροπορίας Στρατού (ΣΑΣ), κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης, εκτέλεσε με ασφάλεια αναγκαστική προσγείωση, στον κύκλο του αεροδρομίου της Αλεξάνδρειας Ημαθίας.

Και οι δύο χειριστές είναι καλά στην υγεία τους, ενώ για τα αίτια της αναγκαστικής προσγείωσης έχει διαταχθεί έρευνα από το Γενικό Επιτελείο Στρατού.

Militaire.gr

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από yandr »

Πτώση F-16 στην Ανδραβίδα - Σώος ο πιλότος.

Φαίνεται ότι πρόκειται για F-16C/D Block 52+ , επομένως η αναβάθμιση σε Viper μειώνεται κατά ένα αεροσκάφος.

Πίνακας ατυχημάτων

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Πέμ Νοέμ 18, 2021 4:14 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από yandr »

Eύβοια: Αναγκαστική προσγείωση ελικοπτέρου Απάτσι των Ενόπλων Δυνάμεων

Το ελικόπτερο με προορισμό την Κω, συμμετείχε σε άσκηση των Ενόπλων Δυνάμεων, όταν υπήρξε ένδειξη για βλάβη στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να προχωρήσει ο πιλότος να ακολουθήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες «emergency», προχωρώντας σε αναγκαστική προσγείωση, σε παραλία της Καρύστου στην Εύβοια.

Το ελικόπτερο δεν έχει φθορές και το πλήρωμα είναι ασφαλές.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Re: Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από yandr »

Κατέπεσε μαχητικό F-4 στη θάλασσα νότια της Ανδραβίδας

Κατά τις πρώτες πληροφορίες το διθέσιο F-4 εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση όταν κατέπεσε 25 ναυτικά μίλια νότια του αεροδρομίου της Ανδραβίδας.

Το αεροσκάφος που κατέπεσε ανήκε στην 338 Μοίρα της 117 Πτέρυγας Μάχης.

Μετά την πτώση του αεροσκάφους ξεκίνησε επιχείρηση έρευνας και διάσωσης των δύο ιπτάμεων που επέβαιναν σε αυτό.

Πηγή
Άβαταρ μέλους
hazardous
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τετ Ιαν 12, 2022 11:55 pm
Επικοινωνία:

Re: Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από hazardous »

Δυστυχώς ο συγκυβερνήτης Υποσμηναγός Μιχαήλ Τουρούτσικας βρέθηκε νεκρός. Οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό του κυβερνήτη. Αν και οι Ίκαροι δεν πεθαίνουν απλά πετάνε πιο ψηλά. Αθάνατος.
Των δ' επιλέκτων η αρετή
Togo2
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2022 10:26 pm

Re: Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Togo2 »

Νά το!
Πρίν λίγες μέρες έβγαζα το φαρμάκι μου για το σκάνδαλο του εκσυγχρονισμού των Φάντομ του 1974 απο τους πασόκους για να φάνε γερμανικές μίζες μαζι με κάτι φίλους τους οπλάδες... Και σήμερα είχαμε πτώση F-4E.
Η Ελλάδα είναι ίσως η μόνη χώρα που πετάει το τύπο.
Εξαίρεση το Ιράν που δέν μπορεί να πετάξει και τίποτε άλλο, άν και σύντομα θα τα αντικαταστήσει με Su-35S.
Η θέση του Φάντομ είναι στο μουσείο!

To 2002 άρχισε η παράδοση των 35 αναβαθμισμένων F-4E AUP που κόστισαν $315 εκ. Και έβαλαν σε υπηρεσία ένα σωρό νέα υποσυστήματα αυξάνοντας την πολυτυπία. Εκείνη την εποχή ένα F-16C Block 50 κόστιζε περίπου $25 - $30 εκ. Δηλαδή με τα χρήματα που σπαταλήθηκαν θα μπορούσαν να αγοραστούν τουλάχιστον 10 ολοκαίνουργια μαχητικά F-16C.

Κάποιες πληρωμένες πένες της δημοσιογραφίας έγραφαν τότε πόσο έξυπνη και σπουδαία κίνηση ήταν η αναβάθμιση των Φάντομ. Ας τα δούμε λοιπον.
1) Το κόστος ανά ώρα πτήσης ένός F-16C Block 50 είναι 2.234 δολάρια, ενώ για το F-4E η τιμή είναι 8.619 δολάρια, αυξημένη δηλαδή κατά 74%.

2) Το ρανταρ AN/APG-65GY επέτρεπε τη βολή πυραύλων ΑΙΜ-120Β και έτσι μπήκε σε ναυτικά μαχητικά Harrier και F/A-18A/B Hornet μέχρι το 1992 όπου σταμάτησε η παραγωγή του.
Η διαφορά στις κλειστές αερομαχίες μεταξύ ενός Phantom και ένός F-16 φαίνεται εύκολα απο το ρυθμό στροφής γύρω απο τον ίδιο άξονα ΕΔΩ.
Δηλαδή το F-4E ήταν καταδικασμένο και για να επιβιώσει έπρεπε να εκτοξεύσει έναν πύραυλο AMRAAM και να πατήσει μετάκαυση προς τη βάση του.
Ωστόσο το F-4E δέν είχε ελπίδες απέναντι σε ένα τουρκικό F-16 Block 50 με ρανταρ AN/APG-68 (V) 5 και AIM-120C γιατι θα το εντοπίσει πολύ νωριτερα και θα έχει εκτοξεύσει το πύραυλο απο διπλάσια απόσταση!

3) To Phantom μπορούσε να μεταφέρει περίπου 10% περισσότερα συμβατικά οπλα αέρος-εδάφους απο το F-16 Block 30.
Συνεπώς δέν προσέφερε κανένα πλεονέκτημα στον τακτικό βομβαρδισμό.

4) Το F-4E έχει μικρότερη εμβέλεια μάχης απο το F-16C και σε αντίθεση με άλλες χώρες που το εξόπλισαν με πυραύλους κρούζ τα ελληνικά Φάντομ χρησιμοποιούσαν όπλα μικρής εμβέλειας.
Όλα τα σκυλιά πάνε στον Παράδεισο.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11196
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Re: Αεροπορικά ατυχήματα

Δημοσίευση από Nassos »

Και όμως, είναι ακόμη εν ενεργεία σε Τουρκία και Νότια Κορέα.
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης