Μεταθέσεις στο στρατό - γενικές πληροφορίες

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Anonymous

Μεταθέσεις στο στρατό - γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από Anonymous »

Επειδή ψάχνω γενικώς στο net και δεν βρίσκω συγκεκριμένες πληροφορίες και στη στρατολογία δεν το σηκώνουν το τηλεφωνάκι, θέλω να ρωτήσω πόσο καιρό περνάει κανείς σε κάθε μονάδα (βασική/ειδική εκπαίδευση, μεταθέσεις, κ. λπ.)...
Τελειώνω τον Οκτώβρη το μεταπτυχιακό μου και σκέφτομαι να διακόψω από τώρα την αναβολή, για να καταταχθώ Νοέμβριο. Η' μήπως είναι καλύτερα να μπω Φεβρουάριο, για να αποφύγω το χειμώνα στα σύνορα; Όχι ότι με νοιάζει ιδιαίτερα, αλλά κάθε συμβουλή είναι καλοδεχούμενη...
Πληροφοριακά, είμαι στω σώμα υλικού πολέμου (Λαμία).
Και κάτι άλλο. Αν δεν δηλώσει κάποιος τρελά μέρη για μετάθεση μετά την εκπαίδευση (π. χ. Αθήνα), αλλά πιο εφικτά-μακρινά (βλ. Σάμο), είναι πιο πιθανό να μετατεθεί εκεί ή δεν έχει καμία σημασία;
Μήπως είμαι λίγο άσχετος με όλα αυτά;
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Μεταθέσεις στο στρατό - γενικές πληροφορίες

Δημοσίευση από yandr »

Ως προς τις μεταθέσεις, η μόνη στρατηγική που μπορείς να ακολουθήσεις είναι το βήσμα. Μην κάθεσαι να σκέφτεσαι ότι αν βάλεις λιγότερο επιθυμητή μονάδα έχεις περισσότερες πιθανότητες. Στη Σάμο που αναφέρεις, για παράδειγμα, να είσαι σίγουρος ότι θα την δηλώνουν πολλοί που κατάγονται από την περιοχή (όχι απαραίτητα κάτοικοι).

Εάν μπεις Φεβρουάριο αντί για Νοέμβριο θα γλυτώσεις τον χειμώνα του 2005, αλλά θα φας τον χειμώνα του 2006 (αν και ως απολυόμενος λογικά θα είσαι πολύ πιο λάσκα). Εγώ μάλλον Φεβρουάριο θα πήγαινα πάντως, γιατί ως νέος στις γιορτές θα είσαι επ' όμου, ενώ του χρόνου θα είσαι πάλιουρας και μάλλον θα την σκαπουλάρεις.