Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

Re: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Nassos » Τρί Δεκ 19, 2023 2:15 pm

Η Lockheed Martin ζητεί αύξηση παραγωγής εργοσυνόλων F-16 από την ΕΑΒ

Από Σάββας Δ. Βλάσσης

Πολύ ευνοϊκή για την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) είναι η συγκυρία που έχει δημιουργηθεί το τελευταίο διάστημα, όσον αφορά την ιδιότητά της ως αποκλειστικού υποκατασκευαστή της Lockheed Martin για το μαχητικό F-16. Η αποτυχία διαφόρων εναλλακτικών σχεδίων της αμερικανικής εταιρείας, προκειμένου να υποστηρίξει την αυξημένη ζήτηση και πωλήσεις του πετυχημένου μαχητικού αεροπλάνου, την υποχρεώνει πλέον να εναποθέτει όλες τις ελπίδες της στην ΕΑΒ.

Τα τελευταία έτη, η Lockheed Martin επεδίωξε να αυξήσει την παραγωγή συγκροτημάτων του F-16, διερευνώντας την πιθανότητα δημιουργίας νέων γραμμών παραγωγής εκτός της ΕΑΒ. Στο πλαίσιο αυτό κινήθηκε προς δύο κατευθύνσεις και συγκεκριμένα στην Πολωνία και το Μαρόκο, χρήστες του συγκεκριμένου μαχητικού.

Στην Πολωνία, η Lockheed Martin είναι ο ιδιοκτήτης της ιστορικής PZL Mielec, η οποία το 2007 είχε εξαγοραστεί από την Sikorsky Aircraft Corp. Στο πλαίσιο συμπαραγωγής του F-16 για την παγκόσμια αγορά, η Lockheed Martin είχε ανακοινώσει ότι από το 2022 θα ξεκινούσε στις εγκαταστάσεις της PZL Mielec η παραγωγή συγκροτημάτων όπως της οπίσθιας και κεντρικής ατράκτου, του πιλοτηρίου, των πλευρικών πινάκων – πλαισίων του πιλοτηρίου και το πρόσθιο διαμέρισμα υποδοχής ηλεκτρονικών.

Αντιστοίχως, το 2022 η Lockheed Martin υπέγραψε συμφωνία με τις βελγικές SABCA και Sabena και το κράτος του Μαρόκου, για την δημιουργία αεροπορικού κέντρου συντηρήσεως κι επισκευών F-16 και C-130. Το Μαρόκο είχε ψηφίσει το 2020 νόμο για την δημιουργία εγχωρίων υποδομών παραγωγής αμυντικού υλικού.

Τα σχέδια αυτά σύμφωνα με πληροφορίες του ΔΟΥΡΕΙΟΥ ΙΠΠΟΥ έχουν εγκαταλειφθεί στον έναν ή τον άλλον βαθμό για διαφόρους λόγους, με αποτέλεσμα ο αμερικανικός κολοσσός να έχει απευθύνει στην ΕΑΒ αίτημα ενισχύσεως της δικής της παραγωγής. Η ελληνική εταιρεία είναι μοναδικός κατασκευαστής εργοσυνόλων αεραγωγών και του οπισθίου μέρους της ατράκτου (aft fuselage) καθώς και θυρίδων προσβάσεως κινητήρα (MCID & NSI) του F-16, μάλιστα τον Φεβρουάριο του 2022 ανέλαβε νέα σύμβαση με αυτό το αντικείμενο, ύψους 118,6 εκατ.$.

Δούρειος Ίππος

Re: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Nassos » Δευ Νοέμ 27, 2023 2:39 pm

EAB: Έτοιμο το νέο κέντρο εκπαίδευσης

Σε λειτουργία τίθεται το νέο κέντρο εκπαίδευσης στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας εμβαδού 9.500 τ. Μ., το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερους από 1.000 σπουδαστές και περιλαμβάνει αίθουσες διδασκαλίας, υπερσύγχρονα εργαστήρια, αίθουσα εκδηλώσεων, βιβλιοθήκη, χώρο σίτισης, κέντρο φοιτητικών υπηρεσιών και γραφεία. Το συγκρότημα περιλαμβάνει επίσης υπόστεγο αεροσκαφών (hangar) για την πρακτική εξάσκηση των σπουδαστών.

Το κτίριο, αξίας 20 εκατ. Ευρώ, περατώθηκε σε διάστημα δέκα μηνών με χρηματοδότηση της ΕΑΒ και αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική συμβολή στην προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης της παρεχόμενης εκπαίδευσης, υποστηρίζοντας το όραμα της ΕΑΒ να ηγηθεί στον χώρο των αεροναυπηγικών σπουδών διεθνώς και να χορηγεί πτυχία πανεπιστημιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου.

Στο πλαίσιο αυτό Η ΕΑΒ, για τις ταχύτατα αυξανόμενες απαιτήσεις της εκπαιδευτικής της δραστηριότητας, προτίθεται να επενδύσει σε ακόμη δύο όμοια κτίρια, με στόχο αυτά να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2025. Περαιτέρω στα άμεσα σχέδιά της είναι σχολή πιλότων, σχολή εναέριας κυκλοφορίας, εξομοιωτές πτήσεων και εικονική πραγματικότητα για τις ανάγκες των σπουδών. Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει συνεργασίες με όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια, με τη Σχολή Ικάρων και το Πανεπιστήμιο Lehigh των ΗΠΑ.

Η ΕΑΒ ήδη φιλοξενεί στο εκπαιδευτικό της κέντρο πάνω από 1.000 σπουδαστές από τις αραβικές χώρες, ενώ ο αριθμός αυτός, με το νέο κτίριο, θα πολλαπλασιαστεί. Η εταιρεία σήμερα διαχειρίζεται σύμβαση ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ για την εκπαίδευση σπουδαστών από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) στη συντήρηση αεροσκαφών, η οποία σύντομα θα υπερδιπλασιαστεί, καθώς και σύμβαση εκπαίδευσης με το Μπαχρέιν, τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.

Sofokleousin.gr

Re: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από yandr » Τρί Νοέμ 21, 2023 5:59 pm

Να πούμε εδώ ότι η εταιρεία ανακοίνωσε τα μεγαλύτερα κέρδη όλων των εποχών, αλλά μην φανταστείτε τίποτα υπερβολικό. Για 3,8 εκατομμύρια ευρώ μιλάμε.

Το σημαντικό όμως είναι τι θα γίνει με τον στρατηγικό επενδυτή της ΕΑΒ και γιατί δεν κινείται τίποτα στον τομέα αυτό.

Re: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Nassos » Τρί Νοέμ 21, 2023 5:51 pm

Με προεδρικό διάταγμα οι αρμοδιότητες της ΕΑΒ στο Υπ. Εθνικής Άμυνας

Κατατέθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας για νομοπαρασκευαστική επεξεργασία σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, σύμφωνα με το οποίο η αρμοδιότητα συντονισμού των ενεργειών για την ανάπτυξη της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας ΕΑΒ και των σχετικών επενδυτικών συμφωνιών, μεταφέρεται από το υπουργείο Ανάπτυξης στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Capital.gr

Re: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Nassos » Τρί Σεπ 12, 2023 3:11 pm

Σύμβαση κατασκευής εργοστασίου δορυφόρων ανέθεσε ο ESA στην ΕΑΒ

Από Σάββας Δ. Βλάσσης

Η επέκταση του φάσματος δραστηριοτήτων της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) στο Διάστημα, παρουσιάζεται μεταξύ άλλων στο περίπτερο της εταιρείας που φιλοξενείται στην 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, που λειτουργεί από 9 έως 17 Σεπτεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο HELEXPO.

Για πρώτη φορά εκτίθεται στο περίπτερο της ΕΑΒ ομοίωμα δορυφορικής πλατφόρμας (satellite bus) χαμηλής τροχιάς σε κλίμακα 1:5. Το έκθεμα, αντιπροσωπεύει την συμμετοχή της ΕΑΒ στο υποπρόγραμμα Εγκαταστάσεων Συναρμολογήσεως, Ολοκληρώσεως και Δοκιμών ΕΑΒ (HAI Assembly,Integration and Testing Facilities) του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA).

Σκοπός του υποπρογράμματος HAIT είναι η σχεδίαση, ανάπτυξη, κατασκευή και διακρίβωση των εγκαταστάσεων της ΕΑΒ στο πλαίσιο των Αναβαθμίσεων Γήινων Υποδομών (Terrestrial Infrastructure Upgrades) προκειμένου να υποστηριχτεί στον μέγιστο βαθμό (σύμφωνα με τους χρονικούς και χρηματοδοτικούς περιορισμούς) η συναρμολόγηση, ολοκλήρωση και δοκιμή των TIU και να καταστεί επιχειρησιακή σε δοκιμαστές της ΕΑΒ η HAIT. Την διαδικασία είχε αναλάβει η Διεύθυνση Συνδεσιμότητος Ασφαλών Επικοινωνιών του ESA.

Επί της ουσίας, η ΕΑΒ θα αναπτύξει στις εγκαταστάσεις της εργοστάσιο κατασκευής δορυφόρων, όπου θα είναι δυνατή η κατασκευή διαφόρων τύπων ευρωπαϊκών εταιρειών. Στην παρούσα φάση, πληροφορίες του ΔΟΥΡΕΙΟΥ ΙΠΠΟΥ αναφέρουν ότι βάσει συμβάσεως που ανέθεσε στις 2 Αυγούστου η ΕΑΒ, η ελληνική εταιρεία ανέλαβε την μελέτη και θα ακολουθήσουν η 1η Φάση του υποπρογράμματος για την σχεδίαση και η 2η Φάση, που θα αφορά την κατασκευή του εργοστασίου. Εκτιμώμενος χρόνος υλοποιήσεως του υποπρογράμματος είναι τα 3 έτη.

Doureios.com

Re: Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από yandr » Τρί Ιαν 24, 2023 10:27 am

Ξεκίνησε η διαδικασία για την εύρεση στρατηγικού επενδυτή για την ιδιωτικοποίησης της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας Α. Ε.(Ε. Α. Β. Α. Ε.).

Σύμφωνα με πληροφορίες, εστάλησαν προσκλήσεις σε τουλάχιστον τέσσερις, πέντε εταιρείες του κλάδου της αεροναυπηγικής, προκειμένου να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της ΕΑΒ. Οι υποψήφιοι επενδυτές πρέπει να εμφανίζουν κύκλο εργασιών που ξεπερνά τα 5 δις. Ευρώ.

Το σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση της ΕΑΒ προβλέπει ότι θα χωριστεί σε δύο εταιρείες, η μία θα περιλαμβάνει τα πάγια και τις υποδομές και η άλλη την εμπορική εταιρεία, το 49% της οποίας θα διεκδικήσουν οι υποψήφιοι επενδυτές.

Πηγή

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Togo » Σάβ Αύγ 13, 2022 3:28 pm

Έτσι όπως κατέντησαν τις αμυντικές βιομηχανίες οι κυβερνήσεις των παλαιότερων ετών - καρπός των οποίων είναι και η τωρινή - η ιδιωτικοποίηση της ΕΑΒ απο την LM είναι μονόδρομος.

Πολλά προϊόντα της LM υπηρετούν ή είναι πολύ πιθανόν να υπηρετήσουν στις ελληνικές Ενοπλες Δυνάμεις οπότε τα οφέλη είναι αυτονόητα.

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από yandr » Παρ Αύγ 12, 2022 12:32 pm

Δρομολογείται η «διχοτόμηση» της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας

Στις αρχές Σεπτεμβρίου υπολογίζεται ότι το σχέδιο για τη διχοτόμηση της ΕΑΒ και την ιδιωτικοποίηση του παραγωγικού μέρους με την εισαγωγή στρατηγικού εταίρου (Lockheed Martin) θα είναι έτοιμο και θα παραδοθεί στους αρμοδίους. Εξ ορισμού αρμόδιος για το σκέλος της ιδιωτικοποίησης (και μόνον) είναι ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης, ωστόσο η επιστολή που θα περιγράφει τα δεδομένα από την πλευρά των Αμερικανών θα παραδοθεί και στους υπουργούς Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα και Εθνικής Αμυνας Νίκο Παναγιωτόπουλο.

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από yandr » Πέμ Ιουν 23, 2022 1:02 pm

Το 80% των προγραμμάτων της ΕΑΒ προέρχεται από την Lockheed Martin και για το λόγο αυτό η ανάληψη του management και του έργου από την αμερικανική εταιρεία αποτελεί περίπου μονόδρομο.

Συμφωνώ μαζί σου βέβαια ότι πρέπει επιτέλους να φύγει από τον κρατικό έλεγχο και να επιδιωχθεί η αναβάθμισή της, που με τόσα προγράμματα που τρέχουν δεν αποτελεί και ιδιαίτερα δύσκολο έργο.

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Togo » Παρ Ιουν 17, 2022 3:23 pm

Εδώ ομιλούν τα γεγονότα. Η Ελλάδα δέν πήρε μέρος στην ανάπτυξη του μαχητικού F-35 και οι ΗΠΑ δεν επιτρέπουν τη συμπαραγωγή του ή τη μεταφορά τεχνολογιών του. Επιπλέον οι ΗΠΑ δέν πρόκειται ποτέ να αποδεσμεύσουν προηγμένα όπλα (AARGM-ER,JASSM-ER,JSOW-ER, κτλ) για την Ελλάδα. Ούτε πρόκειται να πιστοποιηθούν στο F-35 ευρωπαϊκά όπλα (Meteor Mk2,SCALP EG, κτλ).

Ακόμα και ο πύραυλος NSM/JSM που αναπτύχτηκε αποκλειστικά για την εσωτερική αποθήκη οπλισμού του F-35 δέν έχει νόημα να μπει σε ελληνική υπηρεσία όταν υπάρχει ήδη ο AM.39 Exocet.

Συνεπως όλη αυτή η ιστορία με το F-35 στην Πολεμική Αεροπορία είναι θολό τοπίο με πολλές λακούβες.

Είναι βέβαιο ότι μιά μοίρα Rafale δέν έχει νόημα ούτε επιχειρησιακά ούτε λογιστικά-οικονομικά. Θα πρέπει να αγοραστεί και δεύτερη μοίρα. Αυτή είναι η προτεραιότητα άσχετα με τις επιλογές που θα κάνει η Τουρκική Αεροπορία. Το άλλο δεδομένο είναι ότι υπάρχει μιά τεράστια διαφορά μεταξύ της τουρκικής και ελληνικής αεροπορικής βιομηχανίας. Η Τουρκία κατασκευάζει τουρκικά drones, μή επανδρωμένα αεροσκάφη και ετοιμάζεται να βγάλει σε παραγωγή και στέλθ μαχητικό! Η Ελλάδα αγρόν αγοράζει. Πρέπει επομένως να προχωρήσει άμεσα η εξυγείανση της ΕΑΒ και να αρχίσει να παράγει κορυφαία τεχνολογικά προϊόντα.

Να ξεκινήσει έλεγχος βιογραφικών-πτυχιων-πιστοποιητικών σε ολο το προσωπικό της ΕΑΒ και όποιος αποδειχτεί ότι έχει πλαστά χαρτιά ή γενικά δέν παράγει τα αναμενώμενα να απολυθεί!

Να αλλάξει το εργασιακό καθεστώς της ΕΑΒ και να μπούν ιδιώτες managers. Κάτι σαν το κινεζικό μοντέλο του κρατικού καπιταλισμού". Οι θέσεις εργασίας θα πρέπει να καλυφθούν απο Ελληνες επιστήμονες και μηχανικούς του εξωτερικού με την ανάλογη εργασιακή εμπειρία σε κορυφαίες εταιρίες αεροναυπηγικής.

Η ΕΑΒ θα μπορούσε να ξεκινήσει συνεργασία με γαλλικές εταιρίες και να βγάλει σε παραγωγή ένα στρατηγικό UCAV! Παράδειγμα είναι το ευρωπαϊκό nEUROn που χρησιμοποιήθηκε ώς αερόχημα επίδειξης τεχνολογίας. Οι τεχνολογίες του θα εφαρμοστούν στο μελλοντικό στέλθ FCAC που θα αντικαταστησει το Rafale. Δέν θα μπω σε περιγραφή των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του που θυμίζουν ταινία επιστημονικής φαντασίας. Εϊναι πολύ καλύτερη κίνηση απο την αγορά "F-35 με δόσεις" και περιορισμούς. Και το κυριότερο πέφτουν όλα τα χρήματα στην ανάπτυη της ελληνικής αεροπορικής βιομηχανίας.

Εικόνα

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Nassos » Πέμ Φεβ 03, 2022 8:21 pm

Έναρξη νέων παραδόσεων εργοσυνόλων F-16 από την ΕΑΒ

Το πρώτο εργοσύνολο του πίσω μέρους της ατράκτου (aft fuselage) του αεροσκάφους F-16 παραδόθηκε σήμερα από την ΕΑΒ στην Lockheed Martin, στο πλαίσιο του προγράμματος συμπαραγωγής F-16.

Το εργοσύνολο αυτό κατασκευάζεται από την ΕΑΒ, που είναι μοναδικός υποκατασκευαστής και τροφοδοτεί ολόκληρη την τελική γραμμή παραγωγής του αεροσκάφους στις εγκαταστάσεις της Lockheed στο Greenville (Νότια Καρολίνα,HΠΑ). Συνιστά όχι μόνο το μεγαλύτερο εργοσύνολο της ατράκτου του μαχητικού αεροσκάφους, αλλά και ένα από τα πλέον πολύπλοκα της δομής του σε ό, τι αφορά τις τάσεις που δέχεται, καθώς φιλοξενεί το κύριο μέρος του κινητήρα αλλά και το σύστημα αεροδυναμικής πέδησης.

Με αφορμή αυτό το γεγονός, η Lockheed Martin έδωσε τα συγχαρητήριά της στην ΕΑΒ για την ανοδική πορεία του προγράμματος σε σχέση με τις παραδόσεις.Eυχαρίστησε ιδιαίτερα το προσωπικό για τη συνεργασία, τον επαγγελματισμό και την αφοσίωσή του στην επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος, τηρώντας απόλυτα τα ιδιαίτερα στενά χρονοδιαγράμματα.

Η ΕΑΒ χαιρετίζει την παράδοση του δομικού συγκροτήματος, καθώς αποτελεί σημαντικό επίτευγμα στην προσπάθεια για την επιτυχημένη εξέλιξη του προγράμματος. Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΕΑΒ θα συνεχίσουν να εργάζονται απο κοινού αποτελεσματικά, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.

Δούρειος Ίππος

Εικόνα

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από yandr » Δευ Αύγ 31, 2020 1:56 pm

Πάντως εαν καταφέρουμε να ξαναπετάξουν, μετά από τόσα χρόνια καθηλωμένα θα έχουμε ολοκαίνουρια:

  • Spartan
  • NH-90


Και με λίγες ώρες πτήσεις τα C-130 και Super Puma.

Αστειεύομαι βέβαια...

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Nassos » Δευ Αύγ 31, 2020 1:53 pm

Μόνο τα C-130; Είναι και κάτι Super Puma που ακόμη περνάνε βαριά συντήρηση.Εικόνα

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από yandr » Δευ Αύγ 31, 2020 11:23 am

Στα τελευταία στάδια αποκρατικοποίησης η ΕΛΒΟ και σειρά παίρνει η άλλη ντροπή της Ελλάδας, η ΕΑΒ με τα παρκαρισμένα εδώ και χρόνια C-130 που αναζητούν συντήρηση!

Ηταν 2018 όταν είχε ικανοποιηθεί από την τότε κυβέρνηση αίτημα της ΕΑΒ για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, με συμψηφισμό ύψους 479 εκατ. Ευρώ από καταπτώσεις κρατικών εγγυήσεων δανείων. Ακόμα και έτσι όμως, οι ορκωτοί ελεγκτές έγραφαν στις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις (2018) πως το σύνολο της αξίας των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της ΕΑΒ, κατά τη λήξη της χρήσης, υπερέβαινε τη συνολική αξία των κυκλοφορούντων περιουσιακών στοιχείων της κατά το ποσό των 346,384 εκατομμυρίων.

Τα αποτελέσματα της χρήσης του 2018 ήταν ζημίες μετά φόρων 39,47 εκατ. Σε σχέση με ζημίες 13,78 εκατ. Το 2017, ενώ ο κύκλος εργασιών της διαμορφώθηκε στα 50,13 εκατ. Έναντι 59,60 εκατ. Το 2017, εμφανίζοντας μείωση 15,88%. Οι ζημίες έφτασαν τα 9,44 εκατ. Έναντι κερδών 5,61 εκατ. Το 2017. Αλλά η ΕΑΒ παρουσίασε και κατά το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2019 απόκλιση στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της,19% και 49,2%, αντιστοίχως.

https://www.kathimerini.gr/1093790/gallery/oikonomia/epixeirhseis/tesseris-provlhmatikes-epixeirhseis-gyrizoyn-selida

Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ)

από Nassos » Τρί Ιουν 02, 2015 9:29 pm

Έργο στο πρόγραμμα του C-130J Super Hercules για την ΕΑΒΣτην υπογραφή σύμβασης με την εταιρεία Lockheed Martin για τη συνέχιση του προγράμματος συμπαραγωγής του αεροσκάφους C-130J Super Hercules προχώρησε η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ Α. Ε.). Στο πλαίσιο αυτής, η ΕΑΒ θα συνεχίσει την κατασκευή και συναρμολόγηση δομικών τμημάτων του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους μέχρι το 2019.

Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα ξεκίνησε στα τέλη του 2009 και η ΕΑΒ έχει αναλάβει την κατασκευή και συναρμολόγηση μειζόνων συγκροτημάτων της ατράκτου του στρατιωτικού μεταγωγικού που αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% του αεροσκάφους ως μοναδικός προμηθευτής παγκοσμίως για όλους τους πελάτες της Lockheed Martin.

Η αξία του νέου προγράμματος θα ανέλθει στα 72 εκ. Δολάρια.

Η νέα σύμβαση είναι ιδιαίτερης σημασίας για την ΕΑΒ καθώς:

- διευρύνει την ήδη υπάρχουσα επιτυχημένη συνεργασία της με την Lockheed Martin, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο της αεροναυπηγικής,

- εξασφαλίζει φόρτο εργασίας σε βάθος χρόνου,

- συμβάλει στην επίτευξη του στρατηγικού στόχου της ΕΑΒ για αύξηση πωλήσεων και περαιτέρω ενίσχυση του εξωστρεφούς της προσανατολισμού,

- οδηγεί στη μεταφορά τεχνογνωσίας και στην εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων παραγωγής μέσα από τη συμμετοχή της ΕΑΒ στην κατασκευή ενός επιτυχημένου τύπου αεροσκάφους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η σύμβαση αυτή θα προστεθεί στο ανεκτέλεστο έργο 520 εκ. Ευρώ που ήδη εκτελεί η ΕΑΒ συμβάλλοντας στη σταθερή πορεία της εταιρείας σε εμπορικό και οικονομικό επίπεδο. Είναι χαρακτηριστικό ότι, εφαρμόζοντας με συνέπεια συγκεκριμένη στρατηγική ανάκαμψης και ανάπτυξης, αναμένεται ότι -για πρώτη φορά από την ίδρυσή της- η ΕΑΒ θα κλείσει το οικονομικό έτος 2014 με θετικό αποτέλεσμα προ φόρων.

Defence-point.gr


Κορυφή