Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

Δημιουργία απάντησης


Αυτή η ερώτηση είναι ένα μέσο για την πρόληψη αυτοματοποιημένων υποβολών φόρμας από κακόβουλη χρήση.
Εικονίδια smilies
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

Το BBCode είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [img] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Το [url] είναι ΑΝΟΙΧΤΟ
Τα εικονίδια είναι ΑΝΟΙΧΤΑ

Περίληψη Θέματος
   

Αναπτυγμένη προβολή Περίληψη Θέματος: Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

Re: Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από Nassos » Παρ Απρ 07, 2023 5:08 pm

Σαν τον Μυτηλιναίο και αυτοί ο Ωβραίοι, περίμεναν δουλίτσες από το Ελλάντα, δεν ερχόντουσαν οι δουλίτσες, έτσι θα πουλήσουν τα ποσοστά τους με premium στους Γαλλο-Γερμανούς.

Re: Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από yandr » Παρ Απρ 07, 2023 2:07 pm

Πετάει η ΕΛΒΟ :lol:

Κατά τη δεύτερη εταιρική χρήση που έληξε την 31η Δεκεμβρίου 2021 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός), οι πωλήσεις της ΕΛΒΟ διαμορφώθηκαν στις 493.437,88 ευρώ και αφορούσαν στο σύνολό τους άχρηστο υλικό (scrap), ενώ οι καθαρές ζημιές διευρύνθηκαν στα 957.379,08 ευρώ έναντι ζημιών 7.533,34 ευρώ που ήταν στη χρήση του 2020.

Re: Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από yandr » Τρί Απρ 04, 2023 12:11 pm

Για τους Ισραηλινούς ζορισανε τα πράγματα;

Ευτυχώς που πουλήθηκε και δεν έχουμε να πληρώνουμε και άλλους δημόσιους υπαλλήλους χωρίς έργο

Re: Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από Nassos » Τρί Απρ 04, 2023 11:14 am

Τι έγινε, ζόρισαν τα πράγματα;
Ενδιαφέρον γαλλικού ομίλου για την ΕΛΒΟ – Προς αποχώρηση οι Ισραηλινοί

Φώτης Κόλλιας

Δύο χρόνια μετά την πώληση του 100% της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ) σε δύο ισραηλινούς ομίλους έναντι τριών εκατ. Ευρώ, η εταιρεία φαίνεται πως ετοιμάζεται να αλλάξει εκ νέου χέρια, καθώς έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από τον κρατικό γαλλικό όμιλο κατασκευής στρατιωτικών οχημάτων Nexter Systems. Για τις συζητήσεις έχουν ήδη ενημερωθεί η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο Οικονομικών.

Στην αγορά κυκλοφορούν εδώ και ημέρες πληροφορίες, σύμφωνα με τις οποίες οι Γάλλοι, μέσω γερμανικής θυγατρικής, έχουν έρθει ήδη σε αρχική συμφωνία με την ισραηλινή Plasan, που ελέγχει το 47,6% της νέας ΕΛΒΟ, καθώς και με Έλληνα επιχειρηματία που συνεργάστηκε με τους Ισραηλινούς και σήμερα κατέχει περί το 4,8% της ΕΛΒΟ. Με αυτόν τον τρόπο, ο γαλλικός όμιλος θα βρεθεί να κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρείας. Ταυτόχρονα, όμως, η Nexter Systems έχει καταθέσει και πρόταση για την απόκτηση των υπόλοιπων μετοχών (47,6%) της νέας ΕΛΒΟ, που ελέγχει ο έτερος ισραηλινός όμιλος, η NASKA Industries – SK Group.

Οι Γάλλοι επιδιώκουν να ολοκληρωθεί η συμφωνία μέχρι το φθινόπωρο, αν και η προεκλογική περίοδος μπορεί να οδηγήσει σε καθυστέρηση. Η νέα ΕΛΒΟ, αν και πέρασε στους ιδιώτες μετόχους εν μέσω εξαγγελιών για σοβαρή ανάπτυξη των εργασιών της, στα δύο χρόνια που μεσολάβησαν έχει να παρουσιάσει ελάχιστο έργο και αμελητέες συμβάσεις. Η μεγαλύτερη σύμβαση της τελευταίας διετίας αφορά συντήρηση μηχανημάτων έργων, ενώ στην πρώτη χρήση υπό τους νέους μετόχους (του 2021) είχε έσοδα μόλις μισό εκατομμύριο από πώληση σκραπ (!) και ζημίες γύρω στο ένα εκατομμύριο. Σε αντίστοιχα επίπεδα φαίνεται πως κινήθηκε και ο κύκλος εργασιών και οι ζημίες του 2022, που δεν έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί. Η νέα ΕΛΒΟ εξακολουθεί να απασχολεί ελάχιστο προσωπικό, που δεν υπερβαίνει τους 20 εργαζομένους.

Λεπτομέρειες για τον σχεδιασμό των υποψήφιων επενδυτών της νέας ΕΛΒΟ δεν έχουν γίνει γνωστές μέχρι σήμερα. Όμως, ακούγεται πως οι Γάλλοι και η γερμανική θυγατρική τους δεν ενδιαφέρονται μόνο για την παραγωγή στρατιωτικών ή άλλων ειδικών οχημάτων. Στα σχέδιά τους περιλαμβάνεται και η παραγωγή στη μονάδα της Σίνδου ανεμογεννητριών ή άλλων εξαρτημάτων που συνδέονται με επίγεια και υπεράκτια αιολικά πάρκα. Στη Θεσσαλονίκη υπενθυμίζουν, πάντως, πως και οι σημερινοί μέτοχοι είχαν υποσχεθεί επενδυτικό σχέδιο που θα προσέγγιζε τα 100 εκατ. Ευρώ, το οποίο μέχρι στιγμής δεν προχωρεί.

Powergame.gr

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από yandr » Παρ Σεπ 02, 2022 12:14 am

Την ένταξή της στον ΣΕΚΠΥ (Σύνδεσμο Ελλήνων Κατασκευαστών Πολεμικού Υλικού) ανακοίνωσε η ΕΛΒΟ 2020 Α. Ε. «ενάμιση χρόνο μετά τη μεταβίβαση μέσω διεθνούς διαγωνισμού της εταιρείας στην κοινοπραξία των νέων μετόχων, η οποία έδωσε διέξοδο στην 6ετή αδράνεια που είχε περιέλθει η εταιρεία», όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Πηγή


Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από yandr » Σάβ Σεπ 19, 2020 9:38 pm

Σύμφωνα με την Καθημερινή, η ΕΛΒΟ θα πωληθεί στην ισραηλινή κοινοπραξία Plasan / SK Group.

Θέμα λίγων εβδομάδων είναι η μεταβίβαση της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ) στον στρατηγικό επενδυτή που επικράτησε στον σχετικό διαγωνισμό του ειδικού εκκαθαριστή. Την Παρασκευή η κοινοπραξία της ισραηλινής Plasan με την ομοεθνή της SK Group κατέθεσε την προβλεπόμενη εγγυητική επιστολή, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τη μεταβίβαση του ενεργητικού της προβληματικής επιχείρησης στη Νέα ΕΛΒΟ, εταιρεία συμφερόντων του προτιμητέου επενδυτή, στην οποία το Δημόσιο έχει το δικαίωμα να μετέχει με ποσοστό μέχρι 21% και να εκπροσωπείται στο διοικητικό συμβούλιο.

https://www.kathimerini.gr/economy/561084994/stin-teliki-eytheia-i-metavivasi-tis-elvo-stoys-israilinoys/

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από yandr » Τετ Σεπ 16, 2020 11:19 am

Είμαι προβληματισμένος με την 'αποκρατικοποίηση'.

Όπως πάντα, δεν θέλω κρατικές βιομηχανίες αλλά δεν θέλω και ιδιωτικές που απλά επιδοτούνται από το κράτος με 'δουλειές'

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από Nassos » Τρί Σεπ 15, 2020 9:14 pm

Party like 1999!Εικόνα
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΞΕΛΙΞΗ: Κοινοπραξία Ευρωπαϊκών Αμυντικών Κολοσσών διεκδικούν την ΕΛΒΟ, προσφορά από Rheinmetal/NEXTER/KMW!

https://www.ptisidiastima.com/rheinmetall-nexter-kwm-interested-in-greek-elbo

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από yandr » Σάβ Αύγ 29, 2020 1:19 pm

Στα τελευταία στάδια φαίνεται να βρίσκεται η εκ νέου ιδιωτικοποίηση της ΕΛΒΟ.

Το τίμημα θα είναι συμβολικό. Λογικό καθώς πρόκειται για μια ανύπαρκτη εταιρία πλέον.

Ωστόσο αν η ιδιωτικοποίηση σημαίνει ότι ο ελληνικός στρατός θα φορτωθεί κάθε λογής ανεπαρκές όχημα ως προίκα, τότε να λείπει το βύσσινο. Ελπίζω να μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος από μια υποτίθεται δεξιά κυβέρνηση.

Επενδύσεις 135 εκατ. Στην ΕΛΒΟ σχεδιάζουν Plasan και SK Group

https://www.kathimerini.gr/1093550/article/oikonomia/epixeirhseis/ependyseis-135-ekat-sthn-elvo-sxediazoyn-plasan-kai-sk-group

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από Nassos » Τετ Φεβ 03, 2016 4:13 pm

Δημήτρης Βίτσας: «Στα τέλη του Φεβρουαρίου η επανεκκίνηση της ΕΛΒΟ»Με τρείς κινήσεις που το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας ευελπιστεί να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του Φεβρουαρίου εκτιμάται ότι η ΕΛΒΟ θα μπορέσει να μπει σε τροχιά επανεκκίνησης μετά από μακρύ χρονικό διάστημα αβεβαιότητας.

Πιο αναλυτικά σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο» το σχέδιο που ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Βίτσας περιλαμβάνει την υλοποίηση τριών κινήσεων οι οποίες εκτιμάται ότι θα βοηθήσουν την ΕΛΒΟ να σταθεί όρθια για μια ακόμη φορά και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος με μακροχρόνιο σχεδιασμό και αισιοδοξία.

Οι τρείς αυτές κινήσεις αφορούν την υποστήριξη και συντήρηση του τροχαίου υλικού του ΓΕς, την ανάπτυξη των εξαγωγικών δραστηριοτήτων της εταιρείας με βασικό αντικείμενο τη συντήρηση και εκσυγχρονισμό/αναβάθμιση τροχαίου υλικού για χώρες της Μέσης Ανατολής οι οποίες διαθέτουν στρατιωτικό το οποίο η ΕΛΒΟ έχει την τεχνογνωσία να το αξιοποιήσει κατάλληλα και τρίτον την κατασκευή τροχαίου υλικού για πολιτική χρήση όπως παραγγελίες από το Υπουργείο Μεταφορών και τους εποπτευόμενους φορείς του.

Ειδικότερα για το τομέα των εξαγωγών η εταιρεία έχει αποδείξει ότι μπορεί να πραγματοποιήσει εργασίες ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού τεθωρακισμένων οχημάτων μάχης και μεταφοράς προσωπικού, ενώ αυτή την περίοδο το ελληνικό Υπουργείο Εθνικής Άμυνας βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την αναβάθμιση σημαντικού αριθμού ΤΟΜΑ BMP-1 από τα αποθέματα του Ελληνικού Στρατού, τα οποία μετά την ολοκλήρωση των εργασιών στην ΕΛΒΟ θα πωληθούν στο Στρατό της Αιγύπτου.

Στόχος του Υπουργείου είναι η εταιρεία να μην κλείσει αλλά όπως δήλωσε ο Δημήτρης Βίτσας η επανεκκίνηση της.

Viadiplomacy.gr

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από Nassos » Δευ Απρ 06, 2015 3:09 pm

"Παγώνει" η ειδική εκκαθάριση και ο κατακερματισμός της ΕΛΒΟ

Το υπουργείο Οικονομικών θα Παγώσει κάθε διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης και κατακερματισμού της περιουσίας της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ), σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Δημήτρη Μάρδα, ο οποίος συναντήθηκε το Σάββατο 4/3, στην Θεσσαλονίκη με εκπροσώπους του Σωματείου των εργαζομένων.

Ο υπουργός συζήτησε με τους εργαζόμενους τα προβλήματα της επιχείρησης και τους παρουσίασε τον σχεδιασμό της κυβέρνησης για το μέλλον της εταιρίας.

Η ΕΛ. Β. Ο αποτελεί μια βιομηχανία ιδιαίτερης σημασίας και αξίας για την παραγωγική βάση της χώρας μας, τόνισε ο κ. Μάρδας. Στο πνεύμα αυτό θα παγώσει κάθε διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης και κατακερματισμού της περιουσίας της. Θα υπάρξει μια νέα προσέγγιση και αναζήτηση εναλλακτικών οδών επίλυσης των υφιστάμενων προβλημάτων, μέσα από διαπραγματεύσεις αλλά και συνέργειες ώστε να διαφυλαχθούν οι θέσεις εργασίας, η τεχνογνωσία και η υψηλή προστιθέμενη αξία της εταιρείας.

Το Υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας που αποτελεί βασικό πελάτη της εταιρείας και το οποίο θα εξακολουθήσει να αναζητά εγχώριες και ξένες βιομηχανίες προκειμένου μέσα από όλες τις νόμιμες διαδικασίες να αναλάβουν κατασκευαστικά συμβόλαια που θα αποτελέσουν ανάσα ζωής για τους εργαζόμενους αλλά και για τη χώρα.

Στη συνάντηση του υπουργού με το Σωματείο συζητήθηκε επίσης το πρόβλημα των συνταξιούχων της ΕΛΒΟ καθώς και η θέση της κυβέρνησης σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις και οι ιδιαιτερότητες της κάθε περίπτωσης.

Capital.gr

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από yandr » Τρί Ιούλ 09, 2013 1:09 pm

Για την ΕΛΒΟ έχουμε άρθρο και εδώ .

Η Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων εδρεύει στη Σίνδο και απασχολεί περί τους 350 εργαζομένους. Τον Αύγουστο του 2000 το 43% των μετοχών και το μάνατζμεντ πέρασε στον όμιλο επιχειρήσεων του Ευ. Μυτιληναίου. Εκ των υστέρων, αν κρίνουμε από την εξέλιξη της πορείας «ιδιωτικοποίησης» της εταιρείας, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πετυχημένη. Ο ιδιώτης ουσιαστικά μετείχε σε μια εταιρεία την οποία χρησιμοποίησε για να κάνει «λόμπινγκ», πιέζοντας για να πάρει δουλειές από το Δημόσιο.

Αποχώρησε ο ιδιώτης

Ετσι, η «Μυτιληναίος Α. Ε. » το 2010, εν μέσω κρίσης και απουσίας παραγγελιών, αποχώρησε με πλάγια πηδηματάκια. Οι πληροφορίες έφεραν την τότε πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αμυνας, τον Ευ. Βενιζέλο -σήμερα αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό Εξωτερικών- να εκφράζει προβληματισμό για τις ευθύνες αποχώρησης του ιδιώτη. Ωστόσο, πέραν του «σιωπηρού» προβληματισμού, ουδέν.

Η εταιρεία έζησε ημέρες δόξας, παίρνοντας ένα μέρος από τη μεγάλη προμήθεια των γερμανικών αρμάτων Leopard για το στρατό. Δημιούργησε υποδομή για την κατασκευή της θωράκισης των αρμάτων, επιλογή που εξασφάλισε μια βραχύβια συντήρηση μιας γραμμής παραγωγής. Δεν ήταν κάτι που θα εξασφάλιζε δουλειά και για την επόμενη ημέρα ούτε με πελάτη τον ελληνικό στρατό ούτε χώρες στο εξωτερικό.

Η εταιρεία κατασκευάζει και πολιτικά οχήματα, όπως φορτηγά, λεωφορεία και απορριμματοφόρα. Ωστόσο, οι προσπάθειες για πωλήσεις επικεντρώνονταν κατά βάση στον ελληνικό στρατό. Και αυτό γιατί όταν ένα προϊόν χαρακτηρίζεται ως στρατιωτικών προδιαγραφών, η τιμή του εκτοξεύεται. Κατά καιρούς εμφανίζονται ξένοι μνηστήρες, οι οποίοι ωστόσο εξαρτούν τη συμμετοχή τους από προμήθειες του στρατού.

Προσπάθειες έγιναν κατά καιρούς να λειτουργήσει ως επισκευαστικό κέντρο των οχημάτων του στρατού, αλλά οι τιμές που προτάθηκαν από την εταιρεία θεωρήθηκαν ως εκτός τόπου και χρόνου.

Μια διερευνητική απόπειρα ήθελε τους δήμους σε όλη τη χώρα να καταγράψουν τις ανάγκες τους σε οχήματα (φορτηγά, αποκομιδής σκουπιδιών, μικρά λεωφορεία κ. Ά.) ώστε να γίνει ένας προγραμματισμός αντικατάστασης σε βάθος 15ετίας. Την προμήθεια θα μπορούσε να κάνει για όλους το υπουργείο Εσωτερικών και η ΕΛΒΟ να εξασφαλίσει ανοιχτή γραμμή παραγωγής και δουλειά σε ελληνικά χέρια για πολλά χρόνια. Γιατί δεν προχώρησε; Κάθε δήμαρχος θέλει να κάνει τις δικές του προμήθειες μόνος του. Οι συνειρμοί είναι εύλογοι.

Ωστόσο, η εταιρεία θα μπορούσε να έχει μέλλον, καθώς δεν έχει υπέρογκα χρέη και διαθέτει αξιόλογο εργατικό δυναμικό.

πηγή

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από hermes » Παρ Μάιος 20, 2011 12:48 pm

Προφανώς φίλε μας είσαι υπάλληλος στην ΕΛΒΟ ή κάποιος συγγενής υπαλλήλου. Ο όμιλος Μυτιληναίου, μπήκε στην ΕΛΒΟ για να φάει από το πρόγραμμα των ΤΟΜΑ και των φορτηγών αν θυμάσαι καλά. Όταν η επομένη κυβέρνηση του έκλεισε την πόρτα, αυτός έκανε την πιο λογική κίνηση που μπορεί να κάνει έλληνας επιχειρηματίας, βούλιαξε την επιχείρηση και άφησε τα κορόιδα τους έλληνες πολίτες να βγάλουν τα κάστανα από την φωτιά.

Κανένας Έλληνας επιχειρηματίας δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με την κατασκευή οχημάτων. Ο λόγος είναι ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και απαιτείται πολύ δουλειά για να επιβιώσεις. Στην Ελλάδα τέτοιους επιχειρηματίες δεν έχουμε. Όλοι κυνηγούν το εύκολο κέρδος.

Το ελληνικό κράτος από την άλλη, είναι ανίκανο να διοικήσει μια εταιρία. Γιατί; Γιατί πολύ απλά γεμίζει τις επιχειρήσεις με περιττό προσωπικό, που πολύ καλά γνωρίζεις ότι ξεχειλίζει στην επιχείρηση που εργάζεσαι, βάζοντας κι από πάνω, τους πιο ικανούς κομπιναδόρους ως διοίκηση για να φάνε και οι πέτρες.

Η λύση για την ΕΛΒΟ είναι δυστυχώς το κλείσιμο. Όποιο προσωπικό έχει τα προσόντα να μετατεθεί στα ΠΕΒ του ΕΣ, ας μετατεθεί, οι υπόλοιποι να απολυθούν. Δεν πρέπει να ακολουθήσουμε για ακόμη μια φορά το μοντέλο των ΕΝΑΕ.

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από Nassos » Παρ Μάιος 20, 2011 3:29 am

Όταν η ΕΛΒΟ πάψει να στηρίζεται αμιγώς στις προμήθειες από τις Ελληνικές Ενοπλές Δυνάμεις και από διάφορους άλλους κρατικούς φορείς (Δήμοι, ΟΤΑ, ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ κλπ.) και ανοιχτεί στον έξω κόσμο για παραγγελίες και αποφασίσει επιτέλους να αναπτύξει καινούργια προϊόντα, τότε ναι θα μιλάμε για άλμα.

Πριν χρόνια η ΕΛΒΟ είχε προμηθεύσει αμαξώματα αστικών λεωφορείων στη Σιγκαπούρη. Γιατί αυτή η δυναμική δεν συνεχίστηκε και σε άλλες χώρες του κόσμου;

Το Aletis τι έγινε;

Αλλά είπαμε, να έχουμε έτοιμες παραγγελίες από το κορόιδο που λέγεται Δημόσιο και στα @@ τα υπόλοιπα. Αυτή είναι η λογική του εν Ελλάδι κρατικοδίαιτου επιχειρείν.

Τέλος, όσο για τους λομπίστες των ιδιωτικών καρτέλ, ποιοί άραγε να τους στηρίζουν... Φαντάσου με τόσα τρισεκατομμύρια σε εξοπλισμούς, μόνο με τα Αντισταθμιστικά Ωφελήματα θα είχαμε αμυντική Βιομηχανία σαν της Σουηδίας. Ούτε σε αυτό το θέμα δεν μπορούν να κάνουν κάτι σωστό.

Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων (ΕΛΒΟ)

από CHE » Παρ Μάιος 20, 2011 3:05 am

Ειδαμε και τα αποτελεσματα του ιδιωτικου ομιλου μυτηλιναιου στην ελβο που αφου ρουφηξε το μεδουλι της εταιριας αφαιρεσε απο την θεσσαλονικη 600 θεσεις εργασιας αφησε μεγαλα χρεη στην ελβο απαξιωσε τις γραμμες παραγωγης μην κανοντας καμια απολυτως επενδυση σε μηχανηματα νεας τεχνολογιας την εκανε με ελαφρα πηδηματακια και ουτε γατα ουτε ζημια.

Και κατι ακομη μαγκακια μου πιστοι υποστηρικτες της ιδιωτικης πρωτοβουλιας. Επειδη ολα τα βλεπετε κατω απο το πρισμα του κοστους πειτε μας ποσο κοστιζει κατα την αποψη σας η εθνικη ανεξαρτησια και η δυνατοτητα της χωρας να εξαρταται οσο το δυνατον λιγοτερο η αμυνα της χωρας απο τους συμμαχους "δαναουσ". Δεν ειμαι υπερασπιστης του πρασινογαλαζου μοντελου τυο δημοσιου και του ευρυτερου δημοσιου τομεα αλλα απο εκει μεχρι το σημειο να αποκαλειται κηφηνες τους εργαζομενους της ελβο εχει τεραστια αποσταση.

Και παντως καλο ειναι να μην γενικευουμε και να μην τσουβαλιαζουμε γιατι με την ιδια λογικη θα μπορουσα και εγω να ισχυριστω οτι ειστε ολοι πουλημενοι κονδυλοφοροι των διαφορων αμυντικων καρτελ που πολυ θα ηθελαν να δουν τις ελληνικες αμυντικες βιομηχανιες κλειστες και να κανουν παρτυ πουλωντας στις ενοπλες δυναμεις οτι θελουν και σε οτι τιμη θελουν.

Κλεινοντας να παρετε σοβαρα υποψιν σας οτι οι εργαζομενοι της ελβο αυτοι που με τοση ευκολια αποκαλειτε κηφηνες εχουν παρει αμετρητες φορες συγχαρητηρια απο τις συνεργαζομενες εταιριες μα τελευταια την kmw στο προγραμμα leo2hell για την υψηλη ποιοτητα των παρεχομενων απο αυτους εργασιων. Αυτα και ασχολειθειτε και λιγο με τα ιδιωτικα καρτελ των οπλικων συστηματων. Λιακουνακοι συγγελιδηδες κ. Α. Αιντε γιατι πολυ μας σκοτισατε

Κορυφή