Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις       Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

Απάντηση: Μισθοί - Συμβάσεις εργασίας Εμπορικού Ναυτικού


Απάντηση
Τα Greeklish απαγορεύονται και τα μηνύματα διαγράφονται αμέσως και χωρίς προειδοποίηση (βλέπε Σωστά ελληνικά ή διαγραφή)
Όνομα:



Μήνυμα:


Emoticons
συνέχεια...
   Ενεργοποίηση Κωδικοί Forum για να διαμορφώσετε το μήνυμα
Κωδικός Ασφαλείας:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Φόρτωση νέου Κώδικα
Παρακαλώ εισάγετε τον Κωδικό Ασφαλείας που φαίνεται παραπάνω σαν γραφικό.
Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τα Cookies στον browser.

Μήνυμα
Θέμα: Μισθοί - Συμβάσεις εργασίας Εμπορικού Ναυτικού
Αποστολή: 08/Οκτωβρίου/2018 ώρα 18:07 από dn24
Αρχικά αποστάλθηκε από Giorgos61

Ποσο είναι οι μίνιμουμ μηνες που μπορει να μεινει καποιος σε πλοιο και ποιο το μάξιμουμ με αδεια;
Μετα από ποσα χρονια θαλασσιας υπηρεσίας μπορει καποιος πλοίαρχος να βρει δουλεια στη στερια και τι δουλειες ακριβως;

Το μάξιμουμ, το καθορίζει η ναυτιλιακή του εκάστοτε ναυτικού, αναλόγως τις ανάγκες επάνω στα πλοία. Ένα σύνηθες χρονικό διάστημα, είναι να καθίσει έξω ο ναυτικός στα ποντοπόρα πλοία περίπου 2 μήνες.
Επιπροσθέτως, υπάρχουν και οι έκτακτες περιπτώσεις, που με το που ξεμπαρκάρεις, πάνω στην εβδομάδα ξαναμπαρκάρεις, αλλά είναι σχετικά ακραία περίπτωση, αλλά υπαρκτή, αυτά γίνονται στις ναυτιλιακές εταιρείες.

Το μίνιμουμ όπως έχουν αυτή τη στιγμή οι συμβάσεις των ναυτικών επί πλοίου, είναι οι 4-μηνες. Στα LNG και σε κάποιες συγκεκριμένες εταιρείες εδώ στην ακτοπλοΐα.
4 μήνες μπάρκο,2 μήνες ξέμπαρκο.
Το μάξιμουμ πάνω σε πλοίο από άποψης συμβασεων, είναι οι 7-μηνες των φορτηγών.

Μόλις πιάσει πλοίαρχος, μπορεί να βγεί, αλλά θέλει είτε σοβαρό λόγο (γνωρίζω πλοίαρχο που βγήκε από τα πλοία και τοποθετήθηκε στο γραφείο επειδή το παιδί του είχε σοβαρό πρόβλημα υγείας και έπρεπε να είναι εδώ),
είτε τοποθετούνται λόγω προσόντων, όπου ένα μεταπτυχιακό θα εκτιμηθεί αν και δεν είναι απαραίτητο για τους πλοιάρχους, και φυσικά στη περίπτωση αυτή σίγουρα απαιτείται και γνωστός, διότι πολλοί είναι αυτοί που το θέλουν, όπως επίσης πολλοί είναι και οι καλοί πλοίαρχοι στη δουλειά τους, άρα τα κριτήρια δεν είναι μόνο τα προσόντα.