Συχνές ερωτήσεις Συχνές ερωτήσεις       Εγγραφή Εγγραφή   Σύνδεση Σύνδεση

Απάντηση: Πως μπορώ να γίνω πιλότος


Απάντηση
Τα Greeklish απαγορεύονται και τα μηνύματα διαγράφονται αμέσως και χωρίς προειδοποίηση (βλέπε Σωστά ελληνικά ή διαγραφή)
Όνομα:



Μήνυμα:


Emoticons
συνέχεια...
   Ενεργοποίηση Κωδικοί Forum για να διαμορφώσετε το μήνυμα
Κωδικός Ασφαλείας:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code Φόρτωση νέου Κώδικα
Παρακαλώ εισάγετε τον Κωδικό Ασφαλείας που φαίνεται παραπάνω σαν γραφικό.
Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τα Cookies στον browser.

Μήνυμα
Θέμα: Πως μπορώ να γίνω πιλότος
Αποστολή: 12/Φεβρουαρίου/2011 ώρα 11:26 από yandr
«Θέλω να γίνω πιλότος» έγραφε η πλειονότητα των αγοριών στα εφηβικά ημερολόγια μιας άλλης εποχής, τότε που μεσουρανούσε η «μεθ-ωνάσια» κρατική Ολυμπιακή, με την πλειονότητα των πιλότων της να προέρχεται από την Πολεμική Αεροπορία και τη Σχολή Ικάρων. Τα χρόνια πέρασαν, η Ολυμπιακή έκλεισε, το όνειρο πληκτρολογείται μάλλον στο Facebook και η επαγγελματική εκπαίδευση στον χώρο της Αεροπορίας άλλαξε με το άνοιγμα της πρώτης ολοκληρωμένης Αεροπορικής Ακαδημίας, πιστοποιημένης ως «Εκπαιδευτικός Οργανισμός Πτητικής Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης επί Τύπου» από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και παράλληλα διαπιστευμένης από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφαλείας της Αεροπορίας (ΕΑSΑ).

«Στόχος μας όταν ξεκινήσαμε ήταν η δημιουργία μιας Αεροπορικής Ακαδημίας που δεν θα υστερεί σε τίποτε από τις αντίστοιχες στο εξωτερικό αλλάαντιθέτως θα εκμεταλλευτεί τα μοναδικά πλεονεκτήματα της χώρας μας» μας λέει ο πρόεδρος της Didavia, κυβερνήτης Δημήτρης Κρεμιώτης, τέως διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών

Γίνε κι εσύ «παγκοσμιοποιημένος πιλότος»

Βρισκόμαστε στα Μέγαρα, συγκεκριμένα στη Μονάδα Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών Γενικής Αεροπορίας, που φιλοξενείται στον Αερολιμένα Πάχης. Σε αυτό το πρακτικά και ουσιαστικά στρατιωτικό αεροδρόμιο νέοι και μεσήλικοι επιχειρούν απογειώσεις και προσγειώσεις. Στόχος; Για κάποιους η ερασιτεχνική εκπαίδευση- να μπορούν να πάρουν τον αέρα τους στα 5.000 πόδια-, για κάποιους άλλους η επαγγελματική σταδιοδρομία. Οι ειδικοί εκπαιδευτές είναι έτοιμοι να τους διδάξουν την «πιλοτική» από Cessna ως Βoeing 747 Jumbo.

Ο ελληνοελβετός εκπαιδευτής της Didavia Νικόλαος Χρυσολούρης συμβουλεύει τους φιλόδοξους υποψήφιους πιλότους και μαθητές του «να μη βάζουν σύνορα στη δουλειά τους, να μην περιορίζονται στην Ελλάδα ως τόπο εργασίας αλλά να σκεφτούν παγκοσμιοποιημένα καθώς οι αγορές στο εξωτερικό ανοίγουν».

«Η πιο πρόσφατη πρόβλεψη τοποθετεί τη διεθνή ανάγκη σε νέους επαγγελματίες πιλότους στις 23.000 ετησίως για τα επόμενα 20 χρόνια για να αντεπεξέλθει στη διαρκώς αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση. Αντίστοιχα, η παγκόσμια “παραγωγή” νέων πιλότων υπολογίζεται στις 15.000 ετησίως. Το έλλειμμα αυτό δημιουργεί πληθώρα επαγγελματικών ευκαιριών για τους νέους αλλά και επιχειρηματικών ευκαιριών για τις ελληνικές εταιρείες» λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Didavia Κωνσταντίνος Μαχαίρας.

Στις μετρημένες ακόμη αεροπορικές ακαδημίες της Ελλάδας νέοι και πιο ώριμοι μαθητές επενδύουν σε ώρες πτήσης: «Εχω 60.000 ευρώ στην άκρη. Ή θα άνοιγα μαγαζί ή θα γινόμουν πιλότος. Επέλεξα το δεύτερο, που ήταν και το απωθημένο μου» μας λέει ένας τριαντάρης σπουδαστής που κρατά την ανωνυμία του. Είδε την εγγραφή του στην Ακαδημία ως επένδυση η οποία θα του αποφέρει έναν αξιοπρεπή μισθό σε καιρό κρίσης, καθώς δεν είναι αρνητικός στο να δουλέψει σε αναπτυσσόμενες χώρες όπου οι θέσεις εργασίας είναι ακόμη πολλές.

ΙΝFΟ
* www.egnatiaaviation.com (Εγνατία Αviation στην Καβάλα)

* www.fas.gr (FΑS στη Ρόδο) * www.didavia.com (Didavia Αviation Αcademy)

TO BHMA