Απάντηση ![]() |
Σελ. <1234 7> |
Συγγραφέας | |
Nicolas_mk2 ![]() Ταγματάρχης ![]() ![]() Μέλος από: 26/Φεβρουαρίου/2009 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 634 |
![]() ![]() ![]() Αποστολή: 30/Μαρτίου/2010 ώρα 22:32 |
Oι ελεγκτες αεράμυνας κάνουν αυτή τη δουλειά... Οι Ε. Ε. Κ ανήκουν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και δεν έχουν καμία σχέση με την Π. Α... |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Ανώνυμος ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Ναι αλλά πως γινεται ο ελεγκςο της εναεριας κυκλοφοριας στη πολεμικη αεροπορια;
Ποιος δινει οδηγιες στον πιλοτο για τη προσγειση του αεροσκαφους; Αν οχι οι ΕΕΚ τοτε οι ΕΑ; |
|
![]() |
|
ρ ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Υπαρχουν στην πολεμικη αεροπορια ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας, ειναι ελεγκτες αεραμυνας απο ικαρων και ΣΤΥΑ που εχουν καθηκοντα στον πυργο ελεγχου, σαφως μια πιο ευκολη δουλεια απο την επιτηρηση μεσω ρανταρ η αλλων συστηματων. Επισης οι αποφοιτοι ικαρων και ΣΤΥΑ μετα την αποστρατεια μπορουν να δουλεψουν αν υπαρχουν θεσεις στην ΥΠΑ
|
|
![]() |
|
ρ ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Τις οδηγιες για την προσγειωση και την τερματικη κυκλοφορια τις δινει ο πυργος και το ρανταρ προσεγγισης το οποιο βρισκεται σε καθε αεροδρομιο και δινει πληροφοριες υψους για το glide path Και αζιμουθιου για ακριβεις προσγειωσεις με καιρο τελειως κλειστο (χαλια καιρο εν ολιγοις) |
|
![]() |
|
Nicolas_mk2 ![]() Ταγματάρχης ![]() ![]() Μέλος από: 26/Φεβρουαρίου/2009 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 634 |
![]() ![]() ![]() |
Σε''κλειστό'' καιρό, με ILS δεν κατεβαίνουν; |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
lefterisg ![]() Λοχαγός ![]() ![]() Μέλος από: 03/Σεπτεμβρίου/2009 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 431 |
![]() ![]() ![]() |
Το 2009 η Π. Α πήρε 20 ΕΠ. ΟΠ για την ειδικότητα:βοηθός ελεγκτή πτήσεων.
Δν ξέρω αν έχει κάποια σχέση, απλά το αναφέρω. |
|
![]() |
|
r ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Δεν εχουν τα περισσοτερα στρατιωτικα αεροδρομια ILS, ουτε καν τα πολιτικα δεν εχουν εκτος απο λιγα στην Ελλαδα. Με κλειστο καιρο οι ιπταμενοι της ΠΑ χρησιμοποιουν τα ρανταρ προσεγγισης, τα στρατιωτικα αεροδρομια εχουν TACAN VOR η NDB. Ενταξει, αν καποιο αεροσκαφος εχει LANTIRN η καποιο παρομοιο συστημα δε χρειαζεται τετοια συστηματα, η χρηση ομως LANTIRN απαιτει πολυ διαβασμα και γνωσεις διοτι η νυχτα δε γινεται μερα, ουτε ο κακος καιρος καλος. Τελος χρησιμοποιειται και λειτουργια slave στο GPS που προσομοιωνει στο οργανο του αεροσκαφους μια προσεγγιση ILS |
|
![]() |
|
supermario ![]() Υπολοχαγός ![]() ![]() Μέλος από: 12/Οκτωβρίου/2009 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 389 |
![]() ![]() ![]() |
Παιδια ξερετε περιπου ποσους περιπου θα παρουν; Λετε η βαση των ελεγκτων αεραμυνας να υπερβει αυτην της σμα; Λετε να περσει τα 17000 στην ειδικη κατηγορια;SOS! Οι απαιτησεις στα ματια ειναι ιδιες με αυτες των Ιπταμενων ή επειδη ειναι στα ρανταρ εχει καποιο οριο μυωπιασ;
Επεξεργάστηκε από supermario - 04/Απριλίου/2010 ώρα 17:44 |
|
![]() |
|
dreik ![]() Δεκανέας - ΕΠΟΠ ![]() Μέλος από: 05/Δεκεμβρίου/2009 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 67 |
![]() ![]() ![]() |
Η βαση αυτης της σχολης μαλλον θα πεταξει στα υψη! δεν ειναι σιγουρο αλλα παιρνει πολυ λιγα ατομα!
|
|
![]() |
|
j-sts ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
6 ατομα απο γενικη σειρα με το 90% και 1 ατομα με το 10%
απο Ειδική Κατηγορία Ν.3648/08 περιπτώσεις παρ.1 α άρθρου 11 θα παρουν 2 ατομα κι απο Ειδική Κατηγορία Ν.3648/08 περιπτώσεις παρ.1 β άρθρου 11 θα παρουν 1 ατομο συνολο 10 ατομα... Η βαση πιστευω θα παει στο 17... Θα τη δηλωσουν πολλα ατομα τη σχολη, να το δειτε. και δικαιως, σχολη αξιωματικων ειναι αλλωστε... αν και πολυ που θα τη δηλωσουν νομιζουν οτι ειναι καμια πανευκολη σχολη... Δεν ειναι... |
|
![]() |
|
19adonis92 ![]() Ανθυπασπιστής ![]() Μέλος από: 03/Ιανουαρίου/2009 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 235 |
![]() ![]() ![]() |
Εγω πιστευω θα παει και πανω απο το 17000. Τα ατομα που θα μπουν ειναι πολυ λιγα και η ζητηση θα ειναι μεγαλη
|
|
![]() |
|
XristosK ![]() Ανθυπασπιστής ![]() Μέλος από: 20/Ιανουαρίου/2010 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 213 |
![]() ![]() ![]() |
Είναι πολύ πιθανό να φτάσει και να περάσει τα μόρια των σχολών Υπαξκων Αεροπορίας γιατί οι υποψήφιοι θα την δηλώνουν μπροστά από τις Σχολές Υπαξιωματικών.
Αν τώρα έχει τα ιδια αθληματα και τις ιδιες υγιονομικες εξετασεις με το τμημα των Ιπταμενων τότε η βάση θα κρατηθεί πιο χαμηλά |
|
![]() |
|
j-sts ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Ναι η αληθεια ειναι οτι ως σχολη αξιωματικων εχει τα φοντα να περασει και τη συδ που ειναι στα 18500 μορια περιπου... Αντε να δουμε...
εγω θα τη δηλωσω παντως, μετα τη σνδ, αν και δε πιστευω να μπω... Αλλα ποτε δε ξερεις. οσοι θα μπουνε θα την εχουν πρωτη επιλογη αυτη τη σχολη... Ειναι μεν λιγες οι θεσεις, θα εχουν δε πρωτεραιοτητα... XristosK η σχολη σιγουρα δε θα εχει τις ιδιες αθλητικες δοκιμασιες με το τμημα ιπταμενων. εχουν τα ιδια αθληματα με τη ΣΜΑ και τις αλλες σχολες υπαξιωματικων, το λεει στη προκυρηξη του ΥΕΑ. Ουτε εχουν τις ιδιες απαιτησεις με τους ιπταμενους σε υγειονομικό επιπεδο. υπολογιζε την για φετος γυρω στο 17500, ετσι πιστευω... |
|
![]() |
|
χρυσα ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Παιδια θελω να περασω πολεμικη αεροπορια αλλα δεν ξερω τα τμηματα δεν θελω μηχανικος ουτε πιλοτος! Μηπως ξερει κανεις?
|
|
![]() |
|
παπακι ![]() Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος ![]() Μέλος από: 05/Μαΐου/2010 Κατάσταση: Αποσυνδεδεμένος/η Μηνύματα: 275 |
![]() ![]() ![]() |
Ιπταμενοι, Μηχανοι, Ελεγκτες αεραμυνας (Αξιωματικοι) Τεχνικοι και οτιδηποτε αλλη ειδικοτητα που εχει να κανει με γραφειο οπως μετεωρολογος και αερονομια που βγαινει απο την Σ. Υ. Δ. Σχολη Υπαξιωματικων Διοικητικων (Υπαξιωματικοι)
|
|
![]() |
|
ρ ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Πηγαινε ΣΥΔ που εχει μετεωρολογους, αμυνης αεροδρομιων, πληροφοριων (καμια σχεση με Η/Υ) και ταμειακους καθως και στρατολογους, οι περισσοτερες ειναι δουλειες γραφειου |
|
![]() |
|
Κ ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Μπορεί να με ενημερώσει κάποιος για το αντικείμενο των Ελεγκτων Αεράμυνας;
|
|
![]() |
|
ρ ![]() Πολίτης ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Οι ελεγκτες αεραμυνας ασχολουνται με τον αεροπορικο ελεγχο κυριως μεσω ρανταρ, επιγειων η ιπταμενων σταθμων (ΕRIEYE,E3Sentry) κτλ ασχολουνται με προγραμματισμο Η/Υ, επιγειες και δορυφορικες τηλεπικοινωνιες, συστηματα παρακολουθησης ESM,ECCM,ECM, ζευξεις δεδομενων, ηλεκτρονικου πολεμου και συστηματα κατευθυνομενων βληματων μικρης, μεσης και μεγαλης εμβελειας, ασχολουνται επισης με προγραμματισμο, οργανωση αεροπορικης τακτικης, αεροπορικων-αεροναυτικων επιχειρησεων |
|
![]() |
|
Απάντηση ![]() |
Σελ. <1234 7> |